Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Volvo V70 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Volvo V70 I (1997–2000)
Volvo V70 II (2000–2004)
Volvo V70 II facelift (2005–2008)
Volvo V70 III (2008–2011)
Volvo V70 III facelift (2011–2013)
Volvo V70 III facelift (2014–2016)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Volvo V70 – tai verslo klasės universalas. Pavadinime esanti V raidė simbolizuoja automobilio universalumą (angl., versatility), todėl šis, kaip ir kiti Volvo automobiliai, itin praktiškas. Automobilio viduje didelė ir patogi bagažinė su tinkleliais ir pririšimo kabliais, užtikrinančiais bagažo stabilumą, taip pat sulankstomos galinės sėdynės.
Tiesa, Volvo V70 prietaisų skydelio dizainas gražus, tačiau kiek per įmantrus – jame daug mažų, prastai pažymėtų mygtukų ir painus meniu. Nepaisant to, interjeras yra kokybiškas, kuo, deja, negali pasigirti važiuoklė: vairuojant juntami net nedideli kelio nelygumai.
Visos šios priežastys lėmė, kad po trijų Volvo V70 kartų, 2016 metais šio modelio gamyba buvo nutraukta.
Techiniai duomenys gali būti kitokie, jeigu automobilis yra modifikuotas. Toliau pateikiamoje lentelėje – apibendrinti Volvo V70 techniniai duomenys.
Jei ir tavo Volvo V70 prireikė remonto, pakaitinėmis dalimis leisk pasirūpinti Bauto. Čia rasi visų automobilio mechanizmų dalis bei automobilio priedus ir aksesuarus.
Bauto.lt svetainėje visas automobilių dalis gali įsigyti paprastai, greitai ir už norimą kainą – paieškos laukelyje įvesk ieškomos Volvo V70 dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.
Pirmoji Volvo V70 karta yra itin sėkmingo Volvo 850 evoliucija. V raidė modelio pavadinime simbolizuoja universalumą (angl., versatility), kuo modelis ir pasižymi.
Išleidimo metais Volvo V70 nebuvo visiškai naujas automobilis, o panašumų su Volvo 850 šiame modelyje nesunku įžvelgti: išlaikyta forma, durys ir kai kurios kitos kėbulo detalės. Tiesa, kiek labiau suapvalinti kampai automobilio išvaizdai suteikė subtilumo. Šis pokytis buvo pirmasis žingsnis siekiant atsisakyti grubaus ir kampuoto dizaino.
Pirmosios kartos V70 viduje įrengtos oda aptrauktos sėdynės, sumontuotas trijų CD keitiklis ir net savotiška navigacijos sistema su nuotolinio valdymo pulteliu. Taip pat jame yra dviejų zonų klimato sistema ir automatinė pavarų dėžė. Dešimtajame dešimtmetyje tai buvo pažangus automobilis.
Po kapotu populiariausias Volvo V70 variklis turi penkių cilindrų benzininį 2,4 litro agregatą. V70 galima įsigyti ir su visų varančiųjų ratų sistema. Didelis universalo privalumas – nepriklausoma galinė AWD modelių pakaba.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Kaip ir bet kuriame kitame Volvo – šiame modelyje saugumas yra prioritetas. Pirmosios kartos V70 vairuotojo oro pagalvė ir ABS yra standartinės įrangos dalys. Šis modelis taip pat turi sustiprintas šonines apsaugas duryse.
Kai 1999 metais Ford Motor Company įsigijo Volvo, į modelius pradėta diegti Ford’o technologijas. Nepaisant to, automobilis išliko itin švediškas.
Antrosios kartos Volvo V70 „švediškumą“ galima atpažinti iš jo nekintančio minimalizmo. Ir toliau siekiant atsikratyti grubių, aštrių formų, antrosios kartos Volvo V70 ėmė panašėti į S60 – turėjo tokią pat priekinę dalį, buvo gaminama ant tos pačios P2 platformos bei turėjo vienodą pasipriešinimo orui koeficientą – 0,30.
Viduje taip pat viskas minimalistiška, mygtukai ir valdikliai lengvai pasiekiami, o centrinis skydelis nuožulnus ir šiek tiek pasviręs į vairuotojo pusę. Automobilio gale įmontuotos 40/20/40 dalimis sulankstomos sėdynės, kurios leidžia padidinti bagažinę nuo 485 litrų iki 1641 litro, nors tai ir nėra didžiausias bagažinės tūris šioje klasėje.
Po antros kartos V70 variklio dangčiu Volvo turi šešis, penkių cilindrų, dyzelinį arba benzininį variklį. Priklausomai nuo apdailos lygio, V70 yra su penkių arba šešių pavarų mechanine arba šešių automatine pavarų dėže.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2005 m. visi P2 platformos Volvo automobiliai buvo šiek tiek patobulinti. Pakeistas priekinis fasadas, galiniai ir priekiniai žibintai pakeisti skaidriais, pakeistos centrinės konsolės ir prietaisų skydelio detalės. Buvo padaryta nedidelių elektros sistemos pakeitimų, o kai kurie varikliai gavo kietųjų dalelių filtrą. Buvo pristatyta ir nauja, 6 pavarų, automatinė pavarų dėžė.
Trečiosios kartos Volvo V70 debiutavo 2007 metais, kai Volvo jau visiškai priklausė Ford Motor kompanijai. Gamintas ant tos pačios Ford EUCD platformos, jis buvo labai artimas markės flagmanui S80.
Išorėje trečios kartos V70 visiškai nutolo nuo kampuotų pirmtakų formų, o visame automobilyje beveik nebuvo lygaus paviršiaus. Netgi stogas buvo šiek tiek lenktas ir nusileidęs žemyn link galinių durelių. Viduje buvo tęsiama Švedų minimalistinė dizaino kalba – prietaisų skydelis (angl. panel) neperkrauta mygtukais, o joje, primygtinu Volvo reikalavimu, – unikalaus dizaino oro srauto mygtukai, savo forma primenantys sėdinčio keleivio formą. Volvo V70 buvo nepagailėta dėmesio patogumui, šio modelio interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje, o galinėse sėdynėse, atsižvelgus į praeito modelio kritiką, palikta daugiau vietos keleivių komfortui.
Po V70 variklio dangčiu Volvo įrengė platų variklių pasirinkimą, kurių galia vyrauja nuo 118 iki 304 AG. Priklausomai nuo pasirinkimo, galia buvo perduodama į priekinius arba į visus varomuosius ratus.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Volvo V70 III facelift (2011–2013)
2012 m. V70 modelis buvo šiek tiek patobulintas. Priekyje paprastas bamperis pakeistas į bamperį su chromuotais akcentais, padidintas priekinėse grotelėse esantis Volvo logotipas. Šoninių veidrodėlių indikatoriai buvo pakeisti į LED, perkurtas jų dizainas, atnaujintas ir galinių žibintų blokas. Šiam Volvo V70 modeliui buvo pridėti nauji pasirenkamieji lengvojo lydinio ratlankiai ir daugiau automobilio spalvų.
Volvo V70 III facelift (2014–2016)
2014 m. Volvo vėl nusprendė atsinaujinti. Šioje facelift versijoje Volvo pakeitė galinės automobilio dalies išvaizdą – montavo naujo dizaino galinį bamperį, naują galinių žibintų bloką ir naujas apdailos detalės. Šio atnaujinimo metu automobilis buvo papildytas ir naujomis technologijomis, pavyzdžiui, „Sensus Connected Touch“ informacijos ir pramogų sistema su adaptyviu skaitmeniniu TFT (angl., thin-film transistor, plonasluoksnio tranzistoriaus) ekranu. Taip pat automobilyje atsirado šildomi priekiniai stiklai, šildomas vairas, aktyvioji tolimųjų šviesų kontrolė, pakitusi pavarų perjungimo svirtelė ir aktyviosios saugos sistema „IntelliSafe“. Montuoti ir nauji, mažiau taršūs varikliai.