Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Volvo S60 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Volvo S60 I (2001–2004)
Volvo S60 I facelift (2004–2007)
Volvo S60 I facelift (2008–2010)
Volvo S60 II (2010–2013)
Volvo S60 II facelift (2014–2019)
Volvo S60 III (2019–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus detalės kodas, kurį suteikia automobilio gamintojas. Šiuo kodu pažymėta dalis atitinka visus techninius reikalavimus ir aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime.
Volvo S60 – tai kompaktiškas verslo klasės sedanas. Jo gamyba prasidėjo 2000 metais ir tęsiasi iki šiol. Volvo S60 pakeitė rinkoje esantį S70. Šis modelis kompaktiškas, saugus ir patogus. Dabar modelis yra išleistas tris kartus ir turėjo tris atnaujinimus.
Kiekvieno automobilio techniniai duomenys kinta priklausomai nuo automobilio modifikacijų. Toliau pateiktoje lentelėje – apibendrinti Volvo S60 techniniai duomenys.
Jei ir tau teko susidurti su aukščiau paminėtais ar kitokiais Volvo S60 gedimais, Bauto rasi visas originalias atsargines šio modelio dalis. Remontui rinkis tik originalias ir patvirtintos kokybės dalis, kad iš garažo išriedėtum lyg su nauju, visas eksploatacines savybes išlaikiusiu automobiliu. Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Volvo aksesuarus.
Paieškos laukelyje įvesk ieškomos Volvo S60 dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.
Pirmoji Volvo S60 karta pasirodė 2000 metais. Šis modelis pasižymėjo išskirtine išvaizda, kuri padarė didžiulę įtaką Volvo dizaino sprendimams.
Paties Volvo teigimu šis modelis buvo revoliucija ir, išties – modeliai, pasirodę po S60, jau rėmėsi visai kitokia dizaino koncepcija: buvo atsikratyta grubių, griežtų formų ir linijų.
Volvo S60 kūrė dizaineris Geza Loczi. Jis pasistengė suapvalinti viską – automobilyje nebūtum radęs nė vienos kampuotos detalės. Pirmoji Volvo S60 buvo ir paskutinis automobilis, sukurtas prieš Ford Motor Company įsigyjant Volvo ir dažnai yra laikomas paskutiniu tikruoju Volvo. Kaip ir visuose kituose Volvo modeliuose S60 viduje įdiegtos saugos sistemos atitiko aukščiausius saugumo standartus.
Pirmosios kartos S60 buvo gaminamas Volvo P2 pagrindu, komplektuojamas su 6 pavarų mechanine dėže ir 5 arba 6 pavarų automatine dėže, pavadinta „Geartronic“. Ji leido naudoti rankinį pavarų perjungimo režimą, kas tais laikais tai buvo gana neįprasta. Po variklio gaubtu Volvo montavo turbodyzelinių ir benzininių variklių gamą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Kadangi Volvo S60 taip pat buvo ir dažnas lenktynių dalyvis, 2002–2007 metais šis modelis turėjo net ir nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai paruošti S60 automobiliai.
Nuo 2005 m. sausio mėn. visi Europoje registruoti automobiliai turėjo atitikti „Euro 4“ taršos standartus, todėl Volvo privalėjo atnaujinti savo modelių liniją, kurie buvo aprūpinti ekologiškesniais varikliais bei geresnėmis saugos sistemomis. Faceliftintos versijos priekyje Volvo taip pat pakeitė žibintus – naujieji žibintai buvo skaidraus stiklo su tamsiu apvadu. Automobilio gale žibintai taip pat buvo pakeisti į skaidrius su matomomis lemputėmis viduje. Salone buvo pakeistos sėdynės, apdailos, naudota aukštesnės kokybės medžiagos bei atnaujintas centrinis valdymo skydelis, įdiegta nauja garso sistema su 6 vietomis kompaktiniams diskams.
2008 m. Volvo S60 vėl buvo atnaujintas. Nedidelius išorės pokyčius apėmė pakitusios formos automobilio priekis, tuo siekta pagerinti automobilio aerodinamiką, taip pat, pakeistos priekinės grotelės, jose padidintas markės ženklas, o automobilio gale – padidintos ir tarpais išdėstytos raidės V-O-L-V-O. Faceliftintos versijos salone buvi įsiūti naujo rašto apmušalai bei patogesnės priekinės sėdynės, kurtos laikantis ortopedinių principų.
Antrosios kartos S60 dar sykį kardinaliai pakeitė išvaizdą, kad vėl užimtų aukštesnes pozicijas savo segmente. Volvo S60 įgavo kupe primenantį kėbulą, kuris turėjo įtakos aerodinaminėms jo savybėms.
Sukurtas ant trumpesnės S80 platformos, vidutinio dydžio sedanas buvo 1 coliu ilgesnis, 2 coliais platesnis ir turėjo ilgesnę ratų bazę. Ir interjero dizainas Volvo S60 buvo modernizuotas, tačiau išlaikė jau gerai pažįstamus Volvo stiliaus atributus. Kupe primenanti stogo linija pagerino Volvo S60 aerodinamiką – leido pasiekti žemesnį pasipriešinimo orui koeficientą, siekiantį tik 0,28. Šis Volvo modelis pralenkė pirmtaką geresne valdymo kokybe ir dinamiškumu.
Standartinę antrosios kartos įrangą sudarė 18 colių lieti ratlankiai, priekinės sportinės sėdynės, odiniai apmušalai, dviejų zonų automatinė klimato kontrolė, Bluetooth ryšys, 8 garsiakalbių garso sistema, iPod integracija, USB jungtis ir pagalbinė garso jungtis.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Vairuotojų nuomone, antrosios kartos Volvo S60 yra puikus automobilis visais aspektais – saugos, eksploatacinių savybių, komforto ir dizaino. Jis greitas – nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėja vos per 4,5 sekundes, o automobilio kaina, palyginti su konkurentais, nedidelė.
Su trečiąja Volvo S60 karta kampanija žengė dar spartesnį žingsnį modernėjimo link. Tiek šio modelio dizainas, tiek tai, kas po variklio dangčiu, ženkliai skiriasi nuo prieš tai buvusių.
Volvo kompanija nusprendė, kad iki 2030 metų panaikins visus vidaus degimo variklius ir pakeis juos elektriniais arba hibridiniais. Šis sprendimas matyti ir jau 2019 metų Volvo S60. Į jo komplektaciją įeina tik benzininis variklis su turbokompresoriumi, o aukščiausios klasės T8 modelyje – hibridinė elektromobilio sistema.
S60 išorė kažkuo primena sumažintą S80, tik šis modelis trumpesnis, o interjeras – perkeltas iš V60. Centriniame valdymo skydelyje įdiegtas didelis informacinių ir pramoginių technologijų įrenginio jutiklinis ekranas. Prietaisų skydelyje atsirado dar vienas TFT (angl., thin-film transistor, plonasluoksnio tranzistoriaus) ekranas, kurį vairuotojas galėjo konfigūruoti, kad jis rodytų reikiamą informaciją taip, kaip jam patogu.
Į standartinę trečiosios kartos S60 saugos įrangą įeina dvi priekinės oro pagalvės, vairuotojo kelių oro pagalvė, priekinėje sėdynėje montuojamos šoninės oro pagalvės, viso ilgio užuolaidinės oro pagalvės (t. y. keleiviams priekyje ir gale), ABS, elektroninis stabdymo jėgos paskirstymas, stabdžių pagalbinė sistema, elektroninė stabilumo kontrolė, traukos kontrolė ir priekiniai saugos diržai su įtempikliais ir apkrovos ribotuvais.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Šio facelift pakeitimai apėmė naują variklio dangtį ir priekinius sparnus. Taip pat Volvo S60 gavo platesnes groteles su didesniu Volvo ženkleliu bei naujus išmetimo vamzdžius. Viduje – naujas adaptyvus skaitmeninis TFT (angl., thin-film transistor, plonasluoksnio tranzistoriaus) ekranas prietaisų skydelyje bei patobulinta saugos sistema.