Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Volkswagen Passat automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Volkswagen Passat I (1973–1981)
Volkswagen Passat II (1981–1985)
Volkswagen Passat II facelift (1985–1988)
Volkswagen Passat III (1988–1994)
Volkswagen Passat IV (1994–1997)
Volkswagen Passat V (1997–2000)
Volkswagen Passat V facelift (2001–2005)
Volkswagen Passat VI (2005–2010)
Volkswagen Passat VII (2011–2015)
Volkswagen Passat VIII (2015–2019)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Volkswagen Passat – tai vidutinės klasės, didelis šeimos automobilis, pradėtas gaminti dar 1972 metais. Volkswagen Passat sedanas ir universalas yra ilgiausiai gyvavę VW modeliai. Jie – itin praktiški šeimos automobiliai, tinkami ir ilgoms kelionėms. Šis modelis labai pamėgtas ir Lietuvos rinkoje, o 2006 m. jis buvo paskelbtas Lietuvos metų automobiliu.
Iki šios dienos Passat nepraranda savo populiarumo ir vis dar yra gaminamas, o 2023–siais pasirodys ir nauja Passat karta. Šiuo metu jų yra net aštuonios.
Toliau pateikiamoje lentelėje – apibendrinti Volkswagen Passat techniniai duomenys.
Jei ir tavo Volkswagen Passat prireikė remonto, pakaitinėmis dalimis leisk pasirūpinti Bauto. Čia rasi visų automobilio mechanizmų dalis bei automobilio priedus ir aksesuarus.
Bauto.lt svetainėje visas automobilių dalis gali įsigyti paprastai, greitai ir už norimą kainą – paieškos laukelyje įvesk ieškomos Volkswagen Passat dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.
Pirmąją Passat kartą Volkswagen pristatė 1973 m. ir tai buvo vienas sėkmingiausių Vokietijos automobilių gamintojo kada nors pagamintų automobilių.
Passat modelis buvo Volkswagen bandymas plėstis, supratus, kad neišsilaikys rinkoje tik su savo oru aušinamais automobiliais, tokiais kaip Beetle, Type III ir Transporter. Volkswagen iš Audi jau turėjo platformą, sukurtą priekiniais ratais varomam automobiliui su vandeniu aušinamu varikliu. Naujam modeliui sukurti Volkswagen pasamdė dizainerį Giorgetto Giugiaro, o rezultatas buvo pirmosios kartos, tuo metu modernaus dizaino Passat B1. 1973 m. Passat pasirodė kaip sedanas ir hečbekas su trimis ir penkiomis durimis.
Modelio interjeras atitiko tų laikų standartus. Jame buvo paprasta centrinė konsolė su medžio apdaila priekinėje dalyje ir šiek tiek paaukštinta prietaisų skydelio erdve. Volkswagen įrengė du didelius ciferblatus: vieną – spidometrui, kitą – degalų ir aušinimo skysčio temperatūros matuokliams, viduryje – laikrodis.
Po variklio dangčiu, baziniame modelyje, Volkswagen sumontavo Audi gamintą 1,3 l benzininį variklį ir 1,5 l agregatą. Vėliau variklių asortimentas buvo išplėstas ir gavo didesnio darbinio tūrio agregatus bei dyzelinį variklį su įpurškimu.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Pagal šiandieninius standartus pirmosios kartos Passat Variant buvo mažesnis nei kompaktinis automobilis, tačiau jis buvo parduodamas kaip vidutinio dydžio universalas. O 1981 m. Volkswagen iš Passat gamos išbraukė trijų durų versiją.
Jei pirmoji Passat karta nedrąsiai viliojo atverti duris naujai erai, tai antroji – įtvirtino automobilio vietą rinkoje, kurioje tuo metu dominavo prancūzų ir italų automobilių gamintojai.
Antrosios kartos Passat buvo trijų kėbulo formų: sedanas, hečbekas ir universalas. Naujojo Passat modelio kampuotos linijos, dideli stačiakampiai priekiniai žibintai ir plastikinis buferis buvo nematytas įvaizdis rinkoje. Passat B2, siekiant geresnio matomumo, turėjo didelius langus, o šoniniai skydai ir durys buvo šiek tiek išlenkti, kad sukurtų išskirtinesnę transporto priemonės išvaizdą. Dar viena naujovė buvo traukiamos rankenos.
Viduje Passat B2 erdvus, jame pakankamai vietos kojoms ir galvai visiems 5 keleiviams. Atlenkiamas galinės sėdynės atlošas padidina bagažinės tūrį nuo 745 litrų iki 1575 litrų. Kampuotame prietaisų skydelyje Volkswagen įrengė du didelius spidometro ir tachometro ciferblatus ir du mažesnius degalų lygio ir aušinimo skysčio temperatūros matuoklius. Viduryje yra plotas posūkių, avarinio, tepalo slėgio, stovėjimo stabdžių ir keletui kitų svarbių įspėjamųjų lempučių.
Antros kartos Passat variklių pasirinkimas, tiek dyzelinių, tiek benzininių, buvo gana platus. Dėl ilgo, daugiau kaip 1000 km autonominiu važiavimu nuvažiuojamo atstumo, šis automobilis buvo vienas ekonomiškiausių rinkoje. Bėgant metams Passat patikimumas tik didėjo, o eksploatavimo išlaidos – mažėjo.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1985 m. Passat B2 buvo atnaujintas – pakeisti buferiai, interjeras ir priekinės grotelės. Hečbeko versijose buvo pakeisti galiniai žibintai. Be to, gale atsirado nedidelis integruotas spoileris.
Trečiosios kartos Passat, dar žinomas B3 pavadinimu, buvo pastatytas 1988 m. Ženevos automobilių parodoje. Tai buvo pirmasis Passat, sukurtas ant Volkswagen kurtos platformos ir, kitaip nei jo pirmtakai, turėjęs skersai, o ne išilgai, sumontuotą variklį.
Passat B3 modelį projektavo Volkswagen dizaineris Herbertas Schäferis. Šio modelio dizainu norėta paskelbti, kad jei pastaruoju metu nauji Volkswagen modeliai atrodė kaip perdažyti ir šiek tiek perdaryti Audi – tai su šiuo modeliu Volkswagen įgijo pasitikėjimo savo identitetu, taip įtikinamiau atskirdama Audi ir Volkswagen prekės ženklus vieną nuo kito. Šis Passat labiausiai išsiskiria tuo, jog priekyje nėra matomų radiatoriaus grotelių, toje vietoje yra vientisa plokštė, kuri dengia plotą tarp priekinių žibintų. Variklio aušinimui ant buferio yra žemai sumontuotos kone nematomos grotelės.
Trečios kartos VW Passat talpus. Skersai montuotas variklis leido automobilio viduje padidinti erdvę. Salone, priekinė automobilio dalis buvo patobulinta ir turėjo platų prietaisų skydelį, iškylantį virš centrinės konsolės. Skirtingai nuo daugumos rinkoje esančių automobilių, Passat buvo galima įsigyti su automatine klimato kontrolės sistema, pavadinta „Climatronic“.
Po Passat variklio dangčiu Volkswagen montavo platų variklių pasirinkimą. Variklių galia svyravo nuo 68 AG iki 174 AG. Standartinė pavarų dėžė buvo penkių laipsnių mechaninė, o tam tikrose versijose buvo galima įsigyti keturių laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1993 m. Volkswagen pristatė smarkiai patobulintą trečiosios kartos Passat versiją, kurią pavadino ketvirtąja karta, nors automobiliams buvo naudojama ta pati platforma ir visa viršutinė kėbulo dalis (langai, stogas ir kt. dalys). Buvo atnaujinti tiek universalai, tiek sedanai.
Nors ketvirtosios kartos Passat modelyje išliko nemažai jo pirmtako bruožų, kita vertus, durelės, variklio dangtis ir sparnai buvo nauji. Volkswagen dizaineriai Passat B4 modeliui sukūrė naują priekinę dalį su matomomis, lamelinėmis grotelėmis ir pailgais horizontaliais priekiniais žibintais. Buvo atnaujintas ir galinių žibintų išdėstymas. Šio Passat viduje siūlomas atnaujintas, komfortiškas interjeras. Centrinė konsolė pakreipta į vairuotojo pusę, kad valdiklius pasiekti būtų lengviau. Gale montuotos sėdynės dviems keleiviams su atlenkiamu 60/40 atlošu, kuris bagažinės talpą padidina nuo 465 litrų iki 1500 litrų.
Taip pat patobulinta ir šio modelio saugos įranga. Automobilis papildytas dvejomis priekinėmis oro pagalvėmis bei saugos diržų įtempikliais. Kalbant apie variklius, šios kartos Passat buvo galima rinktis su vienu iš aštuonių benzininių arba dyzelinių variklių.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Nors pavadintas B5, iš tiesų šis modelis buvo ketvirtoji VW Passat karta. Nepaisant pavadinimų, šis Passat modelis buvo vienas geriausių Volkswagen kada nors sukurtų automobilių.
Šis Passat pristatė naują VW dizaino konceptą. Šios kartos Passat suapvalėjo, o jo išlenktos linijos ir nuožulnus priekinis stiklas padėjo Passat B5 pasiekti itin gerą pasipriešinimo orui koeficientą – 0,27, kuris buvo geresnis nei daugumos sportinių automobilių. Siekiant išskirti B5 Passat rinkoje, jame buvo įdiegta aukštesnės kokybės interjero apdaila ir galimybė rinktis prabangesnes komplektacijas. Salone liko išlenktas prietaisų skydelis, kuriame įrengti keturi ciferblatai ir TFT ekranas tarp spidometro ir tachometro.
Po kapotu Volkswagen siūlė plačią benzininių ir turbodyzelinių variklių gamą. Pagal degalų naudojimo efektyvumą, šios kartos Passat buvo vienas geriausių rinkoje, daugiausia dėl TDI variklių.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2000 m. pabaigoje buvo išleista atnaujinta penktos kartos Passat versija, dar žinoma kaip Passat B5.5. Šio modelio priekyje neliko mažų stačiakampių priekinių žibintų, formą pakeitė ir galiniai žibintai. Siekiant, kad automobilis atrodytų prabangiau, gamintojas horizontalias groteles papuošė chromuotomis linijomis, taip pat, šoninės apdailos linijos tapo kėbulo spalvos, nebe juodos.
Naujasis, jau šeštos kartos Volkswagen Passat buvo pristatytas 2005 metais Ženevos automobilių parodoje. Šis modelis buvo didelis VW žingsnis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio atžvilgiu.
Šios kartos Passat modelis pristatė ganėtinai atsinaujinusią dizaino koncepciją. Priekinė dalis buvo pertvarkyta. Vienas iš pakitimų, išskirtinės formos žibintai. Juose padidintas apskritas plotas, skirtas tolimosioms ir artimosioms šviesoms. Passat universalo versijos stogas pailgintas, kitokios galinės durys ir pertvarkyta galinė dalis. Passat viduje puikios kokybės interjeras. Priekyje – erdvu ir patogu, o vairą galima reguliuoti taip, kad jis tiktų kiekvienam individualiai. Prie erdvumo pojūčio prisideda ir tai, kad šiame modelyje nebeliko tradicinio rankinio stabdžio, VW jį pakeitė elektrine versija.
Šis Passat pajėgus ir patogus ilgose kelionėse bei turi puikią pakabos sąrangą. Tiesa, sportiškesniuose modeliuose komfortas iškeistas į geresnį valdymą, juose montuota pažeminta pakaba ir didesni ratai. Po šeštos kartos Passat kapotu nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1,4 iki 3,2 l. Labiausiai vertinami varikliai – 1,9 l, išvystantis 138 AG, ir 2 l, išvystantis 168 AG.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Tarp svarbiausių šios kartos modifikacijų: Passat CC – sedano variantas su nuo kitų kartos modelių išsiskiriančiu dizainu ir R36 variantas su VR6 varikliu, turinčiu 300 AG (221 kW) ir 350 Nm sukimo momentą. Ši versija iki 100 km/val įsibėgėja per 5,6 sekundės.
Septintosios kartos Passat, nors pavadintas B7, vėlgi buvo veikiau facelift versija nei nauja karta, nes po pakitusia automobilio išvaizda slypėjo tas pats senas automobilis.
2010 m. išleistas Passat Variant atrodė kitaip, bet turėjo beveik tokią pačią ratų bazę, be to, buvo sukurtas ant tos pačios MQB platformos. Automobilio priekyje atsiradę nauji priekiniai žibintai, kitaip nei 2005 m. modelio, buvo stačiakampio formos. Taip pat buvo pakeistos ir radiatoriaus grotelės, o bamperis turėjo naują priekinį sparną su kampuotos formos rūko žibintais. Atnaujintoje Passat sedano versijoje – nauja priekinė automobilio dalis, taip pat pakeistos grotelės, dėl kurių automobilis atrodo platesnis, nors toks nėra. Dėl aštresnių linijų ir Phaeton modelio įkvėptų galinių žibintų, šis vidutinio dydžio sedanas tapo rinkos hitu. Automobilių viduje atlikti pakeitimai buvo labai nedideli.
Volkswagen Passat B7 siūlomas su šešiais varikliais. Turbodyzelinių variklių pasiūla buvo sumažinta, tačiau pagerinta jų kokybė. Benzininiams varikliams atstovauja 120 AG galios 1,4 l variklis, kurį papildo galingesnis 1,8 l agregatas, išvystantis 160 AG, ir 2,0 l variklis, išvystantis 210 AG.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Aštuntasis Passat yra pažangesnis nei bet kada anksčiau. Į modelį įdiegta gausybė technologijų, o dauguma naujovių atkeliavo iš kai kurių „Volkswagen Group“ priklausančių aukščiausios klasės automobilių markių.
Aštuntos kartos Passat vėlgi debiutavo su nauju dizainu. Išskirtinis naujojo Passat įvaizdis iš dalies buvo pasiektas dėl daugybės itin preciziškai nubrėžtų linijų ir išlinkimų, kurie sukuria šviesą atspindinčius paviršius. Apatinė chromuota radiatoriaus grotelių juosta tęsiasi į priekinius žibintus. Virš grotelių ir priekinių žibintų yra dar vienas chromuotas akcentas, kuris tęsiasi per visą priekinės dalies plotį. Aštuntosios kartos Passat automobiliui Volkswagen sukūrė ir visiškai naują apšvietimo dizainą. Automobilis siūlomas su halogeniniais ir LED priekiniais žibintais.
Viduje dizaineriai ypač daug dėmesio skyrė į vairuotoją orientuotam dizainui ir labai erdviam priekinės salono dalies pojūčiui. Dėl naujos techninės ir programinės įrangos, skaitmeninis prietaisų skydelis gerokai patobulintas, atnaujinta tiek jo grafika, tiek funkcijos.
Visuose benzininiuose varikliuose dabar yra kietųjų dalelių filtrai, o iš dyzelinių variklių galima rinktis naują 2 l TDI Evo variklį. Šis 150 arklio galių agregatas išmeta mažiau CO2. Benzininių variklių gamą papildė trys nauji varikliai.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Su šia karta, VW tikrai pasistengė sutvarkyti didžiausią buvusių Passat modelių minusą – prastas valdymo savybes. Pastarosios kartos modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, todėl yra valdomas žymiau geriau.