BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Volkswagen Passat dalys

Jeigu vairuoji Volkswagen Passat modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą ir mes netrukus jį atsiųsime.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.

Volkswagen Passat dalys internetu

Volkswagen Passat dalys internetu

Volkswagen Passat automobilis yra skirstomas pagal kartas:

Volkswagen Passat I (1973–1981)

Volkswagen Passat II (1981–1985)

Volkswagen Passat II facelift (1985–1988)

Volkswagen Passat III (1988–1994)

Volkswagen Passat IV (1994–1997)

Volkswagen Passat V (1997–2000)

Volkswagen Passat V facelift (2001–2005)

Volkswagen Passat VI (2005–2010)

Volkswagen Passat VII (2011–2015)

Volkswagen Passat VIII (2015–2019)

Volkswagen Passat dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Volkswagen Passat modelis

Volkswagen Passat modelis

Volkswagen Passat – tai vidutinės klasės, didelis šeimos automobilis, pradėtas gaminti dar 1972 metais. Volkswagen Passat sedanas ir universalas yra ilgiausiai gyvavę VW modeliai. Jie – itin praktiški šeimos automobiliai, tinkami ir ilgoms kelionėms. Šis modelis labai pamėgtas ir Lietuvos rinkoje, o 2006 m. jis buvo paskelbtas Lietuvos metų automobiliu. 

Iki šios dienos Passat nepraranda savo populiarumo ir vis dar yra gaminamas, o 2023–siais pasirodys ir nauja Passat karta. Šiuo metu jų yra net aštuonios.

Volkswagen Passat techniniai duomenys

Volkswagen Passat techniniai duomenys

Toliau pateikiamoje lentelėje – apibendrinti Volkswagen Passat techniniai duomenys. 

Karta
Volkswagen Passat I
Metai
1973–1981
Varikliai
-
Arklio galia ir maks. greitis
-
Kuro sąnaudos
-
Karta
Volkswagen Passat II
Metai
1981–1985
Varikliai
Benzinas: 1,3– 2,2 l Dyzelinas: 1, 6 l
Arklio galia ir maks. greitis
54–136 AG 143–191 km/val
Kuro sąnaudos
6,5–7,7 l
Karta
Volkswagen Passat III
Metai
1988–1994
Varikliai
Benzinas: 1,6– 2,8 l Dyzelinas: 1,6–1,9 l
Arklio galia ir maks. greitis
68–174 AG 155–270 km/val
Kuro sąnaudos
6,3–12 l
Karta
Volkswagen Passat IV
Metai
1994–1997
Varikliai
Benzinas: 1,6–2,9 l Dyzelinas: 1,9 l
Arklio galia ir maks. greitis
75–184 AG 160–224 km/val
Kuro sąnaudos
5,2–9 l
Karta
Volkswagen Passat V
Metai
1997–2000
Varikliai
Benzinas: 1,6–2,8 l Dyzelinas: 1,9–2,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
90–193 AG 171–228 km/val
Kuro sąnaudos
5,5–10,5 l
Karta
Volkswagen Passat VI
Metai
2005–2010
Varikliai
Benzinas: 1,6–4 l Dyzelinas: 1,9–2,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
102–300 AG 187–250 km/val
Kuro sąnaudos
4,5–10,5 l
Karta
Volkswagen Passat VII
Metai
2011–2015
Varikliai
Benzinas: 1,4–3,6 l Dyzelinas: 1,9–2 l
Arklio galia ir maks. greitis
105–300 AG 193–250 km/val
Kuro sąnaudos
4,1–9,3 l
Karta
Volkswagen Passat VIII
Metai
2015–2019
Varikliai
Benzinas: 1,4 l Dyzelinas: 1,6–2 l Hibridas
Arklio galia ir maks. greitis
120–280 AG 206–250 km/val
Kuro sąnaudos
1,7–7,1 l

Kokias Volkswagen Passat dalis rasi Bauto

Jei ir tavo Volkswagen Passat prireikė remonto, pakaitinėmis dalimis leisk pasirūpinti Bauto. Čia rasi visų automobilio mechanizmų dalis bei automobilio priedus ir aksesuarus.

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Bauto.lt svetainėje visas automobilių dalis gali įsigyti paprastai, greitai ir už norimą kainą – paieškos laukelyje įvesk ieškomos Volkswagen Passat dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.

Dažniausios Volkswagen Passat automobilio problemos

Dažniausios Volkswagen Passat automobilio problemos

  • Problemos su oro pagalvėmis (deganti kontrolinė lemputė)
  • Per didelis alyvos nuosėdų kiekis
  • Kumštelinio sekiklio gedimai
  • Paskirstymo grandinės problemos
  • Šildytuvo problemos
  • Dažna penktos ir šeštos kartos Passat modelių problema – vandens pratekėjimas dėl užsikimšusio stoglangio nutekėjimo 
  • Vairo kolonėlės blokavimo problemos

Volkswagen Passat modelių apžvalga pagal kartas

Volkswagen Passat modelių apžvalga pagal kartas

Volkswagen Passat I (B1) (1973–1981)

Pirmąją Passat kartą Volkswagen pristatė 1973 m. ir tai buvo vienas sėkmingiausių Vokietijos automobilių gamintojo kada nors pagamintų automobilių.

Passat modelis buvo Volkswagen bandymas plėstis, supratus, kad neišsilaikys rinkoje tik su savo oru aušinamais automobiliais, tokiais kaip Beetle, Type III ir Transporter. Volkswagen iš Audi jau turėjo platformą, sukurtą priekiniais ratais varomam automobiliui su vandeniu aušinamu varikliu. Naujam modeliui sukurti Volkswagen pasamdė dizainerį Giorgetto Giugiaro, o rezultatas buvo pirmosios kartos, tuo metu modernaus dizaino Passat B1. 1973 m. Passat pasirodė kaip sedanas ir hečbekas su trimis ir penkiomis durimis.

Modelio interjeras atitiko tų laikų standartus. Jame buvo paprasta centrinė konsolė su medžio apdaila priekinėje dalyje ir šiek tiek paaukštinta prietaisų skydelio erdve. Volkswagen įrengė du didelius ciferblatus: vieną – spidometrui, kitą – degalų ir aušinimo skysčio temperatūros matuokliams, viduryje – laikrodis. 

Po variklio dangčiu, baziniame modelyje, Volkswagen sumontavo Audi gamintą 1,3 l benzininį variklį ir 1,5 l agregatą. Vėliau variklių asortimentas buvo išplėstas ir gavo didesnio darbinio tūrio agregatus bei dyzelinį variklį su įpurškimu. 

Volkswagen Passat I (B1) (1973–1981)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | visi varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,3 l | 1,5 l | 1,6 l / GLI 
  • Arklio galios: 50–110
  • Sukimo momentas: 80–137 Nm
  • Transmisija: 4, 5 pavarų mechaninė

Privalumai

  • Talpi bagažinė
  • Palyginti, nebloga aerodinamika (0,38)

Trūkumai

  • Didelės kuro sąnaudos

Pagal šiandieninius standartus pirmosios kartos Passat Variant buvo mažesnis nei kompaktinis automobilis, tačiau jis buvo parduodamas kaip vidutinio dydžio universalas. O 1981 m. Volkswagen iš Passat gamos išbraukė trijų durų versiją. 

Volkswagen Passat II (B2) (1981–1985)

Volkswagen Passat II (B2) (1981–1985)

Jei pirmoji Passat karta nedrąsiai viliojo atverti duris naujai erai, tai antroji – įtvirtino automobilio vietą rinkoje, kurioje tuo metu dominavo prancūzų ir italų automobilių gamintojai.

Antrosios kartos Passat buvo trijų kėbulo formų: sedanas, hečbekas ir universalas. Naujojo Passat modelio kampuotos linijos, dideli stačiakampiai priekiniai žibintai ir plastikinis buferis buvo nematytas įvaizdis rinkoje. Passat B2, siekiant geresnio matomumo, turėjo didelius langus, o šoniniai skydai ir durys buvo šiek tiek išlenkti, kad sukurtų išskirtinesnę transporto priemonės išvaizdą. Dar viena naujovė buvo traukiamos rankenos. 

Viduje Passat B2 erdvus, jame pakankamai vietos kojoms ir galvai visiems 5 keleiviams. Atlenkiamas galinės sėdynės atlošas padidina bagažinės tūrį nuo 745 litrų iki 1575 litrų. Kampuotame prietaisų skydelyje Volkswagen įrengė du didelius spidometro ir tachometro ciferblatus ir du mažesnius degalų lygio ir aušinimo skysčio temperatūros matuoklius. Viduryje yra plotas posūkių, avarinio, tepalo slėgio, stovėjimo stabdžių ir keletui kitų svarbių įspėjamųjų lempučių.

Antros kartos Passat variklių pasirinkimas, tiek dyzelinių, tiek benzininių, buvo gana platus. Dėl ilgo, daugiau kaip 1000 km autonominiu važiavimu nuvažiuojamo atstumo, šis automobilis buvo vienas ekonomiškiausių rinkoje. Bėgant metams Passat patikimumas tik didėjo, o eksploatavimo išlaidos – mažėjo.

Volkswagen Passat II (B2) (1981–1985)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, L5 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | visi varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,3 l | 1,6 l / D / TD / TDS | 1,8 l | 1,9 l | 2 l | 2,2 l 
  • Arklio galios: 54–136 
  • Sukimo momentas: 90–171 Nm
  • Transmisija: 4, 5 pavarų mechaninė | 3 pavarų automatinė

Privalumai

  • Didelė bagažinė
  • Ilgas atstumas autonominio vairavimo 
  • Tuo metu, išskirtinė, elegantiška išvaizda

Trūkumai

  • -

Volkswagen Passat II facelift (1985–1988)

1985 m. Passat B2 buvo atnaujintas – pakeisti buferiai, interjeras ir priekinės grotelės. Hečbeko versijose buvo pakeisti galiniai žibintai. Be to, gale atsirado nedidelis integruotas spoileris.

Volkswagen Passat III (B3) (1988–1994)

Volkswagen Passat III (B3) (1988–1994)

Trečiosios kartos Passat, dar žinomas B3 pavadinimu, buvo pastatytas 1988 m. Ženevos automobilių parodoje. Tai buvo pirmasis Passat, sukurtas ant Volkswagen kurtos platformos ir, kitaip nei jo pirmtakai, turėjęs skersai, o ne išilgai, sumontuotą variklį.

Passat B3 modelį projektavo Volkswagen dizaineris Herbertas Schäferis. Šio modelio dizainu norėta paskelbti, kad jei pastaruoju metu nauji Volkswagen modeliai atrodė kaip perdažyti ir šiek tiek perdaryti Audi – tai su šiuo modeliu Volkswagen įgijo pasitikėjimo savo identitetu, taip įtikinamiau atskirdama Audi ir Volkswagen prekės ženklus vieną nuo kito. Šis Passat labiausiai išsiskiria tuo, jog priekyje nėra matomų radiatoriaus grotelių, toje vietoje yra vientisa plokštė, kuri dengia plotą tarp priekinių žibintų. Variklio aušinimui ant buferio yra žemai sumontuotos kone nematomos grotelės.

Trečios kartos VW Passat talpus. Skersai montuotas variklis leido automobilio viduje padidinti erdvę. Salone, priekinė automobilio dalis buvo patobulinta ir turėjo platų prietaisų skydelį, iškylantį virš centrinės konsolės. Skirtingai nuo daugumos rinkoje esančių automobilių, Passat buvo galima įsigyti su automatine klimato kontrolės sistema, pavadinta „Climatronic“. 

Po Passat variklio dangčiu Volkswagen montavo platų variklių pasirinkimą. Variklių galia svyravo nuo 68 AG iki 174 AG. Standartinė pavarų dėžė buvo penkių laipsnių mechaninė, o tam tikrose versijose buvo galima įsigyti keturių laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Volkswagen Passat III (B3) (1988–1994)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,6 l / TD| 1,8 l / G60 | 1,9 l D | 2 l | 2,8 l VR6
  • Arklio galios: 68–174
  • Sukimo momentas: 120–235 Nm
  • Transmisija: 5 pavarų mechaninė | 4 pavarų automatinė

Privalumai

  • Ekonomiškas
  • Patikimas
  • Pigi eksploatacija

Trūkumai

  • Linkęs rūdyti
  • Nepatvarios durų rankenėlės

Volkswagen Passat IV (B4) (1994–1997)

Volkswagen Passat IV (B4) (1994–1997)

1993 m. Volkswagen pristatė smarkiai patobulintą trečiosios kartos Passat versiją, kurią pavadino ketvirtąja karta, nors automobiliams buvo naudojama ta pati platforma ir visa viršutinė kėbulo dalis (langai, stogas ir kt. dalys). Buvo atnaujinti tiek universalai, tiek sedanai. 

Nors ketvirtosios kartos Passat modelyje išliko nemažai jo pirmtako bruožų, kita vertus, durelės, variklio dangtis ir sparnai buvo nauji. Volkswagen dizaineriai Passat B4 modeliui sukūrė naują priekinę dalį su matomomis, lamelinėmis grotelėmis ir pailgais horizontaliais priekiniais žibintais. Buvo atnaujintas ir galinių žibintų išdėstymas. Šio Passat viduje siūlomas atnaujintas, komfortiškas interjeras. Centrinė konsolė pakreipta į vairuotojo pusę, kad valdiklius pasiekti būtų lengviau. Gale montuotos sėdynės dviems keleiviams su atlenkiamu 60/40 atlošu, kuris bagažinės talpą padidina nuo 465 litrų iki 1500 litrų. 

Taip pat patobulinta ir šio modelio saugos įranga. Automobilis papildytas dvejomis priekinėmis oro pagalvėmis bei saugos diržų įtempikliais. Kalbant apie variklius, šios kartos Passat buvo galima rinktis su vienu iš aštuonių benzininių arba dyzelinių variklių. 

Volkswagen Passat IV (B4) (1994–1997)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V6 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,8 l | 2 l | 2,8 l VR6 | 2,9 l VR6 | 1,9 l TD / TDI
  • Arklio galios: 75–184 
  • Sukimo momentas: 140–245 Nm
  • Transmisija: 5 pavarų mechaninė | 4 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Pigi eksploatacija 
  • Erdvus salonas ir bagažinė

Trūkumai

  • Linkęs rūdyti
  • Nemanevringas, nestabilus kelyje

Volkswagen Passat V (1997–2000)

Volkswagen Passat V (1997–2000)

Nors pavadintas B5, iš tiesų šis modelis buvo ketvirtoji VW Passat karta. Nepaisant pavadinimų, šis Passat modelis buvo vienas geriausių Volkswagen kada nors sukurtų automobilių. 

Šis Passat pristatė naują VW dizaino konceptą. Šios kartos Passat suapvalėjo, o jo išlenktos linijos ir nuožulnus priekinis stiklas padėjo Passat B5 pasiekti itin gerą pasipriešinimo orui koeficientą – 0,27, kuris buvo geresnis nei daugumos sportinių automobilių. Siekiant išskirti B5 Passat rinkoje, jame buvo įdiegta aukštesnės kokybės interjero apdaila ir galimybė rinktis prabangesnes komplektacijas. Salone liko išlenktas prietaisų skydelis, kuriame įrengti keturi ciferblatai ir TFT ekranas tarp spidometro ir tachometro. 

Po kapotu Volkswagen siūlė plačią benzininių ir turbodyzelinių variklių gamą. Pagal degalų naudojimo efektyvumą, šios kartos Passat buvo vienas geriausių rinkoje, daugiausia dėl TDI variklių. 

Volkswagen Passat V (1997–2000)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V5, V6 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,6 l | 1,8 l / Turbo | 2,3 l VR5 | 2,8 l V6 | 1,9 l TDI | 2,5 l TDI V6
  • Arklio galios: 90–193
  • Sukimo momentas: 140–310 Nm
  • Transmisija: 4, 5 pavarų automatinė | 5, 6 pavarų mechaninė

Privalumai

  • Ekonomiškas
  • Komfortiškas
  • Patikimi TDI varikliai

Trūkumai

  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas

Volkswagen Passat V facelift (2001–2005)

2000 m. pabaigoje buvo išleista atnaujinta penktos kartos Passat versija, dar žinoma kaip Passat B5.5. Šio modelio priekyje neliko mažų stačiakampių priekinių žibintų, formą pakeitė ir galiniai žibintai. Siekiant, kad automobilis atrodytų prabangiau, gamintojas horizontalias groteles papuošė chromuotomis linijomis, taip pat, šoninės apdailos linijos tapo kėbulo spalvos, nebe juodos. 

Volkswagen Passat VI (B6) (2005–2010)

Volkswagen Passat VI (B6) (2005–2010)

Naujasis, jau šeštos kartos Volkswagen Passat buvo pristatytas 2005 metais Ženevos automobilių parodoje. Šis modelis buvo didelis VW žingsnis į priekį tiek kokybės, tiek įvaizdžio atžvilgiu. 

Šios kartos Passat modelis pristatė ganėtinai atsinaujinusią dizaino koncepciją. Priekinė dalis buvo pertvarkyta. Vienas iš pakitimų, išskirtinės formos žibintai. Juose padidintas apskritas plotas, skirtas tolimosioms ir artimosioms šviesoms. Passat universalo versijos stogas pailgintas, kitokios galinės durys ir pertvarkyta galinė dalis. Passat viduje puikios kokybės interjeras. Priekyje – erdvu ir patogu, o vairą galima reguliuoti taip, kad jis tiktų kiekvienam individualiai. Prie erdvumo pojūčio prisideda ir tai, kad šiame modelyje nebeliko tradicinio rankinio stabdžio, VW jį pakeitė elektrine versija.

Šis Passat pajėgus ir patogus ilgose kelionėse bei turi puikią pakabos sąrangą. Tiesa, sportiškesniuose modeliuose komfortas iškeistas į geresnį valdymą, juose montuota pažeminta pakaba ir didesni ratai. Po šeštos kartos Passat kapotu nauji varikliai, kurių darbinis tūris varijuoja nuo 1,4 iki 3,2 l. Labiausiai vertinami varikliai – 1,9 l, išvystantis 138 AG, ir 2 l, išvystantis 168 AG.

Volkswagen Passat VI (B6) (2005–2010)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, L5, VR6 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,4 l TSI / MPi / FSI | 1,6 l FSI / TDI | 1,8 l TSI | 1,9 l TDI | 2 l FSI / TFSI / TSI / TDI | 3,2 l VR6 | 3,6 l VR6 
  • Arklio galios: 105–300
  • Sukimo momentas: 155–350 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Kokybiškas ir komfortiškas salonas
  • Platus variklių pasirinkimas
  • Puiki pakabos sąranga

Trūkumai

  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Triukšmingi senesni TDI varikliai

Tarp svarbiausių šios kartos modifikacijų: Passat CC – sedano variantas su nuo kitų kartos modelių išsiskiriančiu dizainu ir R36 variantas su VR6 varikliu, turinčiu 300 AG (221 kW) ir 350 Nm sukimo momentą. Ši versija iki 100 km/val įsibėgėja per 5,6 sekundės. 

Volkswagen Passat VII (B7) (2011–2015)

Volkswagen Passat VII (B7) (2011–2015)

Septintosios kartos Passat, nors pavadintas B7, vėlgi buvo veikiau facelift versija nei nauja karta, nes po pakitusia automobilio išvaizda slypėjo tas pats senas automobilis.

2010 m. išleistas Passat Variant atrodė kitaip, bet turėjo beveik tokią pačią ratų bazę, be to, buvo sukurtas ant tos pačios MQB platformos. Automobilio priekyje atsiradę nauji priekiniai žibintai, kitaip nei 2005 m. modelio, buvo stačiakampio formos. Taip pat buvo pakeistos ir radiatoriaus grotelės, o bamperis turėjo naują priekinį sparną su kampuotos formos rūko žibintais. Atnaujintoje Passat sedano versijoje – nauja priekinė automobilio dalis, taip pat pakeistos grotelės, dėl kurių automobilis atrodo platesnis, nors toks nėra. Dėl aštresnių linijų ir Phaeton modelio įkvėptų galinių žibintų, šis vidutinio dydžio sedanas tapo rinkos hitu. Automobilių viduje atlikti pakeitimai buvo labai nedideli. 

Volkswagen Passat B7 siūlomas su šešiais varikliais. Turbodyzelinių variklių pasiūla buvo sumažinta, tačiau pagerinta jų kokybė. Benzininiams varikliams atstovauja 120 AG galios 1,4 l variklis, kurį papildo galingesnis 1,8 l agregatas, išvystantis 160 AG, ir 2,0 l variklis, išvystantis 210 AG. 

Volkswagen Passat VII (B7) (2011–2015)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V6 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1,4 l / BlueMotion | 1,8 l | 2 l TSI / TDI | 3,6 l V6 | 1,6 l TDI 
  • Arklio galios: 105–210
  • Sukimo momentas: 199–350 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6, 7 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Rafinuotas interjeras
  • Erdvi bagažinė
  • Komfortiškas

Trūkumai

  • Neišskirtinis dizainas
  • Ne toks smagus, kaip konkurentai

Volkswagen Passat VIII (B8) (2015–2019)

Volkswagen Passat VIII (B8) (2015–2019)

Aštuntasis Passat yra pažangesnis nei bet kada anksčiau. Į modelį įdiegta gausybė technologijų, o dauguma naujovių atkeliavo iš kai kurių „Volkswagen Group“ priklausančių aukščiausios klasės automobilių markių.

Aštuntos kartos Passat vėlgi debiutavo su nauju dizainu. Išskirtinis naujojo Passat įvaizdis iš dalies buvo pasiektas dėl daugybės itin preciziškai nubrėžtų linijų ir išlinkimų, kurie sukuria šviesą atspindinčius paviršius. Apatinė chromuota radiatoriaus grotelių juosta tęsiasi į priekinius žibintus. Virš grotelių ir priekinių žibintų yra dar vienas chromuotas akcentas, kuris tęsiasi per visą priekinės dalies plotį. Aštuntosios kartos Passat automobiliui Volkswagen sukūrė ir visiškai naują apšvietimo dizainą. Automobilis siūlomas su halogeniniais ir LED priekiniais žibintais. 

Viduje dizaineriai ypač daug dėmesio skyrė į vairuotoją orientuotam dizainui ir labai erdviam priekinės salono dalies pojūčiui. Dėl naujos techninės ir programinės įrangos, skaitmeninis prietaisų skydelis gerokai patobulintas, atnaujinta tiek jo grafika, tiek funkcijos. 

Visuose benzininiuose varikliuose dabar yra kietųjų dalelių filtrai, o iš dyzelinių variklių galima rinktis naują 2 l TDI Evo variklį. Šis 150 arklio galių agregatas išmeta mažiau CO2. Benzininių variklių gamą papildė trys nauji varikliai. 

Volkswagen Passat VIII (B8) (2015–2019)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Visi keturi varantieji ratai | priekiniai varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė 

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Passat
  • Variklis: 1.4 L TSI / EA211 TSI PHEV | 1.5 L TSI | 1.8 L TSI | 2.0 L TSI / TDI / BiTDI | 1.6 L TDI 
  • Arklio galios: 120–240 
  • Sukimo momentas: 200–500 Nm
  • Transmisija: 6 pavarų mechaninė | 6, 7 pavarų automatinė

Privalumai

  • Solidi išvaizda
  • Platus variklių pasirinkimas

Trūkumai

  • Prasta garso izoliacija
  • Ne toks smagus kaip konkurentai

Su šia karta, VW tikrai pasistengė sutvarkyti didžiausią buvusių Passat modelių minusą – prastas valdymo savybes. Pastarosios kartos modelis yra lengvesnis, turi žemesnį svorio centrą ir geriau sureguliuotą vairo mechanizmą, todėl yra valdomas žymiau geriau. 

Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu dirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”