BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Volkswagen Golf dalys

Jeigu vairuoji Volkswagen Golf modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą, jei jo nežinai.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.

Volkswagen Golf dalys internetu

Volkswagen Golf dalys internetu

Volkswagen Golf automobilis yra skirstomas pagal kartas:

Volkswagen Golf I (1974–1978)

Volkswagen Golf I facelift (1979–1993)

Volkswagen Golf II (1983–1992)

Volkswagen Golf III (1992–1999)

Volkswagen Golf III facelift (1998–2002)

Volkswagen Golf IV (1998–2006)

Volkswagen Golf V (2004–2010)

Volkswagen Golf VI (2009–2014)

Volkswagen Golf VII (2013–2018)

Volkswagen Golf VII facelift (2017–2021)

Volkswagen Golf VIII (2020–dabar)

Volkswagen Golf dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Volkswagen Golf modelis

Volkswagen Golf modelis

Volkwagen Golf – tai kompaktiškas šeimyninis automobilis, gaminamas nuo 1974 metų. Šis modelis, dar žinomas tokiais pavadinimais, kaip Volkswagen Rabbit (JAV) ir Volkswagen Caribe (Meksika). Pirmasis Volkswagen Golf modelis rinkoje pakeitė gerai žinomą Volkswagen Beetle ir tapo vienu geriausiai parduodamų Volkswagen automobilių visame pasaulyje. Nuo 2019 m. parduota daugiau kaip 35 mln. jo vienetų. 

Pradžioje visi Golf modeliai buvo 3 durų hečbekai. 1993 metais prie hečbekų prisidėjo universalai (vadinami Variant), o 1979 m. – kabrioletai (gamyba nutraukta 2002 m. ir vėl pradėta 2011 m.). 

Volkswagen Golf modelis

Metams einant ir nuolatos tobulinant Golf modelį, buvo pereita nuo ekonominės klasės segmento iki aukštos klasės segmento automobilio. Volkswagen Golf taip pat yra pelnęs ne vieną apdovanojimą:

  •  2009 m. šeštos kartos Volkswagen Golf ir 2013 m. septintos kartos Volkswagen Golf pelnė „Pasaulio Metų automobilio" titulą. 
  • Volkswagen Golf taip pat ne kartą yra patekęs ir į kasmetinį „Car and Driver 10Best“ sąrašą. 

Volkswagen Golf modelis

  • 2015 m. septintos kartos Golf pelnė „Motor Trend“ metų automobilio apdovanojimą, kurį taip pat buvo gavęs ir 1985 m. pirmos kartos Golf GTI. 
  • 2001 m. ketvirtos kartos Volkswagen Golf pelnė geriausiai parduodamo automobilio Europoje titulą.

Volkswagen Golf modelis yra leidžiamas jau aštuntą kartą ir turėjo tris kartų atnaujinimus (facelift). 

Volkswagen Golf techniniai duomenys

Volkswagen Golf techniniai duomenys

Kiekvieno Volkswagen automobilio techniniai duomenys skiriasi, priklausomai nuo kėbulo, variklio ir kitų modifikacijų. Lentelėje – apibendrinti visų Volkswagen Golf kartų techniniai duomenys.

Karta
Volkswagen Golf I
Metai
1974–1978
Varikliai
Benzinas: 1,1–1,8 l Dyzelinas: 1,6 l
Arklio galia ir maks. greitis
50–112 AG 140–188 km / val
Kuro sąnaudos
8,5–8,8 l
Karta
Volkswagen Golf II
Metai
1983–1992
Varikliai
Benzinas: 1,1–1,8 l Dyzelinas: 1,6 l
Arklio galia ir maks. greitis
45–160 AG 137–216 km / val
Kuro sąnaudos
6,9–8,5 l
Karta
Volkswagen Golf III
Metai
1992–1999
Varikliai
Benzinas: 1,4–2,9 l Dyzelinas: 1,9 l
Arklio galia ir maks. greitis
60–190 AG 154–222 km / val
Kuro sąnaudos
6,9–8,1 l
Karta
Volkswagen Golf IV
Metai
1998–2006
Varikliai
Benzinas: 1,4–3,2 l Dyzelinas: 1,9 l
Arklio galia ir maks. greitis
68–204 AG 160–247 km / val
Kuro sąnaudos
6,6–11,5 l
Karta
Volkswagen Golf V
Metai
2004–2010
Varikliai
Benzinas: 1,4–3,2 l Dyzelinas: 1,9–2 l
Arklio galia ir maks. greitis
75–230 AG 164–250 km / val
Kuro sąnaudos
6,8–10,7 l
Karta
Volkswagen Golf VI
Metai
2009–2014
Varikliai
Benzinas: 1,4–2 l Dyzelinas: 1,6–2 l
Arklio galia ir maks. greitis
80–270 AG 173–249 km / val
Kuro sąnaudos
5,1–8,4 l
Karta
Volkswagen Golf VII
Metai
2013–2018
Varikliai
Benzinas: 1–2 l Dyzelinas: 1,6–2 l
Arklio galia ir maks. greitis
85–300 AG 179–249 km / val
Kuro sąnaudos
4,8–7 l
Karta
Volkswagen Golf VIII
Metai
2020–dabar
Varikliai
Benzinas: 1–2 l Dyzelinas: 2 l Hibridas: 1–1,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
90–245 AG 188–224 km / val
Kuro sąnaudos
0,9–7,8 l

Kokias Volkswagen Golf dalis rasi Bauto

Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė yra viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau reikiamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui. 

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Be esminių mechanizmo dalių, tavo Volkswagen Golf automobiliui pasiūlysime tuningo detalių, komforto įrangą, salono bei kėbulo valymo priemonių ir aksesuarų. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Volkswagen Golf dalį Bauto! 

Dažniausios Volkswagen Golf problemos

Dažniausios Volkswagen Golf problemos

  • Šiurkštus pavarų persijungimas
  • Bagažinės užrakinimo problemos
  • Nereaguojantys stabdžiai 
  • Perkaitęs ABS blokas
  • Iš galinės dalies sklindantys braškėjimo garsai
  • Šiurkštus važiavimas arba prasta laisvoji eiga
  • Problemos su DPF arba dyzelino kietųjų dalelių filtru
  • Vandens sankaupos durelėse (pro dureles pratekantis vanduo)
  • Sunkiai įjungiama penktoji pavara
  • Pažeisti saugos diržai

Volkswagen Golf modelių apžvalga pagal kartas

Volkswagen Golf modelių apžvalga pagal kartas

Volkswagen Golf I (1974–1978)

Didelių pokyčių kompanijoje lydimas, 1974 metais rinką išvydo pirmasis Golf modelis. Jis kardinaliai pakeitė „liaudies automobilio“ konceptą. 

Nors pirmos kartos Golf buvo kurtas kaip VW Beetle įpėdinis, iš tikrųjų naujasis modelis buvo visiškai kitoks ne tik išvaizda, bet ir mechaniniu požiūriu – VW pakeitė galinių varomųjų ratų pavarą ir gale sumontuotus oru aušinamus variklius į priekinių varomųjų ratų sistemą ir priekyje sumontuotus, vandeniu aušinamus variklius. Dizaino atžvilgiu, apvalainas „vabalas“, atliepdamas to meto tendencijas, tapo kampuotu Golf. Jo išvaizdą kūrė legendinis italų dizaineris Giorgio Giugiaro, taip pat kūręs ir kitus to meto prašmatnius ir populiarius automobilius. Golf dizainas pasižymėjo aštriais kampais, plokščiais paviršiais, apvaliais priekiniais žibintais ir plačiais galiniais žibintais. 

Po pirmos kartos Golf kapotu, du iš keturių galimų variklių buvo pasiskolinti iš Audi, o kiti du buvo originalūs VW varikliai, iš EA111 serijos. Jų galia svyravo nuo 50 iki 70 AG. Įdomu tai, kad 1976 metais buvo pagamintas ir pirmasis elektra varomo Golf prototipas. 

Volkswagen Golf I (1974–1978)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai 
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1,1 l | 1,3 l | 1,5 l | 1,6 l
  • Arklio galios: 50–70
  • Sukimo momentas: 78–110 Nm 
  • Transmisija: 4, 5 pavarų mechaninė | 3 pavarų automatinė

Privalumai

  • Pakankamai našus šiuolaikiniams keliams
  • Daugumą atsarginių dalių galima lengvai įsigyti
  • Naudojamas jau dešimtmečius – geriausias patikimumo įrodymas

Trūkumai

  • Rūdija 
  • Prasti stabdžiai

Volkswagen Golf I facelift (1979–1993)

1978 m. gruodžio mėn. Buvo atlikti nedideli išorės pakeitimai. Siauri priekiniai ir galiniai buferiai buvo pakeisti profiliuotais, apjuosiančiais automobilio šonus. 1980 m. atliktas dar vienas atnaujinimas – Golf gavo platesnius galinius žibintus ir naują, modernesnį prietaisų skydelis su LED įspėjamosiomis lemputėmis.

Volkswagen Golf II (1983–1992)

Volkswagen Golf II (1983–1992)

1983 m. Frankfurto automobilių parodoje Volkswagen pristatė antrosios kartos Golf. Nors nuo pirmtako šis ne itin skyrėsi savo išvaizda, tačiau nustebino naujomis technologijomis. 

Išorėje antros kartos Golf buvo šiek tiek didesnis, o jo formos – aptakesnės. Nepaisant išvaizdos, pirkėjų širdis užkariavo jo variklių pasiūla ir funkcionalios technologijos. Į antrosios kartos Golf 1984 m. pradėti montuoti išmetimo dujų katalizatoriai, o 1986 m. – ABS sistema ir visų ratų pavara. Baziniame Golf komplektacijos lygyje yra įrengtas spidometras ir laikrodis, galima pasirinkti ir tachometrą. Aukštesnius apdailos lygius ir GTI modelį galima įsigyti ir su kelionės kompiuteriu. Gale sėdynės susilanksto, taip padidinant bagažinės tūrį.

Po Volkswagen Golf kapotu – benzininių ir dyzelinių variklių gamą. Tam tikras versijas buvo galima įsigyti ir su automatinę pavarų dėžę. 

Volkswagen Golf II (1983–1992)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1 l | 1,3 l | 1,6 l / D / TD | 1,8 l / GTI / GTI 16v | 2 l 
  • Arklio galios: 54–90
  • Sukimo momentas: 96–145 Nm
  • Transmisija: 4, 5 mechaninė, 3 automatinė 

Privalumai

  • Iki šiol patraukli išvaizda
  • Tikslus valdymas
  • Gera GTI charakteristika

Trūkumai

  • Rūdija
  • Nekomfortiškas
  • Nepraktiškas

Šis Golf modelis buvo gana įspūdinga revoliucija sudominusį daugelį. Per devynerius gamybos metus antrosios kartos Golf buvo parduota daugiau kaip šeši milijonai vienetų, o 1985 m. Didžiosios Britanijos žurnalas „What Car?“ antros kartos Golf pripažino Metų automobiliu. 

Volkswagen Golf III (1992–1999)

Volkswagen Golf III (1992–1999)

Po sėkmingo antrosios kartos Golf pasirodymo, 1992 metais išėjo trečioji Golf karta. Ši karta atnešė Volkswagen pirmąjį Europos Metų automobilio apdovanojimą. 

Trečioji Golf karta pirkėjus šokiravo, nes nesilaikė tų pačių dizaino principų kaip pirmtakas, todėl iš pradžių pardavimai vyko lėtai. Tačiau priimdami šį sprendimą, Volkswagen neprašovė – galiausiai trečios kartos VW Golf pardavimai viršijo antrosios kartos pardavimus. Trečiasis Golf pasižymi suapvalintomis formomis ir horizontaliais priekiniais žibintais su užapvalintais šonais. Taip pat, sumažėjo radiatoriaus grotelės, o buferiai tapo didesni. Trečios kartos Golf salone – lenktas prietaisų skydelis su aukštesne, į vairuotoją pasvirusia centrine konsole. Prietaisų skydelis išliko panašaus išdėstymo su keturiais ciferblatais, tačiau automobilio gamintojas įdiegė nedidelį LED ekranėlį. Baziniuose šio Golf apdailos lygiuose montuojami rankiniu būdu valdomi langai ir durelių veidrodėliai, o aukštesniuose apdailos lygiuose įrengti jau elektra valdomi veidrodėliai, langai ir spynelės bei oro kondicionierius.

Šio Volkswagen Golf benzininių versijų galia svyravo nuo 60 AG iki 190 AG, o dyzelinių – nuo 64 AG iki 110 AG. Pilnos komplektacijos VR6 versija buvo siūloma su visų varančiųjų ratų sistema, pavadinta Syncro.

Volkswagen Golf III (1992–1999)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, VR6 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1,4 l | 1,6 l | 1,8 l | 2 l GTI | 2 l GTI 16V | 2,8 VR6 | 2,9 VR6 | 1,9 D | 1,9 SDI / TD / TDI 
  • Arklio galios: 60–190
  • Sukimo momentas: 107–245 Nm
  • Transmisija: 4 pavarų automatinė | 4 pavarų mechaninė

Privalumai

  • Mažos kuro sąnaudos
  • Pigi eksploatacija
  • Saugus

Trūkumai

  • Linkęs rūdyti
  • Nekomfortiškas 

Trečios kartos Golf buvo puikiai įvertintas. 1997 Which? žurnale šis modelis „geriausių pirkinių“ kategorijoje buvo pripažintas Geriausiu šeimos automobiliu, 1992 metais jis tapo Europos Metų automobiliu bei, tais pačiais metai, ir Didžiosios Britanijos automobilių žurnale What Car? buvo pripažintas Metų automobiliu. 

Volkswagen Golf III facelift (1998–2002)

1998 m. buvo atnaujintas trečios kartos Golf kabrioletas. Jo priekis, galas ir vairas buvo patobulinti pagal ketvirtos kartos Golf principus, tačiau išlaikė trečios kartos Golf Cabrio kėbulą.

Volkswagen Golf IV (1998–2006)

Volkswagen Golf IV (1998–2006)

Trečios kartos Golf buvo sėkmingiausias Golf modelis iki rinkoje pasirodant ketvirtai Golf kartai. Šios kartos modelis buvo pozicionuojamas jau kaip aukštesnės klasės automobilis. 

Didelis trečiosios Golf kartos pasisekimas patvirtino, kad sprendimas remtis kiek kitais dizaino principais ir atsisakyti kampuotos automobilių formos pasiteisino. Taigi ir ketvirtos kartos Volkswagen Golf išlaikė apvalainas formas, o ant priekinių sparnų atsirado papildomi posūkių signalai. Šio modelio viduje – aukštos kokybės interjeras ir geresnė įranga. Prietaisų skydelyje ciferblatai apšviesti, o tarp tachometro ir spidometro, skystųjų kristalų ekranas. Centrinėje konsolėje galima pasirinkti informacijos ir pramogų sistemos ekraną.

Į ketvirtos kartos Golf montuotas platus variklių pasirinkimas, pradedant 1,4 l agregatu ir baigiant nuožmiu VR6 modeliu, į visus ratus perduodančiu 204 AG. Modelio GTI versijos turi 1,8 turbininį variklį, kurio galia siekia 180 AG. 

Volkswagen Golf IV (1998–2006)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, VR5, VR6 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1,4 l | 1,6 l / FSI | 1,8 l / T | 2 l | 2,3 VR5 | 2,8 VR6 | 3,2 R32 | 1,9 SDI / TDI 
  • Arklio galios: 68–241
  • Sukimo momentas: 128–320 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 4, 5 automatinė 

Privalumai

  • Ekonomiška
  • Patikimas
  • Nebrangi eksploatacija

Trūkumai

  • Ne itin komfortiškas
  • Mažai erdvės salone 

Ketvirtos kartos Golf buvo sąmoningas Volkswagen bandymas dar labiau pakelti Golf seriją į aukštesnę klasę, įrengiant aukštos kokybės interjerą ir aukštesnį įrangos lygį. 2003 m. Europos rinkose jį pakeitė penktos kartos Volkswagen Golf, tačiau ketvirtos Golf gamyba buvo tęsiama besivystančioms Pietų Amerikos, Meksikos ir Kinijos rinkoms iki 2014 m.

Volkswagen Golf V (2004–2010)

Volkswagen Golf V (2004–2010)

Ankstesnės Golf kartos sulaukė nemažai kritikos dėl dinamiškumo ir sportiškumo stokos, todėl su penktąja Golf karta šiose srityse buvo stipriai padirbėta. Penktos kartos Volkswagen Golf modelis vėlgi sulaukė itin didelio pasisekimo Europoje. 

Penktosios Golf kartos modelių kėbulas – dar labiau suapvalintas. Radiatoriaus grotelės turi dvi juosteles, kurios palaiko chromuotą ženkliuką, užpildantį erdvę tarp variklio dangčio ir buferio. Kėbulo šonuose sumontuotos kėbulo spalvos durų rankenėles, o veidrodėlių apačioje – posūkių signalai. Automobilio saloną galima rinktis iš dviejų spalvų variantų, prietaisų skydelyje įrengtas raudonos ir juodos spalvos skystųjų kristalų ekranas, o degalų lygio ir temperatūros matuokliai perkelti į prietaisų skydelio apačią.

Po variklio dangčiu Volkswagen į penktąjį Golf montavo labai platų variklių asortimentą. Čia siūlomi ir benzininiai, ir turbodyzeliniai agregatai, tačiau pastarieji sukėlė ažiotažą, dėl suklastotų taršos duomenų rezultatų, nuo kurių prasidėjo „Dyzelgeitas“ (angl. dieselgate) skandalas.

Volkswagen Golf V (2004–2010)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1,4 l / FSI / TSI | 1,6 l / FSI | 2 l FSI / TSFI / SDI / TDI / TDI DPF | 1,9 TDI 
  • Arklio galios: 190–400
  • Sukimo momentas: 126–350 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6, 7 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Didelis variklių pasirinkimas
  • Ekonomiškas
  • Kokybiškas interjeras

Trūkumai

  • Prasta garso izoliacija
  • Ne itin komfortiškas

2007 metais Volkswagen sukūrė ir įspūdingą penktos kartos Golf konceptinį automobilį, pavadintą GTI W12-650. Yra žinoma tik vienas tokio modelio egzempliorius, tačiau, skirtingai nei dauguma koncepcinių automobilių, jis yra mechaniškai funkcionalus. Šis Golf turi Bentley Continental GT 6,0 litro W12 dvigubą turbininį variklį, kurio galia siekia net 650 AG (478 kW), o jo sukimo momentas – 720 Nm. Nuo 0 iki 100 km/val šis automobilis gali įsibėgėti per 3,7 sekundės ir pasiekia maksimalų 325 km/val greitį. 

Volkswagen Golf VI (2009–2014)

Volkswagen Golf VI (2009–2014)

Šeštosios kartos Golf buvo pristatytas ne pačiu palankiausiu metu – kai pasaulis, kartu ir automobilių gamintojai, išgyveno krizę. Vis dėlto, VW dizaino vadovas Walteris de Silva turėjo idėją sukurti „ikonišką ateities automobilį“ ir, panašu, kad ją įgyvendinti pavyko. Golf VI iki šiol rieda miestų gatvėmis.

Šio Golf modelio išorinis dizainas pasižymi trigubomis trapecijos formos grotelėmis ir užapvalintais užpakaliniais žibintais. Nors automobilio gabaritai ne itin dideli, tačiau penkių durų versija puikus ir komfortiškas sprendimas šeimoms su vaikais. Šeštos kartos Golf viduje – Passat CC įkvėpta priekinė dalis: prietaisų skydelis, kuriame du dideli ir du mažesni ciferblatai ir centrinė konsolė su didelį plotą užimančia informacijos ir pramogų sistema bei klimato valdikliais. 

Šeštos kartos Golf siūlomas su plačiu variklių pasirinkimu: penki benzininiai agregatai, penki turbodyzeliniai ir 1 varomas suspaustomis gamtinėmis dujomis. Standartinė pavarų dėžė, priklausomai nuo variklio – 5 arba 6 laipsnių mechaninė. Dyzelinėms ir benzininėms versijoms siūloma 7 pavarų automatinė pavara, tačiau Golf automobiliuose, vietoje tradicinės automatinės pavarų dėžės, montuota DSG tipo pavarų dėžes.

Volkswagen Golf VI (2009–2014)

Pagrindiniai bruožai

  • L4, L5 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1,2 l TSI | 1,4 l / TSI | 1,6 l / TDI / LPG | 1,8 l TSI | 2 l TSF / TDI 
  • Arklio galios: 80–160
  • Sukimo momentas: 132–350 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6, 7 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Geros kokybės interjeras
  • Platus variklių pasirinkimas

Trūkumai

  • Nekomfortiška pakaba
  • Brangus

Išleidimo metu šeštosios kartos Volkswagen Golf buvo vienas saugiausių automobilių savo klasėje. Su tokiomis saugos funkcijomis, kaip septynios standartinės oro pagalvės ir elektroninė stabilumo programa (ESP) Golf VI surinko 36 iš 37 galimų balų už keleivių apsaugą ir avarinių bandymų agentūros „Euro NCAP“ buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis. 

Volkswagen Golf VII (2013–2018)

Volkswagen Golf VII (2013–2018)

Septintasis Golf pasirodė 2012 m. ir po 29 mln. visame pasaulyje parduotų ankstesnių kartų modelių, iš jo buvo tikėtasi, kažko ypatingo, tačiau nustebino mažai kas. 

Šis modelis buvo gamintas ant naujos, MQB platformos, kuri buvo puikus sumanymas, siekiant sumažinti išlaidas, įdiegti įvairias automobilio funkcijas ir padaryti jį lengvesnį. Septintosios kartos Golf ilgis siekia 4255 mm ir yra 56 mm ilgesnis už savo pirmtaką, o ratų bazė ilgesnė 59 mm. 43 mm į priekį pastumti priekiniai ratai suteikia daugiau erdvės salone, ypač keleiviams, sėdintiems gale. Be to, Golf yra pažemintas ir šiek tiek platesnis, o bendras pasipriešinimo orui koeficientas, sumažintas iki 0,29. Viduje – interjeras patrauklesnis, labiau orientuotas į vairuotoją. Centrinė konsolė pakreipta į vairuotojo pusę, įrengtas 5,8 colio jutiklinis ekranas. Automatinė klimato kontrolė automobilyje nėra standartinė, tačiau dauguma modelių ją turi. 

Automobiliuose su mažesnio nei 115 AG pajėgumo dyzeliniais ir 125 AG pajėgumo benzininiais varikliais, pusiau standi pakaba yra standartinė, tačiau visuose kituose pakaba nepriklausoma. Taip pat, visi septintos kartos Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacinė sistema. 

Volkswagen Golf VII (2013–2018)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1 l TSi BlueMotion | 1,2 l TSI BlueMotion | 1,4 l / TSI BlueMotion | 1,5 l TSI EVO | 1,6 l / TDI BlueMotion | 1,8 l TSI | 2 l TDI BlueMotion 
  • Arklio galios: 85–150
  • Sukimo momentas: 160–400 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6, 7, 8 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Platus variklių pasirinkimas
  • Komfortiškas
  • Patrauklus dizainas

Trūkumai

  • Brangus
  • DSG pavarų dėžė veikia su uždelsimu

Volkswagen Golf VII facelift (2017–2021)

2016 m. Volkswagen pristatė atnaujintą septintos kartos Golf versiją. Šis modelis dar žinomas Naujojo Golf arba Golf 7.5 pavadinimais. Kartu su facelift'u buvo pristatytas naujas variklis: 1,5 l TSI, kurio galia 95,6 kW arba 110 kW. Atnaujintoje Golf versijoje padidintas informacinių ir pramoginių sistemų ekranas ir atsirado galimybė pasirinkti visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį. Galiniuose žibintuose nuo šiol standartiškai naudojama LED technologija, o daugumoje modelių ši technologija gali būti pasirenkama ir priekiniams žibintams.

Volkswagen Golf VIII (2020–dabar)

Volkswagen Golf VIII (2020–dabar)

Aštuntosios kartos Volkswagen Golf pasirodė 2019 m. Volfsburge, Vokietijoje. Šis modelis, gaminamas ant tos pačios platformos ir dalijasi ta pačia važiuokle su septintosios kartos Golf, tačiau jo išvaizda pakitusi ir net šiek tiek avangardiška. 

Aštuntos kartos Golf modelio išorėje pastebimi evoliuciniai dizaino pokyčiai: naujas dvimatis Volkswagen logotipas ir kampuotesnis stilius. Automobilio galinėje dalyje – nauji L formos žibintai, panašūs į T-Roc modelio žibintus. Išraiškingesne, žemyn nukreipta arka pasiekta ir mažesnio pasipriešinimo orui koeficiento, palyginti septintos kartos Golf koeficientas 0,29, kai aštuntosios – 0,275. Viduje – du dideli jutikliniai ekranai, kuriuos galima valdyti net ir gestų kalba. Švariame dizaine nėra fizinių mygtukų, įrengti lietimui jautrūs paviršiai. Automatinės pavarų dėžės įprastą svirtį pakeitė maža rankenėlė. Šiame modelyje daugybė naujų technologijų – plotas, belaidžiam telefono krovimui, puikios grafikos ekranas informacinei ir pramogų sistemai bei valdymas balsu, leidžiantis vairuotojui, pavyzdžiui, paprašyti automobilio pradėti šildyti sėdynes. Automobilyje taip pat gali būti įrengta automatinė parkavimo pagalbinė sistema, adaptyvioji greičio palaikymo sistema su nuspėjamu greičio nustatymu. Naująjį Golf itin patogu ir vairuoti. Jis pasižymi geru matomumu, o vairo mechanizmas yra malonus ir lengvas. Automobilyje taip pat įrengti progresyvūs stabdžiai. 

Prisitaikanti pakaba gali būti pasirenkama kaip papildoma įranga, o pakabos standumą galima keisti rankiniu būdu. Aštuntos Golf kartos modelių vidaus degimo varikliai yra trijų arba keturių cilindrų su turbokompresoriumi. Variklių gamoje benzininiai, mild hibridiniai, plug-in hibridiniai, dyzeliniai ir gamtinėmis dujomis varomi agregatai. 

Volkswagen Golf VIII (2020–dabar)

Pagrindiniai bruožai

  • L3 ir L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai | Visi keturi varomieji
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Volkswagen Golf
  • Variklis: 1 l TSI / eTSI | 1,4 l TSI / TSI eHybrid | 1,5 l TSI / eTSI / TGI | 2 l TSI / TDI 
  • Arklio galios: 90–320
  • Sukimo momentas: 175–420 Nm
  • Transmisija: 5, 6 pavarų mechaninė | 6, 7, 8 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Gausu išmanios įrangos
  • Itin komfortiškas
  • Platus efektyvių variklių pasirinkimas

Trūkumai

  • Centrinės konsolės valdymas komplikuotas, nukreipiantis dėmesį nuo vairavimo
  • Brangesnis nei kai kurie konkurentai
  • Nėra elektromobilio versijos

Volkswagen Golf turi daugiau konkurentų nei bet kada anksčiau, tačiau išlieka vienu geriausių savo klasės automobilių. Nors prikibti prie ko yra, tačiau jį gera vairuoti, jis pasižymi puikiu interjeru ir patrauklia išvaizda. 

Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu nedirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”