Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Volkswagen Golf automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Volkswagen Golf I (1974–1978)
Volkswagen Golf I facelift (1979–1993)
Volkswagen Golf II (1983–1992)
Volkswagen Golf III (1992–1999)
Volkswagen Golf III facelift (1998–2002)
Volkswagen Golf IV (1998–2006)
Volkswagen Golf V (2004–2010)
Volkswagen Golf VI (2009–2014)
Volkswagen Golf VII (2013–2018)
Volkswagen Golf VII facelift (2017–2021)
Volkswagen Golf VIII (2020–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Volkwagen Golf – tai kompaktiškas šeimyninis automobilis, gaminamas nuo 1974 metų. Šis modelis, dar žinomas tokiais pavadinimais, kaip Volkswagen Rabbit (JAV) ir Volkswagen Caribe (Meksika). Pirmasis Volkswagen Golf modelis rinkoje pakeitė gerai žinomą Volkswagen Beetle ir tapo vienu geriausiai parduodamų Volkswagen automobilių visame pasaulyje. Nuo 2019 m. parduota daugiau kaip 35 mln. jo vienetų.
Pradžioje visi Golf modeliai buvo 3 durų hečbekai. 1993 metais prie hečbekų prisidėjo universalai (vadinami Variant), o 1979 m. – kabrioletai (gamyba nutraukta 2002 m. ir vėl pradėta 2011 m.).
Metams einant ir nuolatos tobulinant Golf modelį, buvo pereita nuo ekonominės klasės segmento iki aukštos klasės segmento automobilio. Volkswagen Golf taip pat yra pelnęs ne vieną apdovanojimą:
Volkswagen Golf modelis yra leidžiamas jau aštuntą kartą ir turėjo tris kartų atnaujinimus (facelift).
Kiekvieno Volkswagen automobilio techniniai duomenys skiriasi, priklausomai nuo kėbulo, variklio ir kitų modifikacijų. Lentelėje – apibendrinti visų Volkswagen Golf kartų techniniai duomenys.
Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė yra viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau reikiamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui.
Be esminių mechanizmo dalių, tavo Volkswagen Golf automobiliui pasiūlysime tuningo detalių, komforto įrangą, salono bei kėbulo valymo priemonių ir aksesuarų. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Volkswagen Golf dalį Bauto!
Didelių pokyčių kompanijoje lydimas, 1974 metais rinką išvydo pirmasis Golf modelis. Jis kardinaliai pakeitė „liaudies automobilio“ konceptą.
Nors pirmos kartos Golf buvo kurtas kaip VW Beetle įpėdinis, iš tikrųjų naujasis modelis buvo visiškai kitoks ne tik išvaizda, bet ir mechaniniu požiūriu – VW pakeitė galinių varomųjų ratų pavarą ir gale sumontuotus oru aušinamus variklius į priekinių varomųjų ratų sistemą ir priekyje sumontuotus, vandeniu aušinamus variklius. Dizaino atžvilgiu, apvalainas „vabalas“, atliepdamas to meto tendencijas, tapo kampuotu Golf. Jo išvaizdą kūrė legendinis italų dizaineris Giorgio Giugiaro, taip pat kūręs ir kitus to meto prašmatnius ir populiarius automobilius. Golf dizainas pasižymėjo aštriais kampais, plokščiais paviršiais, apvaliais priekiniais žibintais ir plačiais galiniais žibintais.
Po pirmos kartos Golf kapotu, du iš keturių galimų variklių buvo pasiskolinti iš Audi, o kiti du buvo originalūs VW varikliai, iš EA111 serijos. Jų galia svyravo nuo 50 iki 70 AG. Įdomu tai, kad 1976 metais buvo pagamintas ir pirmasis elektra varomo Golf prototipas.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1978 m. gruodžio mėn. Buvo atlikti nedideli išorės pakeitimai. Siauri priekiniai ir galiniai buferiai buvo pakeisti profiliuotais, apjuosiančiais automobilio šonus. 1980 m. atliktas dar vienas atnaujinimas – Golf gavo platesnius galinius žibintus ir naują, modernesnį prietaisų skydelis su LED įspėjamosiomis lemputėmis.
1983 m. Frankfurto automobilių parodoje Volkswagen pristatė antrosios kartos Golf. Nors nuo pirmtako šis ne itin skyrėsi savo išvaizda, tačiau nustebino naujomis technologijomis.
Išorėje antros kartos Golf buvo šiek tiek didesnis, o jo formos – aptakesnės. Nepaisant išvaizdos, pirkėjų širdis užkariavo jo variklių pasiūla ir funkcionalios technologijos. Į antrosios kartos Golf 1984 m. pradėti montuoti išmetimo dujų katalizatoriai, o 1986 m. – ABS sistema ir visų ratų pavara. Baziniame Golf komplektacijos lygyje yra įrengtas spidometras ir laikrodis, galima pasirinkti ir tachometrą. Aukštesnius apdailos lygius ir GTI modelį galima įsigyti ir su kelionės kompiuteriu. Gale sėdynės susilanksto, taip padidinant bagažinės tūrį.
Po Volkswagen Golf kapotu – benzininių ir dyzelinių variklių gamą. Tam tikras versijas buvo galima įsigyti ir su automatinę pavarų dėžę.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Šis Golf modelis buvo gana įspūdinga revoliucija sudominusį daugelį. Per devynerius gamybos metus antrosios kartos Golf buvo parduota daugiau kaip šeši milijonai vienetų, o 1985 m. Didžiosios Britanijos žurnalas „What Car?“ antros kartos Golf pripažino Metų automobiliu.
Po sėkmingo antrosios kartos Golf pasirodymo, 1992 metais išėjo trečioji Golf karta. Ši karta atnešė Volkswagen pirmąjį Europos Metų automobilio apdovanojimą.
Trečioji Golf karta pirkėjus šokiravo, nes nesilaikė tų pačių dizaino principų kaip pirmtakas, todėl iš pradžių pardavimai vyko lėtai. Tačiau priimdami šį sprendimą, Volkswagen neprašovė – galiausiai trečios kartos VW Golf pardavimai viršijo antrosios kartos pardavimus. Trečiasis Golf pasižymi suapvalintomis formomis ir horizontaliais priekiniais žibintais su užapvalintais šonais. Taip pat, sumažėjo radiatoriaus grotelės, o buferiai tapo didesni. Trečios kartos Golf salone – lenktas prietaisų skydelis su aukštesne, į vairuotoją pasvirusia centrine konsole. Prietaisų skydelis išliko panašaus išdėstymo su keturiais ciferblatais, tačiau automobilio gamintojas įdiegė nedidelį LED ekranėlį. Baziniuose šio Golf apdailos lygiuose montuojami rankiniu būdu valdomi langai ir durelių veidrodėliai, o aukštesniuose apdailos lygiuose įrengti jau elektra valdomi veidrodėliai, langai ir spynelės bei oro kondicionierius.
Šio Volkswagen Golf benzininių versijų galia svyravo nuo 60 AG iki 190 AG, o dyzelinių – nuo 64 AG iki 110 AG. Pilnos komplektacijos VR6 versija buvo siūloma su visų varančiųjų ratų sistema, pavadinta Syncro.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Trečios kartos Golf buvo puikiai įvertintas. 1997 Which? žurnale šis modelis „geriausių pirkinių“ kategorijoje buvo pripažintas Geriausiu šeimos automobiliu, 1992 metais jis tapo Europos Metų automobiliu bei, tais pačiais metai, ir Didžiosios Britanijos automobilių žurnale What Car? buvo pripažintas Metų automobiliu.
1998 m. buvo atnaujintas trečios kartos Golf kabrioletas. Jo priekis, galas ir vairas buvo patobulinti pagal ketvirtos kartos Golf principus, tačiau išlaikė trečios kartos Golf Cabrio kėbulą.
Trečios kartos Golf buvo sėkmingiausias Golf modelis iki rinkoje pasirodant ketvirtai Golf kartai. Šios kartos modelis buvo pozicionuojamas jau kaip aukštesnės klasės automobilis.
Didelis trečiosios Golf kartos pasisekimas patvirtino, kad sprendimas remtis kiek kitais dizaino principais ir atsisakyti kampuotos automobilių formos pasiteisino. Taigi ir ketvirtos kartos Volkswagen Golf išlaikė apvalainas formas, o ant priekinių sparnų atsirado papildomi posūkių signalai. Šio modelio viduje – aukštos kokybės interjeras ir geresnė įranga. Prietaisų skydelyje ciferblatai apšviesti, o tarp tachometro ir spidometro, skystųjų kristalų ekranas. Centrinėje konsolėje galima pasirinkti informacijos ir pramogų sistemos ekraną.
Į ketvirtos kartos Golf montuotas platus variklių pasirinkimas, pradedant 1,4 l agregatu ir baigiant nuožmiu VR6 modeliu, į visus ratus perduodančiu 204 AG. Modelio GTI versijos turi 1,8 turbininį variklį, kurio galia siekia 180 AG.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Ketvirtos kartos Golf buvo sąmoningas Volkswagen bandymas dar labiau pakelti Golf seriją į aukštesnę klasę, įrengiant aukštos kokybės interjerą ir aukštesnį įrangos lygį. 2003 m. Europos rinkose jį pakeitė penktos kartos Volkswagen Golf, tačiau ketvirtos Golf gamyba buvo tęsiama besivystančioms Pietų Amerikos, Meksikos ir Kinijos rinkoms iki 2014 m.
Ankstesnės Golf kartos sulaukė nemažai kritikos dėl dinamiškumo ir sportiškumo stokos, todėl su penktąja Golf karta šiose srityse buvo stipriai padirbėta. Penktos kartos Volkswagen Golf modelis vėlgi sulaukė itin didelio pasisekimo Europoje.
Penktosios Golf kartos modelių kėbulas – dar labiau suapvalintas. Radiatoriaus grotelės turi dvi juosteles, kurios palaiko chromuotą ženkliuką, užpildantį erdvę tarp variklio dangčio ir buferio. Kėbulo šonuose sumontuotos kėbulo spalvos durų rankenėles, o veidrodėlių apačioje – posūkių signalai. Automobilio saloną galima rinktis iš dviejų spalvų variantų, prietaisų skydelyje įrengtas raudonos ir juodos spalvos skystųjų kristalų ekranas, o degalų lygio ir temperatūros matuokliai perkelti į prietaisų skydelio apačią.
Po variklio dangčiu Volkswagen į penktąjį Golf montavo labai platų variklių asortimentą. Čia siūlomi ir benzininiai, ir turbodyzeliniai agregatai, tačiau pastarieji sukėlė ažiotažą, dėl suklastotų taršos duomenų rezultatų, nuo kurių prasidėjo „Dyzelgeitas“ (angl. dieselgate) skandalas.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2007 metais Volkswagen sukūrė ir įspūdingą penktos kartos Golf konceptinį automobilį, pavadintą GTI W12-650. Yra žinoma tik vienas tokio modelio egzempliorius, tačiau, skirtingai nei dauguma koncepcinių automobilių, jis yra mechaniškai funkcionalus. Šis Golf turi Bentley Continental GT 6,0 litro W12 dvigubą turbininį variklį, kurio galia siekia net 650 AG (478 kW), o jo sukimo momentas – 720 Nm. Nuo 0 iki 100 km/val šis automobilis gali įsibėgėti per 3,7 sekundės ir pasiekia maksimalų 325 km/val greitį.
Šeštosios kartos Golf buvo pristatytas ne pačiu palankiausiu metu – kai pasaulis, kartu ir automobilių gamintojai, išgyveno krizę. Vis dėlto, VW dizaino vadovas Walteris de Silva turėjo idėją sukurti „ikonišką ateities automobilį“ ir, panašu, kad ją įgyvendinti pavyko. Golf VI iki šiol rieda miestų gatvėmis.
Šio Golf modelio išorinis dizainas pasižymi trigubomis trapecijos formos grotelėmis ir užapvalintais užpakaliniais žibintais. Nors automobilio gabaritai ne itin dideli, tačiau penkių durų versija puikus ir komfortiškas sprendimas šeimoms su vaikais. Šeštos kartos Golf viduje – Passat CC įkvėpta priekinė dalis: prietaisų skydelis, kuriame du dideli ir du mažesni ciferblatai ir centrinė konsolė su didelį plotą užimančia informacijos ir pramogų sistema bei klimato valdikliais.
Šeštos kartos Golf siūlomas su plačiu variklių pasirinkimu: penki benzininiai agregatai, penki turbodyzeliniai ir 1 varomas suspaustomis gamtinėmis dujomis. Standartinė pavarų dėžė, priklausomai nuo variklio – 5 arba 6 laipsnių mechaninė. Dyzelinėms ir benzininėms versijoms siūloma 7 pavarų automatinė pavara, tačiau Golf automobiliuose, vietoje tradicinės automatinės pavarų dėžės, montuota DSG tipo pavarų dėžes.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Išleidimo metu šeštosios kartos Volkswagen Golf buvo vienas saugiausių automobilių savo klasėje. Su tokiomis saugos funkcijomis, kaip septynios standartinės oro pagalvės ir elektroninė stabilumo programa (ESP) Golf VI surinko 36 iš 37 galimų balų už keleivių apsaugą ir avarinių bandymų agentūros „Euro NCAP“ buvo įvertintas penkiomis žvaigždutėmis.
Septintasis Golf pasirodė 2012 m. ir po 29 mln. visame pasaulyje parduotų ankstesnių kartų modelių, iš jo buvo tikėtasi, kažko ypatingo, tačiau nustebino mažai kas.
Šis modelis buvo gamintas ant naujos, MQB platformos, kuri buvo puikus sumanymas, siekiant sumažinti išlaidas, įdiegti įvairias automobilio funkcijas ir padaryti jį lengvesnį. Septintosios kartos Golf ilgis siekia 4255 mm ir yra 56 mm ilgesnis už savo pirmtaką, o ratų bazė ilgesnė 59 mm. 43 mm į priekį pastumti priekiniai ratai suteikia daugiau erdvės salone, ypač keleiviams, sėdintiems gale. Be to, Golf yra pažemintas ir šiek tiek platesnis, o bendras pasipriešinimo orui koeficientas, sumažintas iki 0,29. Viduje – interjeras patrauklesnis, labiau orientuotas į vairuotoją. Centrinė konsolė pakreipta į vairuotojo pusę, įrengtas 5,8 colio jutiklinis ekranas. Automatinė klimato kontrolė automobilyje nėra standartinė, tačiau dauguma modelių ją turi.
Automobiliuose su mažesnio nei 115 AG pajėgumo dyzeliniais ir 125 AG pajėgumo benzininiais varikliais, pusiau standi pakaba yra standartinė, tačiau visuose kituose pakaba nepriklausoma. Taip pat, visi septintos kartos Golf komplektuojami su standartine variklio Stop/Start bei stabdžių energijos rekuperacinė sistema.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2016 m. Volkswagen pristatė atnaujintą septintos kartos Golf versiją. Šis modelis dar žinomas Naujojo Golf arba Golf 7.5 pavadinimais. Kartu su facelift'u buvo pristatytas naujas variklis: 1,5 l TSI, kurio galia 95,6 kW arba 110 kW. Atnaujintoje Golf versijoje padidintas informacinių ir pramoginių sistemų ekranas ir atsirado galimybė pasirinkti visiškai skaitmeninį prietaisų skydelį. Galiniuose žibintuose nuo šiol standartiškai naudojama LED technologija, o daugumoje modelių ši technologija gali būti pasirenkama ir priekiniams žibintams.
Aštuntosios kartos Volkswagen Golf pasirodė 2019 m. Volfsburge, Vokietijoje. Šis modelis, gaminamas ant tos pačios platformos ir dalijasi ta pačia važiuokle su septintosios kartos Golf, tačiau jo išvaizda pakitusi ir net šiek tiek avangardiška.
Aštuntos kartos Golf modelio išorėje pastebimi evoliuciniai dizaino pokyčiai: naujas dvimatis Volkswagen logotipas ir kampuotesnis stilius. Automobilio galinėje dalyje – nauji L formos žibintai, panašūs į T-Roc modelio žibintus. Išraiškingesne, žemyn nukreipta arka pasiekta ir mažesnio pasipriešinimo orui koeficiento, palyginti septintos kartos Golf koeficientas 0,29, kai aštuntosios – 0,275. Viduje – du dideli jutikliniai ekranai, kuriuos galima valdyti net ir gestų kalba. Švariame dizaine nėra fizinių mygtukų, įrengti lietimui jautrūs paviršiai. Automatinės pavarų dėžės įprastą svirtį pakeitė maža rankenėlė. Šiame modelyje daugybė naujų technologijų – plotas, belaidžiam telefono krovimui, puikios grafikos ekranas informacinei ir pramogų sistemai bei valdymas balsu, leidžiantis vairuotojui, pavyzdžiui, paprašyti automobilio pradėti šildyti sėdynes. Automobilyje taip pat gali būti įrengta automatinė parkavimo pagalbinė sistema, adaptyvioji greičio palaikymo sistema su nuspėjamu greičio nustatymu. Naująjį Golf itin patogu ir vairuoti. Jis pasižymi geru matomumu, o vairo mechanizmas yra malonus ir lengvas. Automobilyje taip pat įrengti progresyvūs stabdžiai.
Prisitaikanti pakaba gali būti pasirenkama kaip papildoma įranga, o pakabos standumą galima keisti rankiniu būdu. Aštuntos Golf kartos modelių vidaus degimo varikliai yra trijų arba keturių cilindrų su turbokompresoriumi. Variklių gamoje benzininiai, mild hibridiniai, plug-in hibridiniai, dyzeliniai ir gamtinėmis dujomis varomi agregatai.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Volkswagen Golf turi daugiau konkurentų nei bet kada anksčiau, tačiau išlieka vienu geriausių savo klasės automobilių. Nors prikibti prie ko yra, tačiau jį gera vairuoti, jis pasižymi puikiu interjeru ir patrauklia išvaizda.