Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Toyota Yaris automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Toyota Yaris, tai nedidelis, subkompaktinis miesto automobilis, gaminamas nuo 1999 metų. Savo pasirodymu Toyota Yaris pakeitė tokius Toyota modelius, kaip Starlet ir Tercel ir šis pokytis buvo labai teigiamai įvertintas – dar 2000 metais Toyota Yaris tapo Europos Metų automobiliu. Europoje šių supermini automobilių segmentas tuo metu buvo itin svarbus. Daugiausiai indėlio jame turėjo italų, vokiečių ir prancūzų gamintojai, kol Japonija su savo debiutiniu Yris modeliu nušluostė šiems gamintojams nosis.
Šio modelio pavadinimo kilmė taip pat išskirtinė – pavadinimas Yaris, kilęs nuo žodžio Charis arba lietuviškai – Charitė, graikų žavesio ir grožio deivių Charičių vienaskaitos forma.
Dabar yra gaminama jau 4-oji Toyota Yaris karta. Visos iš jų, apart dabar dar gaminamos (XP210) turėjo po vieną ar du atnaujinimus (facelift).
Skirtingų modifikacijų Toyota Yaris techninės savybės gali skirtis. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti Toyota Yaris modelių techniniai duomenys.
Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė yra viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau reikiamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui.
Be esminių mechanizmo dalių, tavo Toyota Yaris automobiliui pasiūlysime tuningo detalių, komforto įrangą, salono bei kėbulo valymo priemonių ir aksesuarų. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Toyota Yaris dalį Bauto!
Prieš rinkoje pasirodant pirmajam Yaris modeliui, Toyota neturėjo didelio pasisekimo Europos supermini segmente, tačiau su šiuo modeliu viskas pasikeitė.
Siekiant užtikrinti, kad šis mažas automobilis patiktų europiečiams, Yaris buvo kurtas Europoje. Kad automobilio dizaino sumanymai būtų pilnai išpildyti, dizainerių komanda šiam modeliui sukūrė naują platformą, pavadintą NBC (New B-segment Cars). Nors bio dizaino tendencijos buvo jau ne tokio aktualios, dizaineriai vis tik automobiliui suteikė apvalią formą. Kad būtų užtikrintas patogus patekimas į mažą automobiliuką bei didesnė erdvė keleiviams, Yaris konstruotas su aukštu stogu ir žemomis grindimis.
Estetiškai Yaris tikrai neatrodė labai prabangiai ir stilingai, tačiau dizaino sprendimai buvo pakankamai sėkmingi. Priekyje nedidelės grotelės buvo dailiai integruotos į variklio dangtį, o greta jų – dideli, apvalūs priekiniai žibintai.
Viduje tradicinį analoginių instrumentų prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis, kuris buvo įtaisytas centrinėje panelės dalyje. Automobilio gamintojas manė, kad taip buvo saugiau, nes vairuotojas galės stebėti ekraną ir vis tiek matyti kelią priekyje. Tokį patį išdėstymą Nissan bandė naudoti Primera modelyje, tačiau jis ne itin pasiteisino. Vairuotojai, pripratę prie įprastos prietaisų skydelio vietos, įpročius keitė nenoriai.
Tačiau naujoji platforma vairuotojams patiko. Toyota Yaris viduje vietos užteko net penkiems keleiviams, nors gale sėdėti trims nėra itin patogu. Bagažinė niekuo neypatinga ir ganėtinai maža, tačiau ją galima padidinti atlenkus galines sėdynes.
Pats interjeras atrodo solidžiai ir yra gerai surinktas, tačiau dėl pilkų plastikinių detalių salonas atrodo nykiai.
Kuriant Toyota Yaris, gamintojų prioritetai buvo labai aiškūs, jis turėjo būti įperkamas, ekonomiškas ir praktiškas, taigi, nepriklausomai nuo pasirinkto variklio – 1,0 l ar 1,3 l – Yaris pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir pakankama galia važinėti mieste. Yaris variklių gamą 2001 m. papildė galingiausia 1,5 l T-Sport versija, po 2003 metų atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1,4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1999 m. modeliai sulaukė didelės sėkmės, todėl Toyota nusprendė, kad atėjo laikas atnaujinimams. Faceliftinant modelį buvo siekta sukurti patrauklesnį automobilį kartu išlaikant kai kurias originaliojo Yaris savybes.
Naujasis Yaris buvo siūlomas su pakitusia spalvų gama, naujais priekiniais rūko žibintais, chromuotu išmetimo vamzdžiu, lengvojo lydinio ratlankiais ir spalvą atitinkančiais durelių veidrodėliais bei buferiais. Šiame modelyje patobulinta ir kėbulo konstrukcija, kuri automobilį padarė saugesniu bei pagerino važiavimo kokybę ir dinamiką.
2005-aisiais pradėtas gaminti antrosios kartos Toyota Yaris modelis – XP90. Dėl savo žemesnio CO2 emisijų lygio ir mažesnio variklio, šis modelis tapo ypač populiariu pasirinkimu Europoje ir kitose šalyse, kur buvo taikomi mažesnių CO2 emisijų reikalavimai.
Mums žinomas kaip Yaris XP90, šis modelis turėjo skirtingus pavadinimus kituose pasaulio regionuose: Toyota Belta (Š. Amerikoje ir Australijoje), Toyota Vitz (Japonijoje), Toyota Vios (Kinijoje). Šios kartos modelis buvo siūlomas su sedano arba hečbeko tipo kėbulais.
2007-aisiais Xbox išleido specialų video žaidimą Yaris, skirtą populiarinti antrosios kartos Yaris modelį, tačiau žaidimas buvo smarkiai iškritikuotas ir tapo visų laikų prasčiausiai įvertintu Xbox 360 žaidimu.
Savo laiku Yaris XP90 pasižymėjo inovatyviu, akiai draugišku dizainu ir aerodinamišku korpusu. Nors automobilio interjeras nestebina prabanga, tai iki šiol žinomas kaip erdvus, kompaktiškas automobilis, kuriame didelis dėmesys skiriamas funkcionalumui, patogumui ir saugumui.
Toyota Yaris XP90 buvo žinomas dėl savo patikimumo ir ekonomiškumo. 2009 m. Toyota Yaris XP90 buvo apdovanotas prestižiniu "Euro NCAP" saugumo apdovanojimu už puikią apsaugą nuo smūgių ir aukštą suaugusių keleivių ir vaikų apsaugos lygį.
Norint patenkinti skirtingų vartotojų grupes, XP90 buvo gaminamas su trimis skirtingai variklių tipais – 1.0, 1.3 ir 1.4 l. Tai mažesniems ir vidutiniams automobiliams skirti varikliai , todėl jie itin efektyvūs ir ekonomiški.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2008-aisiais pristatytas atnaujintas Yaris XP90 modelis, kuriuo siekta pagerinti tam tikrus stilistinius XP90 trūkumus. Priekiniai ir galiniai žibintai pakeisti į modernesnius ir stilingesnius, atnaujintas radiatoriaus gaubtas ir priekinė dalis.
Taip pat atnaujintas automobilio interjeras: sukurtas naujas prietaisų skydelis, pakeisti interjero audiniai. Facelift versija turėjo kelias naujas funkcijas, įskaitant naują audio sistemą ir galinio vaizdo kamerą.
2011 metais Toyota pristatė trečios kartos Yaris modelį – XP130. Prieinamas kaip hečbekas, sedanas arba universalas, šis automobilis pasižymi moderniu ir jaunatvišku dizainu, su aerodinamišku korpusu ir elegantiškomis linijomis.
Lyginant su ankstesnėmis kartomis, XP130 modelis išsiskiria apgalvotu ir dailesniu interjeru - iš aukštos kokybės medžiagomis apmuštomis sėdynėmis ir moderniu, praktišku salonu.
Be to, šis automobilis turi daugybę papildomų patogumų, tokių kaip oro kondicionierius, galinio vaizdo kamera, multimedijos sistema ir kitos funkcijos patogiam ir maloniam vairavimui.
Šis Yaris modelis aprūpintas naujomis saugumo technologijomis, kurios užtikrino dar geresnį vairuotojo ir keleivių saugumą. Automobilyje veikianti Toyota Safety Sense sistema turi integruotą radarą, aptinkantį ir signalizuojantį apie kliūtis kelyje. O Vehicle Stability Control funkcija ženkliai pagerino saugumą važiuojant ant slidžių kelių.
Pristatytos trijų variklių tipų versijos: benzino, dyzelio ir hibridinis.1,0 arba 1,3 litro benzino variklis, turi iki 99 AG galios ir palaiko puikų degalų naudojimo efektyvumą tiek mieste, tiek greitkeliuose.
Ekonomiškas 1,4 litro dyzelio variklis užtikrina iki 89 AG galios ir mažą CO2 taršą.
Iki 99 AG siekiantis 1,5 hibridinis variklis yra puikus pasirinkimas norintiems sumažinti benzino sąnaudas.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2014 m. pasirodė patobulinta XP130 modelio versija su kur kas išraiškingesniu dizainu ir keliomis naujomis technologijomis. Europoje buvo siūlomas modelis su 1.33 l varikliu ir 6 pavarų mechanine arba automatine transmisija. Facelift modeliui sukurta nauja, dar aptakesnė ir triukšmą mažinanti priekinė dalis, atnaujinta multimedijos sistema, pakeistos sėdynės ir patobulinta keleivių saugumo sistema.
2020-aisiais gaminti pradėtas XP210 modelis žymi moderniausią Yaris erą – tiek dizaino, tiek technologine prasme. Futuristiškesnis korpuso dizainas pilnas ryškių ir drąsių formų ir pjūvių, o papildomi LED diodai suteikia žibintams daugiau žaismingumo.
Ypatingas šio modelio skirtumas lyginant su ankstesnėmis kartomis – XP210 gaminamas tik penkių durų hečbeko pavidalu. Antras išskirtinumas – šis modelis sukurtas su nauja, mažesniems automobiliams pritaikyta GA-B platforma, kuri paprastai būdinga Prius modeliams. GA-B užtikrina kur kas galingesnį vairavimą ir komfortą.
Kurdami XP120 inžinieriai taip pat nepagailėjo pažangių technologijų. Infotainment sistema su raiškiu ekranu skirta rodyti svarbiai informacijai ir GSP. Taip pat įdiegta adaptacinė greičio kontrolė, kuri leidžia automobiliui palaikyti saugų atstumą nuo priekyje važiuojančių automobilių. Ir galiausiai – aktyvioji stabdymo sistema skirta tiek keleivių, tiek pėsčiųjų saugumui.
Ko gero didžiausias XP210 nuopelnas – puiki hibridinė sistema, kuri ne tik užtikrina taupesnį degalų vartojimą bet ir kur kas mažesnius CO2 išmetimus. Antras pasiekimas – išties patrauklus ir modernus dizainas kartu išlaikant praktišką ir patogų saloną: šis automobilis idealiai tinka visai šeimai leistis į patogią kelionę.
Ne veltui šis ketvirtos kartos Yaris modelis 2021 metais buvo apdovanotas Europos metų automobilio titulu.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai