BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Toyota Yaris dalys

Jeigu vairuoji Toyota Yaris modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą, jei jo nežinai.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.

Toyota Yaris dalys internetu

Toyota Yaris dalys internetu

Toyota Yaris automobilis yra skirstomas pagal kartas:

  • Toyota Yaris XP10 (1999–2003)
  • Toyota Yaris XP10 facelift (2003–2006)
  • Toyota Yaris XP90 (2005–2009)
  • Toyota Yaris XP90 facelift (2008–2011)
  • Toyota Yaris XP130 (2011–2014)
  • Toyota Yaris XP130 facelift (2014–2017)
  • Toyota Yaris XP130 facelift (2017–2020)
  • Toyota Yaris XP210 (2020–dabar)

Toyota Yaris dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Toyota Yaris modelis

Toyota Yaris modelis

Toyota Yaris, tai nedidelis, subkompaktinis miesto automobilis, gaminamas nuo 1999 metų. Savo pasirodymu Toyota Yaris pakeitė tokius Toyota modelius, kaip Starlet ir Tercel ir šis pokytis buvo labai teigiamai įvertintas – dar 2000 metais Toyota Yaris tapo Europos Metų automobiliu. Europoje šių supermini automobilių segmentas tuo metu buvo itin svarbus. Daugiausiai indėlio jame turėjo italų, vokiečių ir prancūzų gamintojai, kol Japonija su savo debiutiniu Yris modeliu nušluostė šiems gamintojams nosis. 

Toyota Yaris modelis

Šio modelio pavadinimo kilmė taip pat išskirtinė – pavadinimas Yaris, kilęs nuo žodžio Charis arba lietuviškai – Charitė, graikų žavesio ir grožio deivių Charičių vienaskaitos forma.

Dabar yra gaminama jau 4-oji Toyota Yaris karta. Visos iš jų, apart dabar dar gaminamos (XP210) turėjo po vieną ar du atnaujinimus (facelift). 

Toyota Yaris techniniai duomenys

Toyota Yaris techniniai duomenys

Skirtingų modifikacijų Toyota Yaris techninės savybės gali skirtis. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti Toyota Yaris modelių techniniai duomenys. 

Karta
Toyota Yaris XP10
Metai
1999–2006
Varikliai
Benzinas: 1,0–1,5 l Dyzelinas: 1,4 l
Arklio galia ir maks. greitis
68–106 AG 155–190 km/val
Kuro sąnaudos
4,4–6,8 l
Karta
Toyota Yaris XP90
Metai
2005–2011
Varikliai
Benzinas: 1,0–1,5 l Dyzelinas: 1,4 l
Arklio galia ir maks. greitis
69–133 AG 155–194 km/val
Kuro sąnaudos
4,5–7,2 l
Karta
Toyota Yaris XP130
Metai
2011–2020
Varikliai
Benzinas: 1,0–1,3 l Dyzelinas: 1,4 l Hibridas: 1,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
69–212 AG 155–230 km/val
Kuro sąnaudos
3,3–7,5 l
Karta
Toyota Yaris XP210
Metai
2020–dabar
Varikliai
Benzinas: 1,0–1,6 l Hibridas: 1,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
69–272 AG 270–295 km/val
Kuro sąnaudos
2,8–8,2 l

Kokias Toyota Yaris dalis rasi Bauto

Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė yra viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau reikiamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui. 

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Be esminių mechanizmo dalių, tavo Toyota Yaris automobiliui pasiūlysime tuningo detalių, komforto įrangą, salono bei kėbulo valymo priemonių ir aksesuarų. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Toyota Yaris dalį Bauto! 

Dažniausios Toyota Yaris problemos

  • Problemiškos oro pagalvės
  • Vibracija dėl pažeistų variklio laikiklių
  • Besilupantys dažai nuo automobilio kėbulo 
  • Darbinio stabdžio problemos – nesuveikia ABS; stabdžiai lėtai reaguoja nuspaudus pedalą, kyla gedimai
  • Automobilis pagreitėja savaime, net nuspaudus stabdį
  • Įtrūkti linkusi galinės ašies sija
  • Pelėsio kvapas iš ventiliacijos angų

Toyota Yaris modelių apžvalga pagal kartas

Toyota Yaris modelių apžvalga pagal kartas

Toyota Yaris XP10 (1999–2003)

Prieš rinkoje pasirodant pirmajam Yaris modeliui, Toyota neturėjo didelio pasisekimo Europos supermini segmente, tačiau su šiuo modeliu viskas pasikeitė. 

Siekiant užtikrinti, kad šis mažas automobilis patiktų europiečiams, Yaris buvo kurtas Europoje. Kad automobilio dizaino sumanymai būtų pilnai išpildyti, dizainerių komanda šiam modeliui sukūrė naują platformą, pavadintą NBC (New B-segment Cars). Nors bio dizaino tendencijos buvo jau ne tokio aktualios, dizaineriai vis tik automobiliui suteikė apvalią formą. Kad būtų užtikrintas patogus patekimas į mažą automobiliuką bei didesnė erdvė keleiviams, Yaris konstruotas su aukštu stogu ir žemomis grindimis. 

Estetiškai Yaris tikrai neatrodė labai prabangiai ir stilingai, tačiau dizaino sprendimai buvo pakankamai sėkmingi. Priekyje nedidelės grotelės buvo dailiai integruotos į variklio dangtį, o greta jų – dideli, apvalūs priekiniai žibintai. 

Viduje tradicinį analoginių instrumentų prietaisų skydelį pakeitė skaitmeninis, kuris buvo įtaisytas centrinėje panelės dalyje. Automobilio gamintojas manė, kad taip buvo saugiau, nes vairuotojas galės stebėti ekraną ir vis tiek matyti kelią priekyje. Tokį patį išdėstymą Nissan bandė naudoti Primera modelyje, tačiau jis ne itin pasiteisino. Vairuotojai, pripratę prie įprastos prietaisų skydelio vietos, įpročius keitė nenoriai. 

Tačiau naujoji platforma vairuotojams patiko. Toyota Yaris viduje vietos užteko net penkiems keleiviams, nors gale sėdėti trims nėra itin patogu. Bagažinė niekuo neypatinga ir ganėtinai maža, tačiau ją galima padidinti atlenkus galines sėdynes.

Pats interjeras atrodo solidžiai ir yra gerai surinktas, tačiau dėl pilkų plastikinių detalių salonas atrodo nykiai.

Kuriant Toyota Yaris, gamintojų prioritetai buvo labai aiškūs, jis turėjo būti įperkamas, ekonomiškas ir praktiškas, taigi, nepriklausomai nuo pasirinkto variklio – 1,0 l ar 1,3 l – Yaris pasižymi mažomis degalų sąnaudomis ir pakankama galia važinėti mieste. Yaris variklių gamą 2001 m. papildė galingiausia 1,5 l T-Sport versija, po 2003 metų atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1,4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia.

Toyota Yaris XP10 (1999–2003)

Pagrindiniai bruožai

  • 4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Toyota Yaris
  • Variklis: 1,0 l | 1,3 l | 1,4 l | 1,5 l 
  • Arklio galios: 68–106
  • Sukimo momentas: 90–170 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų mechaninė 

Privalumai

  • Ekonomiškas 
  • Patvarus
  • Praktiškas

Trūkumai

  • Nykus interjeras
  • Prasta garso izoliacija
  • Maža bagažinės erdvė

Toyota Yaris XP10 facelift (2003–2006)

1999 m. modeliai sulaukė didelės sėkmės, todėl Toyota nusprendė, kad atėjo laikas atnaujinimams. Faceliftinant modelį buvo siekta sukurti patrauklesnį automobilį kartu išlaikant kai kurias originaliojo Yaris savybes. 

Naujasis Yaris buvo siūlomas su pakitusia spalvų gama, naujais priekiniais rūko žibintais, chromuotu išmetimo vamzdžiu, lengvojo lydinio ratlankiais ir spalvą atitinkančiais durelių veidrodėliais bei buferiais. Šiame modelyje patobulinta ir kėbulo konstrukcija, kuri automobilį padarė saugesniu bei pagerino važiavimo kokybę ir dinamiką. 

Toyota Yaris XP90 (2005–2011)

Toyota Yaris XP90 (2005–2011)

2005-aisiais pradėtas gaminti antrosios kartos Toyota Yaris modelis – XP90. Dėl savo žemesnio CO2 emisijų lygio ir mažesnio variklio, šis modelis tapo ypač populiariu pasirinkimu Europoje ir kitose šalyse, kur buvo taikomi mažesnių CO2 emisijų reikalavimai. 

Mums žinomas kaip Yaris XP90, šis modelis turėjo skirtingus pavadinimus kituose pasaulio regionuose: Toyota Belta (Š. Amerikoje ir Australijoje), Toyota Vitz (Japonijoje), Toyota Vios (Kinijoje). Šios kartos modelis buvo siūlomas su sedano arba hečbeko tipo kėbulais. 

2007-aisiais Xbox išleido specialų video žaidimą Yaris, skirtą populiarinti antrosios kartos Yaris modelį, tačiau žaidimas buvo smarkiai iškritikuotas ir tapo visų laikų prasčiausiai įvertintu Xbox 360 žaidimu. 

Savo laiku Yaris XP90 pasižymėjo inovatyviu, akiai draugišku dizainu ir aerodinamišku korpusu. Nors automobilio interjeras nestebina prabanga, tai iki šiol žinomas kaip erdvus, kompaktiškas automobilis, kuriame didelis dėmesys skiriamas funkcionalumui, patogumui ir saugumui. 

Toyota Yaris XP90 buvo žinomas dėl savo patikimumo ir ekonomiškumo. 2009 m. Toyota Yaris XP90 buvo apdovanotas prestižiniu "Euro NCAP" saugumo apdovanojimu už puikią apsaugą nuo smūgių ir aukštą suaugusių keleivių ir vaikų apsaugos lygį.

Norint patenkinti skirtingų vartotojų grupes, XP90 buvo gaminamas su trimis skirtingai variklių tipais – 1.0, 1.3 ir 1.4 l. Tai mažesniems ir vidutiniams automobiliams skirti varikliai , todėl jie itin efektyvūs ir ekonomiški. 

Toyota Yaris XP90 (2005–2011)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 varikliai
  • Priekiniai varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Yaris XP90
  • Variklis: 1,0 l | 1,3 l | 1,4 l 
  • Arklio galios: 69 – 101 AG
  • Sukimo momentas: 93 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų mechaninė 

Privalumai

  • Patikimas ir ekonomiškas automobilis
  • Mažas degalų suvartojimas, ypač su dyzeliniais varikliais
  • Gerai valdomas ir manevringas, ypač miesto sąlygomis
  • Geras stabdymo ir vairavimo komfortas
  • Patogus keleivių ir bagažo erdvės išdėstymas

Trūkumai

  • Ne itin galingi varikliai, ypač palyginus su kitais to paties dydžio automobiliais.
  • Kietesnis važiavimas, ypač ant blogos kokybės kelio paviršių
  • Prasta interjero kokybė

Toyota Yaris XP90 facelift (2008–2011)

2008-aisiais pristatytas atnaujintas Yaris XP90 modelis, kuriuo siekta pagerinti tam tikrus stilistinius XP90 trūkumus. Priekiniai ir galiniai žibintai pakeisti į modernesnius ir stilingesnius, atnaujintas radiatoriaus gaubtas ir priekinė dalis. 
Taip pat atnaujintas automobilio interjeras: sukurtas naujas prietaisų skydelis, pakeisti interjero audiniai. Facelift versija turėjo kelias naujas funkcijas, įskaitant naują audio sistemą ir galinio vaizdo kamerą.

Toyota Yaris XP130 (2011–2014)

Toyota Yaris XP130 (2011–2014)

2011 metais Toyota pristatė trečios kartos Yaris modelį – XP130. Prieinamas kaip hečbekas, sedanas arba universalas, šis automobilis pasižymi moderniu ir jaunatvišku dizainu, su aerodinamišku korpusu ir elegantiškomis linijomis.

Lyginant su ankstesnėmis kartomis, XP130 modelis išsiskiria apgalvotu ir dailesniu interjeru - iš aukštos kokybės medžiagomis apmuštomis sėdynėmis ir moderniu, praktišku salonu.

Be to, šis automobilis turi daugybę papildomų patogumų, tokių kaip oro kondicionierius, galinio vaizdo kamera, multimedijos sistema ir kitos funkcijos patogiam ir maloniam vairavimui.

Šis Yaris modelis aprūpintas naujomis saugumo technologijomis, kurios užtikrino dar geresnį vairuotojo ir keleivių saugumą. Automobilyje veikianti Toyota Safety Sense sistema turi integruotą radarą, aptinkantį ir signalizuojantį apie kliūtis kelyje. O Vehicle Stability Control funkcija ženkliai pagerino saugumą važiuojant ant slidžių kelių.

Pristatytos trijų variklių tipų versijos: benzino, dyzelio ir hibridinis.1,0 arba 1,3 litro benzino variklis, turi iki 99 AG galios ir palaiko puikų degalų naudojimo efektyvumą tiek mieste, tiek greitkeliuose. 

Ekonomiškas 1,4 litro dyzelio variklis užtikrina iki 89 AG galios ir mažą CO2 taršą.

Iki 99 AG siekiantis 1,5 hibridinis variklis yra puikus pasirinkimas norintiems sumažinti benzino sąnaudas.

Toyota Yaris XP130 (2011–2014)

Pagrindiniai bruožai

  • L4 variklis
  • Priekiniai varomieji ratai
  • Mechaninė 5 pavarų

Specifikacijos

  • Modelis: Yaris XP130
  • Variklis: 1,0 l | 1,5 l | 1,5 l
  • Arklio galios: 69 AG – 100 AG
  • Sukimo momentas: 125 Nm
  • Transmisija: Mechaninė 5 pavarų

Privalumai

  • Ekonomiškas ir efektyvus
  • Papildomos saugumo funkcijos

Trūkumai

  • Mažokai galios ir greičio
  • Maži ir ne itin erdvūs – diskomfortas ilgų kelionių metu

Toyota Yaris XP130 facelift (2014–2020)

2014 m. pasirodė patobulinta XP130 modelio versija su kur kas išraiškingesniu dizainu ir keliomis naujomis technologijomis. Europoje buvo siūlomas modelis su 1.33 l varikliu ir 6 pavarų mechanine arba automatine transmisija. Facelift modeliui sukurta nauja, dar aptakesnė ir triukšmą mažinanti priekinė dalis, atnaujinta multimedijos sistema, pakeistos sėdynės ir patobulinta keleivių saugumo sistema. 

Toyota Yaris XP210 (2020–dabar)

Toyota Yaris XP210 (2020–dabar)

2020-aisiais gaminti pradėtas XP210 modelis žymi moderniausią Yaris erą – tiek dizaino, tiek technologine prasme. Futuristiškesnis korpuso dizainas pilnas ryškių ir drąsių formų ir pjūvių, o papildomi LED diodai suteikia žibintams daugiau žaismingumo.


Ypatingas šio modelio skirtumas lyginant su ankstesnėmis kartomis – XP210 gaminamas tik penkių durų hečbeko pavidalu. Antras išskirtinumas – šis modelis sukurtas su nauja, mažesniems automobiliams pritaikyta GA-B platforma, kuri paprastai būdinga Prius modeliams. GA-B užtikrina kur kas galingesnį vairavimą ir komfortą. 

Kurdami XP120 inžinieriai taip pat nepagailėjo pažangių technologijų. Infotainment sistema su raiškiu ekranu skirta rodyti svarbiai informacijai ir GSP. Taip pat įdiegta adaptacinė greičio kontrolė, kuri leidžia automobiliui palaikyti saugų atstumą nuo priekyje važiuojančių automobilių. Ir galiausiai – aktyvioji stabdymo sistema skirta tiek keleivių, tiek pėsčiųjų saugumui.

Ko gero didžiausias XP210 nuopelnas – puiki hibridinė sistema, kuri ne tik užtikrina taupesnį degalų vartojimą bet ir kur kas mažesnius CO2 išmetimus. Antras pasiekimas – išties patrauklus ir modernus dizainas kartu išlaikant praktišką ir patogų saloną: šis automobilis idealiai tinka visai šeimai leistis į patogią kelionę.

Ne veltui šis ketvirtos kartos Yaris modelis 2021 metais buvo apdovanotas Europos metų automobilio titulu.

Toyota Yaris XP210 (2020–dabar)

Pagrindiniai bruožai

  • L3 variklis
  • Priekiniai varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės
  • Hibridinė variklio sistema 1,5 l varikliams

Specifikacijos

  • Modelis: Yaris XP210
  • Variklis: 1,0 l | 1,5 dyzelinis l 1,5 benzininis
  • Arklio galios: 72 AG - 120 AG
  • Sukimo momentas: 92 Nm
  • Transmisija: Automatinė

Privalumai

  • Itin saugus automobilis
  • Ekonomiškas ir ekologiškas
  • Puikus komfortas

Trūkumai

  • Galėtų būti stipresnis variklis
Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu nedirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”