Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Toyota RAV4 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
RAV4 – tai nuo 1994 metų Toyota gaminamas kompaktiškas SUV krosoveris. Šio modelio pavadinime užšifruotos savybės, kuriomis pats gamintojas šį automobilį apibrėžia – tai, „Rekreacinis aktyvus automobilis su keturiais varomaisiais ratais“ (angl. Recreational Active Vehicle with 4-wheel drive) arba „Tvirtas, tikslus automobilis su keturiais varomaisiais ratais“ (angl. Robust Accurate Vehicle with 4-wheel drive). Įdomu tai, jog ne visi RAV4 automobiliai yra varomi visais keturiais ratais.
Šis modelis laikomas pirmuoju pasaulyje SUV, t.y., automobiliu, turinčiu visureigiui būdingas savybes, bet gaminamu ant lengvojo automobilio kėbulo. Toyota idėja buvo kurti automobilį vairuotojams, norintiems didesnės bagažo talpos, geresnio matomumo, galimybės turėti visų keturių varomųjų ratų pavarą, tačiau kartu – kompaktiško automobilio manevringumą ir degalų ekonomiją. Išpildžiusi šiuos principus, RAV4 nutiesė kelią visiškai naujam visureigių segmentui, kuris nuo to laiko nenustojo augti. Praėjus daugiau nei ketvirčiui amžiaus nuo debiuto, 2018 ir 2019 m. RAV4 buvo geriausiai parduodamas visureigis pasaulyje, o 2019 m. – ketvirtas geriausiai parduodamas lengvasis automobilis apskritai.
Toyota RAV4 modelių jau yra išleidusi penkias kartas ir šešis kartų atnaujinimus (facelift).
Skirtingų modifikacijų Toyota RAV4 techninės savybės gali skirtis. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti Toyota RAV4 modelių techniniai duomenys.
Jei ir tu susidūrei su vienu iš aukščiau nurodytų ar kitokiu Toyota RAV4 gedimu, Bauto rasi viską, ko gali prireikti taisymui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po jo išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.
Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Toyota aksesuarus. Pasirūpinsime tavo Toyota RAV4 nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!
RAV4 debiutavo 1994 m. kaip pirmasis pasaulyje miesto SUV automobilis. Su šiuo modeliu automobilių pasaulyje atsirado naujas rinkos segmentas, galiausiai tapęs vienu populiariausiu.
Pirmosios kartos RAV4, dar žinomas kaip XA10, buvo sukonstruotas ant unikalios platformos, besidalinančios bendrais elementais su tokių modelių, kaip Carina ir Corolla, platformomis. Automobilio projektavimas ir kūrimas prasidėjo dar 1989 m., 1991 m. antroje pusėje buvo pradėta gaminti 3 durų versija, 1993 m. gamą papildė 5 durų versija.
Apart to, kad šis modelis buvo toks pirmasis pasaulyje, jame buvo ir kitų naujovių, vėliau tapusių norma. Šiame sąraše: lengvas vienatūris kėbulas ir nepriklausoma galinė pakaba. Šios naujovės automobilių rinkoje pasiteisino su kaupu ir buvo plačiai pripažintos. Kompaktiškas RAV4 dydis ir aukšta vairuotojo padėtis leido lengvai manevruoti, o veržlus valdymas ir keleivių komfortas labiau priminė hečbeką nei keturių varomųjų automobilį. 1997 m. žurnalas „Automobile Magazine“ Toyota RAV4 modelį pripažino Metų automobiliu.
Po variklio dangčiu automobilio galią užtikrino skersai sumontuotas 2,0 litro benzininis variklis su 129 AG. Automobilį buvo galima įsigyti su visų varančių ratų pavara arba priekiniais varomaisiais. Kalbant apie transmisiją, pirmosios kartos RAV4 siūlė penkių pavarų mechaninę arba keturių pavarų automatinę pavarų dėžes.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1998 m. RAV4 modelis buvo atnaujintas. Facelift versija pasirodė su šiek tiek pakeista priekinės ir galinės dalies išvaizda, taip pat buvo galima įsigyti trijų durų automobilį su pakeliamu minkštu stogu. Be išvaizdos pakitimu, buvo padidinta ir automobilio galia – nuo 89 iki 95 kW ir 129 AG.
Antrosios kartos RAV4 (XA20) modelis pasirodė tūkstantmečių sandūroje – 2000 m. Kaip ir ankstesnis modelis, XA20 buvo trijų ir penkių durų konfigūracijos ir konstruotas ant tos pačios platformos.
Populiarusis RAV4 su antra modelio karta šiek tiek paaugo. Tiek trijų, tiek penkių durų modeliai atitinkamai pailgėjo 5,5 cm ir 4 cm. Pirkėjams tai patiko, nes dabar automobilis buvo dar erdvesnis, talpino daugiau bagažo, tačiau išliko ganėtinai kompaktiškas. Iš išorės, antrosios kartos RAV4 pasižymi nauju dizainu su lenktomis linijomis ir aštriais kampais. Jo skulptūriški durų skydai turi išskirtinę bangos formą, kuri tęsiasi per visą automobilio šoną. Tiek penkių, tiek trijų durų modeliai taip pat turi ant galinių durelių sumontuotą atsarginį ratą.
Toyota RAV 4 interjere dviejų spalvų prietaisų skydelis su juoda viršutine dalimi ir šviesiai pilka apatine dalimi. Šis dizainas įkvėptas sportinės Corolla hečbeko versijos.
Po kapotu siūlomi du benzininiai varikliai: 123 AG 1,8 litro ir 150 AG 2,0 litro agregatai. Taip pat įdiegtas ABS ir elektroninė stabilumo kontrolė.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2003 m. pabaigoje buvo atnaujintas modelio RAV4 dizainas, patobulinta įranga, o kai kuriose rinkose – įrengti ir nauji varikliai. JAV buvo patobulinta saugos sistema, o stabilumo kontrolė tapo standartinės įrangos dalimi. JAV ir Australijoje RAV4 2,0 l variklis buvo pakeistas nauju 2,4 l varikliu, išvystančiu 160 AG. Taip pat atsirado galimybė įsigyti automatinį elektrinį oro kondicionierių. Europos modeliai gavo naują katalizatorių, kurio prireikė dėl įsigalėjusios naujos Europos išmetamųjų teršalų politikos. Naujasis modelis taip pat gavo elektrinę droselio sklendę.
2005 m. pabaigoje Frankfurto automobilių parodoje Toyota pristatė trečios kartos RAV4. Su šio modelio išėjimu daugelyje rinkų buvo atsisakyta trijų durų versijos, siūlomas tik penkių durų RAV4 modelis.
Ši RAV4 karta buvo gaminama ant naujos platformos. Automobilio priekinė dalis išsiskiria išplatėjusiais priekiniais žibintais, kurie šiek tiek primena bio dizainą. Trečios kartos RAV4 bamperyje taip pat sumontuotas naujas apsauginis variklio skydas, tačiau daugiausia jis atlieka apsaugos nuo sniego funkciją, nes yra pagamintas iš kompozitinių medžiagų, o ne metalino. Žvelgiant iš profilio, RAV4 pasižymi aukštai iškelta kėbulo išlinkimo linija, o gale, priklausomai nuo rinkos, automobilis vėlgi turi atsarginį ratą, sumontuotą ant bagažinės durų.
Toyota RAV4 viduje slypi erdvus interjeras, padidėjęs net 21%. Net iš priekio į galą pereinanti centrinė konsolė erdvumo pojūčio nemažina. Priekinės sėdynės aukštos, todėl suteikia gerą matomumą, tuo tarpu galinės sėdynės atsilenkia ir susilanksto 60/40 dalimis.
Priklausomai nuo rinkos, trečios kartos RAV4 parduodamas su benzininiais arba turbodyzeliniais varikliais. Jį taip pat buvo galima įsigyti su priekinių arba visų varančiųjų ratų pavara, penkių arba šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2008 m. kai kuriose rinkose RAV4 buvo atnaujintas ir jame atlikta nemažai pakeitimų. Tarp jų visiškai naujas keturių cilindrų variklis, pertvarkyta priekinė dalis ir patobulinta galinė dalis. Automobilis taip pat papildytas naujomis funkcijomis ir (arba) pasirinktimis: į šoninius veidrodėlius integruoti posūkių signalai, atsarginio vaizdo kamera (su monitoriumi, įmontuotu į galinio vaizdo veidrodėlį), palydovinė navigacija, išmanusis atrakinimas be raktelio, užvedimo mygtukas, daugiafunkcinis prietaisų skydelio ekranas ir kt. Didžioji interjero dalis išliko tokia pati kaip anksčiau.
2010 m. RAV4 buvo dar kartą atnaujintas. Šiuo atnaujinimu pakeisti priekiniai bei galiniai žibintai, suformuotas naujas priekinis sparnas su nedideliu spoileriu. Viduje gamintojas sumontavo naują sportiškesnės išvaizdos vairą. Nepaisant to, svarbiausi atnaujinimai buvo susiję su technine puse. Toyota pristatė patobulintą IADS (Integrated Active Drive System) sistemą, kuri gali keisti sukimo momento paskirstymą nuo 100:0 iki 55:45, priklausomai nuo kelio dangos būklės. Sistemai aptikus sausą asfaltuotą kelią, ji visą galią perduodavo priekiniams ratams, todėl automobilis galėjo taupiau naudoti degalus.
Ketvirtosios kartos Toyota RAV4 visureigis buvo pristatytas 2012 m. Los Andželo automobilių parodoje. Šio RAV4 dizainas buvo visiškai pakeistas ir, skirtingai nuo ankstesnių kartų, jame buvo įrengtas pakeliamas, o ne į šoną atsidaranti bagažinės dangtis ir atsisakyta čia montuoto atsarginio rato.
Šios kartos modelis pasižymi pakitusia, dinamiškesne išvaizda, kurią suteikia suapvalinta priekinė dalis bei nuožulniu stogu. Šio RAV4 dizainas kurtas ta pačia stilistika, kaip ir Toyota Corolla sedanas bei hečbekas. Bendras automobilio ilgis, lyginant su pirmtaku, yra didesnis 205 mm. Automobilis pasižymi ir keleta įdomesnių detalių, tokių, kaip chromo juostelė pereinanti nuo radiatoriaus grotelių į priekinius žibintus bei skulptūriškos šoninės linijos pratęsiančios galinių žibintų liniją.
Automobilio viduje išlaikytas erdvumas tiek keleiviams, tiek bagažui. Priekinė panelė pasižymi originalia forma, jai panaudotos pakankamai kokybiškos medžiagos. Tiesa, mygtukai kiek senamadiški, o prietaiso skydelio apšvietimas atrodo gana pigiai.
Po variklio gaubtu Toyota montavo dyzelinę, benzininę ir hibridinę variklių versijas, kad patenkintų kiekvieno kliento poreikius. Visiškai hibridinė sistema derina 2,5 l Atkinsono ciklo benzininį variklį su elektros varikliu bei aukštos įtampos generatoriumi.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2015 m. Toyota išleido XA40 modelio atnaujinimą. Facelift’as debiutavo tarptautinėje Niujorko automobilių parodoje. Pasikeitimus sudarė naujo dizaino priekiniai ir galiniai LED žibintai ir atnaujintas spidometro ciferblatas su spalvotu TFT daugiafunkciu informaciniu ekranu.
Penktoji ir kol kas paskutinė Toyota RAV4 karta buvo pristatyta 2018 m., Niujorko automobilių parodoje. Teigiama, kad iki tol vienintelis automobilio trūkumas buvo jo kuklus dizainas, neatspindintis jo tikrųjų galių, tačiau ši tendencija su penktąja karta pasikeitė.
Šis RAV4 pasižymi kampuotu priekinės dalies dizainu su išplatintais priekiniais žibintais ir kelių pakopų A formos bamperiu bei grotelėmis. Šonuose išlaikyti skulptūriški durelių skydai, tačiau padidinti ratų sparnai. Automobilio gale atsisakyta plokščios formos ir pasiūlyta atsikišusi, C formos galinė dalis.
Viduje visos prietaisų skydelio linijos, išskyrus apvalų vairą ir klimato kontrolės ciferblatus, kampuotos. Centrinę konsolę puošia jutiklinis ekranas su „Toyota Entune 3.0“ sistema. Priekinės sėdynės itin patogios, o gale įrengos 60/40 dalimis sulankstomas sėdynes.
Penktosios kartos RAV4, sukurtas ant GA-K platformos, turi 57 proc. Standesnę važiuoklę nei ankstesnės kartos modeliai. Modelyje sumontuota daugiasvirtė galinė pakaba, kuri, kaip teigiama, užtikrina geresnį valdymą, mažesnį triukšmą salone ir didesnį važiavimo komfortą.
Penktos kartos Toyota RAV4 galima rinktis su benzininiu varikliu arba viena iš trijų hibridinių variklio versijų.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2021 m. rugsėjį Toyota atskleidė atnaujintą RAV4 modelį. Jis – su naujais LED priekiniais žibintais, naujais lengvojo lydinio ratlankiais, kuriuos galima rinktis sidabrinės arba juodos spalvos bei USB-C įkrovimo lizdu.