Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Toyota Prius automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus detalės kodas, kurį suteikia automobilio gamintojas. Šiuo kodu pažymėta dalis atitinka visus techninius reikalavimus ir aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime.
Toyota Prius, tai automobilis su hibridine pavara. Iš pradžių buvęs keturių durų sedanas, nuo 2003 m. gaminamas tik kaip penkių durų hečbekas. 1997 m. Japonijoje pradėtas pardavinėti Toyota Prius pradėtas, buvo pirmasis masiškai gaminamas hibridinis automobilis. Tik 2000 m. jis buvo pristatytas visam pasauliui. Su kiekvienais metais Prius automobilio populiarumas ir pardavimai tik kilo, o 2022 m. rugsėjį Prius tapo geriausiai parduodamu hibridiniu automobiliu pasaulyje – jo parduota net 5 mln. vienetų.
Prius populiarumas nėra nepelnytas, nes tai vienas ekologiškiausių automobilių pasaulyje. 2007 m. Jungtinių Valstijų aplinkos apsaugos agentūra (EPA) ir Kalifornijos oro išteklių valdyba (CARB) įvertino Prius kaip vieną švariausių Jungtinėse Valstijose parduodamų transporto priemonių pagal smogą sukeliančių teršalų kiekį. 2018 m. Prius Eco užėmė antrą vietą pagal degalų naudojimo efektyvumą, kaip ne plug-in hibridinis–benzininis automobilis, kurį tais metais buvo galima įsigyti JAV.
Prius pavadinimas vėlgi reikšmingas, tai – lotyniško žodis, reiškiantis „pirmas“, „originalus“, „pranašesnis“.
Šiuo metu yra gaminama penktoji Prius karta. Per visą gamybos laiką buvo išleisti ir du kartų atnaujinimai (facelift) – vienas trečios karto XW30 atnaujinimas ir vienas penktos kartos XW60 atnaujinimas.
Kiekvieno automobilio techniniai duomenys kinta priklausomai nuo automobilio modifikacijų. Toliau pateiktoje lentelėje – apibendrinti Toyota Prius techniniai duomenys.
Jei ir tau teko susidurti su aukščiau paminėtais ar kitokiais Toyota Prius gedimais, Bauto rasi visas originalias atsargines šio modelio dalis. Remontui rinkis tik originalias ir patvirtintos kokybės dalis, kad iš garažo išriedėtum lyg su nauju, visas eksploatacines savybes išlaikiusiu automobiliu. Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Toyota aksesuarus.
Paieškos laukelyje įvesk ieškomos Toyota Prius dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.
1992-aisias metais Toyota kompanija užsibrėžė įžengti į XXI-ąjį amžių sukuriant automobilį, kuris tausotų gamtą ir išskirtų kuo mažesnius CO2 išmetamųjų dujų kiekius. Su inžinierių komandos vedliu Takehisa Yaegashi užsibrėžta suderinti švarią elektros energiją su degalais.
Taip gimė Prius – ekologijos, praktiškumo ir taupumo etalonas automobilių pasaulyje. Tai pirmasis istorijoje masinės gamybos hibridinis automobilis, greitai tapęs lyderiu hibridinių automobilių industrijoje.
Didžiausias Toyota inžinierių iššūkis kuriant pirmąjį hibridinį automobilį buvo įdiegti elektrinį variklį, kuris būtų pakankamai galingas. Automobilis turėjo įveikti ilgas distancijas, bet tuo pačiu metu užtikrinti patikimą veikimą. Prius kūrėjai išsprendė šią problemą sukūrę naujovišką elektros variklio valdymo sistemą – specialų valdymo modulį, kuris reguliuoja ir darniai suderina dviejų skirtingų variklių – elektrinio bei benzininio – darbą.
Pačiais pirmaisiais Prius automobiliais buvo prekiaujami tik Japonijoje. Eksportas į Europą prasidėjo 2000-aisiais, o JAV pirmieji Prius buvo pardavinėjami tarp 2001–2003 metų.
Šie automobiliai pasižymėjo futuristišku dizainu, kompaktišku dydžiu ir pilkos spalvos minimalistiniu interjeru.
Automobiliuose buvo įrengtas elektra varomas oro kondicionierius, bei įprastos keleivių saugumo sistemos, tokios kaip stabdžių antiblokavimo sistema.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Su antrąja Prius karta gamintojai išsprendė tam tikras pirmosios kartos problemas ir trūkumus bei galutinai užsitikrino lyderiaujančią poziciją hibridinių automobilių industrijoje.
XW20 modelyje buvo įdiegta daug naujovių – dar labiau pagerintas našumas ir vairavimo komfortas. Ko gero akivaizdžiausias patobulinimas – automobilio viduje suteikta kur kas daugiau erdvės vairuotojui ir keleiviams. Automobilio korpusui suteikta moderni ir aptaki forma, šio Prius modelio aerodinamikos koeficientas įspūdingas – vos 0.26.
Automobilis buvo varomas 1.5 litro 4 cilindrų benzino ir elektros hibridiniu varikliu. Bendra variklio galia siekė 76 kilovatus (apie 102 arklių galios), o nauja Toyota „Hybrid Synergy Drive“ technologija leido vairuotojui ilgesnį laiką važiuoti vien tik elektros varomu varikliu be poreikio persijungti į benzininį variklį.
Antros kartos Prius įkūnijo ateitį – tiek savo futuristiniu aptakiu išorės dizainu, tiek vidaus apdaila ir funkcijomis. Automobilio viduje veikė kondicionierius, kuris automatiškai reguliavo vidaus temperatūrą pagal išorės ir vidaus oro sąlygas.
Vaire buvo įrengtas tam tikrų funkcijų valdymas – kad vairuotojui nereikėtų to daryti valdymo skydelyje.
Dar vienas svarbus išskirtinis Prius automobilių bruožas – modernus funkcijų ekranas salone. Nors išmanieji telefonai buvo tik pakeliui, šio automobilio viduje jau buvo įrengtas ekranas, kuriame buvo atvaizduojama informacija apie kuro sąnaudas ir abiejų variklių būklę vairavimo metu
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Dar modernesnis, galingesnis ir ekonomiškesnis trečiosios kartos Prius automobilis ir toliau leido Toyotai išlaikyti lyderiaujančią poziciją hibridinių automobilių rinkoje.
2009-aisiais pristatytas naujasis modelis pakeitė antrosios kartos automobilius ir pradžiugino Prius gerbėjus dar geresniais patobulinimais. Automobilio dizainas tapo dar aerodinamiškenis ir futuristiškesnis, o oro pasipriešinimo koeficientas taip pat sumažėjo iki 25 Cd.
Naujajame modelyje įdiegtas didesnis variklis – 1.8 l vietoj senesnės 1.5 l talpos.
Benzino variklis sugeneravo iki 98 AG galios, o kartu su elektros motoro generuojama galia automobilio bendra galia siekė 134 AG vietoj ankstesnės kartos maks. Galios – 110 AG. Šie pokyčiai užtikrino dar didesnį ekonomiškumą važiuojant greitkelyje.
Standartinė XW30 įranga turėjo tokius patogumus kaip išsamus salono ekranas su variklio informacija, navigacija, muzikos sistema ir klimato valdymu. Taip pat buvo įrengta galinio vaizdo kamera, leidžianti saugiau ir lengviau pasistatyti automobilį.
Įdomi detalė: Prius buvo toks tylus automobilis, jog 2010-aisiais trečiosios kartos savininkams buvo pristatyta galimybė Toyota salonuose įsigyti specialų garso priedėlį, kurio tikslas – generuoti švelnų, tačiau pastebimą burzgimą ir taip įspėti pėsčiuosius apie šalimais riedantį automobilį. Garso efektas pradėtų veikti automobiliui važiuojant 25 km/h ir mažesniu greičiu: paprastai važiuojant šiuo greičiu Prius veikia išties tyliai, todėl toks priedėlis buvo skirtas pagerinti visų eismo dalyvių saugumą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Tarp trečiosios kartos Prius atnaujinimų laukė keli dizaino pokyčiai, taip automobiliui suteikiant daugiau modernumo ir elegancijos. Automobilio viduje buvo taip pat integruotas didesnis ekranas (6.1 coliai).
Ko gero svarbiausias Prius III kartos facelift atnaujinimas – tai patobulinta vairavimo patirtis. Pagerinta garso izoliacija – akceleruojant viduje nebuvo taip triukšminga kaip anksčiau. Dar vienas modernus atnaujinimas – automobilio stoge integruotos saulės baterijos – dar vienas papildomas švarios energijos šaltinis, kuris leidžia įkrauti baterija net automobiliui stovint vietoje.
Konkurentams vejantis Toyotą hibridinių automobilių lyderių gretose, Prius kūrėjams tampa vis sunkiau išsiskirti savo produktu, tad norint išlaikyti stiprias pozicijas, būtina imtis stipresnių veiksmų. Naujausios ketvirtosios kartos Prius – aiškus to įrodymas.
Vien pažvelgus į XW50 dizainą tampa aišku, jog tai – visiškai naujas produktas. Nors ne visi suprato ar teigiamai įvertino itin ekspresyvias ir dar labiau aerodinamiškas Prius formas, jos išlaiko modernistinį Toyota dizainerių braižą ir, kūrėju teigimu, užtikrina dar geresnį pasipriešinimą orui: 0.24 Cd.
Šio automobilio savininkai teigia, jog ženkliai pagerėjo vairavimo patirtis. Vairo mechanizmas tapo tikslesnis, riedėti kelyje pasidarė patogiau, o hibridinė pavara veikia tyliau nei bet kada anksčiau.
Taip pat pagerėjo interjere naudojamų medžiagų kokybė – salonas ir interjeras suprojektuotas kokybiškai, tačiau išlaikant praktiškumą. Automobilyje tapo dar erdviau, taip pat įdėtos patogesnės sėdynės – kviečiančios į ilgas keliones visai šeimai.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Ketvirtosios kartos Prius facelift modifikacija įgijo kelis naujus dizaino elementus: originalūs žibintai pakeisti į modernesnius.
Taip pat suteikta daugiau stabilumo: geresnė kontrolė važiuojant dideliu greičiu bei atnaujintos padangos. Tarp saugumo atnaujinimų galima rasti naktinio regėjimo kamerą, dar jautresnę automatinio stabdymo sistemą.
Toyota inžinieriai taip pat pasirūpino komforto atnaujinimais: patobulintas prietaisų skydelio valdymas, įvesta geresnė klimato valdymo sistema.