Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.
Porsche Panamera automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Porsche Panamera 970 (2009–2013)
Porsche Panamera 970 facelift (2014–2017)
Porsche Panamera 971 (2017–2020)
Porsche Panamera 971 facelift (2021–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus detalės kodas, kurį suteikia automobilio gamintojas. Šiuo kodu pažymėta dalis atitinka visus techninius reikalavimus ir aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime.
Porsche Panamera, tai vidutinio dydžio arba didelis prabangus automobilis, gaminamas nuo 2009 metų. Modelio pavadinimas Panamera, kaip ir jo giminaičio Carrera, yra įkvėptas „Carrera Panamericana“ lenktynių pavadinimo.
Šis modelis neįprastas Porsche prekiniam ženklui. Turėdamas priekyje montuojamus variklius, būdamas pilno dydžio, keturių vietų, keturių durų prabangiu hečbeku, sveriančiu beveik 1800 kg, Panamera prieštarauja kompanijai būdingiems lengviems dviejų durų sportiniams automobiliams su galiniais varikliais. Nors Panamera savo forma ir profiliu šiek tiek primena 911, tačiau 911, tai ankštas , į našumą orientuotas automobilis, o Panamera – išskirtinai erdvus, technologiškai pranašus ir į prabangą orientuotą patogumą siūlantis modelis.
Kol kas yra išleistos dvi Panamera kartos, turinčios po vieną atnaujinimą (facelift). Trečioji Panameros karta turėtų pasirodyti 2024 metais.
Kiekvieno automobilio techniniai duomenys kinta priklausomai nuo automobilio modifikacijų. Toliau pateiktoje lentelėje – apibendrinti Jaguar F-Type techniniai duomenys.
Jei ir tau teko susidurti su aukščiau paminėtais ar kitokiais Porsche Panamera gedimais, Bauto rasi visas originalias atsargines šio modelio dalis. Remontui rinkis tik originalias ir patvirtintos kokybės dalis, kad iš garažo išriedėtum lyg su nauju, visas eksploatacines savybes išlaikiusiu automobiliu. Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Porsche aksesuarus.
Paieškos laukelyje įvesk ieškomos Porsche Panamera dalies OEM kodą ir pasirink tiekėją, siūlantį tau geriausią pristatymo terminą bei sumą.
2009 m. Šanchajaus automobilių parodoje debiutavo ilgai laukta nauja Porsche automobilių gama, pavadinimu Panamera. Pristatomas, kaip sedanas, iš tiesų, techniškai, tai penkerių durų hečbekas su plačiai atsidarančia bagažine.
Panameros modifikacijų yra keletas, tai baziniai modeliai: Panamera ir Panamera 4 bei V8 variklius turintys Panamera S, 4S ir Turbo. Išoriškai šie modeliai beveik identiški. Jų priekiniai ir galiniai žibintai panašūs į Cayenne, o profilis primena pailgintą 911 arba 989 koncepcinį automobilį. Priekiniuose sparnuose panaudotos dvi ventiliacijos angos, kad būtų galima ištraukti orą iš ratų važiuoklės ir sumažinti priekinio pakilimo efektą. Galinėje dalyje, ant bagažinės dangčio, sumontuotas įtraukiamas sparnas, kuris automatiškai išsiskleidžia važiuojant didesniu nei 120 km/val greičiu.
Salone įrengtos keturios sėdynės su didele centrine konsole, kuri skiria vairuotoją nuo kitų keleivių. Gale pakankamai erdvės suaugusiesiems, o kadangi tai hečbekas, jame galima sutalpinti ir nemažai bagažo. Prietaisų skydelis – tipiškas Porsche, su apvaliais ciferblatais ir centre esančiu tachometru.
V6 variklis, esantis Panamera ir Panamera 4 modeliuose, sukurtas pagal V8 variklį, todėl jame išlikę daugybė V8 technologijų, tokių, kaip tiesioginis degalų įpurškimas, bepakopis įsiurbimo paskirstymo veleno reguliavimas su kintamu vožtuvo pakilimu („VarioCam Plus“), vandens aušinimas su šilumos valdymu ir kt. Panamera Turbo versijoje naudojama aktyvioji aerodinamika su daugiapakopiu reguliuojamu galiniu spoileriu, o papildomuose Sports Chrono paketuose yra Sport Plus režimas, kuris turi standesnius amortizatorius ir pneumatines spyruokles bei 25 mm pažemina automobilio kėbulą.
2011 m. Porsche Panamera gamą papildė Panamera S Hybrid, Diesel, Turbo S ir GTS variantai.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2013 m. balandžio 3 d. Porsche pranešė apie atnaujintą Panamera modelį. Šį modelį galima atpažinti pagal naujus priekinį ir galinį buferius. Tarp techninių pakitimų – naujas 3,0 l Panamera S su dviem turbokompresoriais ir naujas E-Hybrid modelis.
Antra Porsche Panamera karta į rinką įėjo jau įsitvirtinusiu vardu. Šis modelis ištaisė ankstesnėje kartoje buvusias klaidas ir dabar yra gražesnis bei modernesnis.
Antros kartos Panamera yra 35 mm ilgesnė, 5 mm platesnė ir 5 mm aukštesnė nei pirmosios, o jos ratų bazė ilgesnė 30 mm. Dizaineriai pabandė sukurti trumpą variklio dangtį ir dalį variklio perkėlė po priekinio stiklo sritimi. Šįkart galinė dalis ir žibintai primena į 911 modelį.
Naujojo Panamera viduje – pertvarkytas prietaisų skydelio išdėstymas, o lietimui jautrūs paviršiai pakeitė ankstesnėje kartoje buvusiu mygtukus. Šiame modelyje vietoje ciferblatų įrengti du septynių colių ekranai, taip pat 12,3 colio jutiklinis ekranas su internetine navigacija, „Apple CarPlay“ integracija ir atnaujinta valdymo balsu sistema. Prietaisų skydelio viduryje paliktas analoginis tachometras, kaip duoklė Porsche 356 modeliui. Kaip ir priklauso prabangiam automobiliui, interjero kokybė čia puiki – beveik kiekvienas paviršius yra padengtas oda arba kita itin kokybiška medžiaga.
Po variklio dangčiu – nauja variklių gama. Čia montuojami 2,9 l, 3 l V6 benzininiai varikliai ir 4 l V8 benzininis bei dyzelinis varikliai. Taip pat galima rinktis 2,9 arba 4 l hibridinį variantą. Visi gamos modeliai, net ir bazinės versijos, turi keturių varomųjų ratų sistemą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2020 m., kai pasaulis kovojo su COVID 19 pandemija, Porsche laikėsi pažadų ir pristatė atnaujintą antrosios kartos Panamera versiją. 2020 m. modelyje buvo pakeista priekinė dalis – atsirado kitokio dizaino buferiai. Anksčiau pasirenkama „Sport Design“ priekinė dalis atnaujintoje versijoje dabar yra standartinė. Galinėje dalyje atnaujinta šviesų juosta einanti per bagažinės dangtį, joje sumontuoti nauji LED žibintai. Naujojo Panamera salone įdiegta Porsche entuziastams jau pažįstama „Porsche Communication Management“ informacijos ir pramogų sistema su 12,3 colio jutikliniu ekranu. Joje patobulinta „Voice Pilot“ internetinio valdymo balsu sistema ir belaidė „Apple CarPlay“.