BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Porsche Cayenne dalys

Jeigu vairuoji Porsche Cayenne modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą ir mes netrukus jį atsiųsime.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Porsche Cayenne dalys internetu

Porsche Cayenne dalys internetu

Porsche Cayenne automobilis yra skirstomas pagal kartas:

Porsche Cayenne I (2002–2007)

Porsche Cayenne I facelift (2007–2010)

Porsche Cayenne II (2011–2015)

Porsche Cayenne II facelift (2015–2018)

Porsche Cayenne III (2018–dabar)

Porsche Cayenne dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Porsche Cayenne modelis

Porsche Cayenne modelis

Porsche Cayenne, tai prabangus, vidutinio dydžio sportinis krosoveris gaminamas nuo 2002 metų. Šis Porsche modelis – išskirtinis. Jis ir pirmasis Porsche visureigis, ir pirmasis Porsche, turintis keturias duris. Šis modelis savotiškai išgelbėjo Porsche kompaniją nuo bankroto, nes prieš jam pasirodant, Porsche turėjo didelių finansinių sunkumų. Nors Porsche sportinių automobilių aistruoliai buvo šokiruoti tuo, kad šis prekinis ženklas išleido šeimyninį visureigį ir dar sukurtą ant Volkswagen platformos, tačiau rizikingas žingsnis kompanijai atsipirko ir pirmosios kartos Cayenne tapo visų laikų geriausiai parduodamu Porsche modeliu.


Porsche yra išleidusi tris Cayenne modelių kartas ir pirmos bei antros kartos atnaujinimus (facelift). 

Porsche Cayenne techniniai duomenys

Porsche Cayenne techniniai duomenys

Skirtingų modifikacijų Porsche Cayenne techninės savybės gali skirtis. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti Porsche Cayenne modelių techniniai duomenys. 

Karta
Porsche Cayenne I
Metai
2002–2010
Varikliai
Benzinas: 3,2–4,8 l Dyzelinas: 3,0 l Hibridas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
240–550 AG 215–280 km/val
Kuro sąnaudos
9,3–15,8 l
Karta
Porsche Cayenne II
Metai
2011–2018
Varikliai
Benzinas: 3,6–4,8 l Dyzelinas: 3,0 l Hibridas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
240–570 AG 218-284 km/val
Kuro sąnaudos
3,4–11,5 l
Karta
Porsche Cayenne III
Metai
2018–dabar
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,0 l Hibridas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
340–680 AG 243–300 km/val
Kuro sąnaudos
3,1–14,1 l

Kokias Porsche Cayenne dalis rasi Bauto?

Jei ir tu susidūrei su vienu iš aukščiau nurodytų ar kitokiu Porsche Cayenne gedimu, Bauto rasi viską, ko gali prireikti taisymui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po jo išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Jaguar aksesuarus. Pasirūpinsime tavo Porsche Cayenne nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!

Dažniausios Porsche Cayenne problemos

Dažniausios Porsche Cayenne problemos

  • Informacijos ir pramogų sistemos problemos
  • Sunkus pavarų perjungimas ir triukšminga transmisija
  • Nepatikimi aušinimo skysčio vamzdeliai
  • Aušinimo skysčio pratekėjimas 
  • Alyvos slėgio stebėjimo sistemos gedimai
  • Važiuoklės veleno atraminio guolio gedimas
  • Triukšminga arba neveikianti oro kondicionieriaus sistema
  • Stabdžių stiprintuvo gedimai
  • Dažnai užsideganti oro pagalvių lemputė

Porsche Cayenne modelių apžvalga pagal kartas

Porsche Cayenne modelių apžvalga pagal kartas

Porsche Cayenne I (955) (2002–2007)

Nors Porsche Cayenne rinkoje buvo sutiktas nevienareikšmiškai, tačiau netruko paaiškėti, kad jis pasižymi puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, palyginti geru valdymu bei galingais varikliais. Pirmosios kartos Cayenne tapo visų laikų geriausiai parduodamu Porsche modeliu.

Šio automobilio išorės dizainą, nepaisant akivaizdžių modelių skirtumų, įkvėpė ne kas kita, bet 911 modelis. Bi-ksenoniniai priekiniai žibintai buvo panašūs į 911 996 versijoje įrengtus žibintus, panašios buvo ir kelios kitos automobilio priekinės dalies detalės, tačiau likusi automobilio dalis nė iš tolo neprimina nė vieno to meto Porsche. 

Automobilio aukštame bamperyje, tiek dėl variklio aušinimo, tiek dėl įvaizdžio, įrengtos keturios arba penkios radiatoriaus grotelės. Ir pats automobilis yra aukštas, kas, nors nebūdinga Porsche, tačiau buvo būtina šeimyniniam visureigiui. Šio modelio siluetas išsiskiria lenktais paviršiais ir nuožulniomis bagažinės durelėmis. 

Porsche Cayenne viduje prietaisų skydelis, kairėje esanti spynelė raktui ir pavarų perjungimo svirtis taip pat įkvėpti 911 modelio ir jau pažįstami Porsche vairuotojams. Priekinės sėdynės yra atskirtos aukšta centrine konsole. Porsche Cayenne salonas aptrauktas oda, o galinėse sėdynės puikiai telpa trys žmonės, o norint padidinti bagažinės erdvę, sėdynių atlošai atsilenkia. 

Pirmosios kartos Cayenne bazinį modelį varo VW 3,2 l VR6 variklis, išvystantis 250 AG. Įsiurbimo kolektorius yra unikalus Porsche, tačiau kitais atžvilgiais variklis iš esmės nesiskiria nuo VW variklio. Su mechanine pavarų dėže šis variklis nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėjama per 9,1 sekundės, o su Tiptronic S pavarų dėže – per 9,7 sekundės. Cayenne modelis sukurtas tiek keliui, tiek bekelei – užtenka perjungti greičių dėžės jungiklį į „low-range“ režimą ir galima drąsiai keliauti bekele. 

Pagrindiniai bruožai

  • V6, V8 varikliai
  • Visi keturi varomieji 
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche Cayenne
  • Variklis: 3,2 L VR6 | 3,6 L VR6 | 4,5 L V8 (S) | 4,5 L TT V8 (Turbo/Turbo S) | 4,8 L V8 (S/GTS) | 4,8 L TT V8 (Turbo/Turbo S) | 3,0 L turbodiesel V6
  • Arklio galios: 250–550
  • Sukimo momentas: 310–750 Nm 
  • Transmisija: 6-pavarų automatinė | 6-pavarų mechaninė

Privalumai

  • Stilingas
  • Aukščiausios klasės interjeras
  • Galingi varikliai

Trūkumai

  • Didelės kuro sąnaudos
  • Brangus
  • Mažesnė nei vidutinė salono erdvė

Porsche Cayenne I facelift (957) (2007–2010)

Praėjus pirminiam šokui ir rinkai supratus, kad Porsche visureigis gali būti viena geriausių idėjų, siekiant išgelbėti garsųjį Vokietijos sportinių automobilių prekės ženklą, kritikai ėmė tilti, o klientai ėmė dar daugiau pirkti. Nuo Cayenne pasirodymo rinkoje iki facelift varianto buvo parduota beveik 160 000 vienetų. Tai buvo didžiulė sėkmė, todėl neilgai trukus modelis sulaukė ir pirmojo atnaujinimo.

2007 m. atnaujindamas automobilį Vokietijos automobilių gamintojas įsiklausė į savo klientus ir atsisakė Porsche 996 įkvėptų priekinių žibintų. Naujuosius žibintus dengė skaidrus lęšis, be to, buvo pakeista jų forma. Išorinėje šoninių gaubtų pusėje atsirado naujas, vertikalus dienos šviesos žibintas, o centrinės grotelės buvo šiek tiek mažesnės. Taip pat buvo sumontuoti nauji galinio vaizdo veidrodėliai. Interjeras facelift versijoje beveik nepasikeitė. Jame buvo tos pačios sėdynės ir standartinė garso sistema. Jam suteiktos naujos odinių sėdynių spalvos. 

Porsche Cayenne II (2011–2015)

Porsche Cayenne II (2011–2015)

Nepaisant iki 2010 metų besitęsusios ekonominės krizės, 2011 metais pasirodė antroji Porsche Cayenne karta, kuri iš karto susilaukė dėmesio. Tai buvo didesnis, galingesnis ir dizaino atžvilgiu patobulėjęs automobilis. 

Antrosios kartos Cayenne turėjo lengvesnį kėbulą ir naują priekinės dalies stilių, kuris priminė Panamerą. Šis modelis turi labiau pasvirusį galinį stiklą, mažiau vertikalų priekinį stiklą, labiau nuožulnią stogo liniją, ant durų sumontuotus veidrodėlius ir mažesnius langus automobilio gale. Automobilis šiek tiek ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką.

Dizaino požiūriu antroji Cayenne karta nebuvo tokia mėgstama, jo priekinis bamperis buvo sumontuotas per aukštai ir pratęstas juodais elementais žemyn, kurie nesuteikė automobilio išvaizdai elegancijos, o galiniai žibintai susilaukė daug diskusijų dėl savo panašumo į Hyundai SantaFe. 

Antros kartos Porsche Cayenne viduje įrengtas naujas vairas, prietaisų skydelis ir mygtukų išdėstymas centrinėje konsolėje, o ventiliacijos angos didesnės už pirmtake įrengtas, VW primenančias, oro angas. S versija išsiskiria tuo, kad joje montuojamas stoglangis. Viduje ypač akį traukia centrinė konsolė, išsikišusi į priekį su iškiliais jungikliais ir mygtukais, suteikiančiais interjerui piloto kabinos pojūtį. Centrinės konsolės viduryje įrengtas 7 colių jutiklinis ekranas. 

Po kapotu Porsche Cayenne modelyje montavo naujus variklius, tarp jų visiškai naują V6 su papildomu įpūtimu bei hibridinį Cayenne variantą. Čia taip pat galima rinktis ir naują 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.

Porsche Cayenne II (2011–2015)

Pagrindiniai bruožai

  • V6, V8 varikliai
  • Visi keturi varomieji 
  • Automatinė, mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche Cayenne
  • Variklis: 3,0 S/C V6 | 3,6 VR6 | 4,8 V8 | 4,8 TT V8 | 3,0 V6 diesel | 4,1 V8 | 3,0 hybrid S/C V6 | 3,0 PHEV S/C V6 
  • Arklio galios: 300–570
  • Sukimo momentas: 400–850 Nm
  • Transmisija: 6-pavarų mechaninė | 8-pavarų automatinė

Privalumai

  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Dinamiški varikliai
  • Kokybiškas interjeras

Trūkumai

  • Blankus dizainas
  • Brangus

Porsche Cayenne II facelift (2015–2018)

2014 m. atnaujinto Cayenne išorė tapo aštresnio dizaino ir ryškesnių linijų. Priekiniai sparnai ir priekiniai žibintai buvo visiškai nauji, grotelės, nors taip pat naujos, liko padalytos į tris pagrindines zonas. Po kėbulu esantis aliuminis skydas buvo pakeistas juodu plastikiniu. Galinėje dalyje stogo spoileris tapo standartine įranga visai gamai. Viduje panašumai su 911 modeliu tapo dar akivaizdesni dėl penkių ciferblatų ir centre sumontuoto tachometro prietaisų skydelyje. Naujas, aukštas ir plonas oro angas įkvėpė Panamera sedanas, o centrinėje konsolėje esantys PTM sistemos mygtukai buvo atnaujinta pagal pirmosios kartos Cayenne mygtukų versija.

Porsche Cayenne III (2018–dabar)

Porsche Cayenne III (2018–dabar)

Trečioji Porsche Cayenne karta pasirodė 2017 metais Frankfurto automobilių parodoje. Esą šiuo modeliu siekta pakeisti kritikuotą automobilio dizainą, tačiau plika akimi matomi skirtumai ne itin ryškūs. 

Nepaisant ne tokio didelio išorinio pasikeitimo, automobilis įgavo daug naujovių. Šis modelis gaminamas ant naujos platformos, kurią dalijasi su Bentley Bentayga ir Lamborghini Urus, yra 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis, be visa ko, jis dar ir lengvesnis nei pirmtakas. Vizualiai šis modelis vėl šiek tiek primena 911, panašumai slypi naujuose priekiniuose žibintuose su viduje įmontuotomis 4 LED lempomis. 

Kiti pasikeitimas matyti ir grotelių srityje, kur dabar, vietoj atskirų grotelių sekcijų, jos susijungusios į vieną ir turi tris juosteles per visą ilgį. Žvelgiant iš šono, automobilio aerodinamiką pagerina kai kurie subtilūs durelių ir sparnų išlinkimai. Automobilio galinėje dalyje į stogo spoilerį integruotas trečiasis stabdymo žibintas.

Automobilio interjeras ne vienalypis. Vieni čia esantys elementai būdingi sportiniam automobiliui, kiti – visureigiui. Ant trijų stipinų vairo įrengta sukamoji rankenėlė, skirta važiavimo nustatymams – nuo komforto režimo iki sportinio. Cayenne viduje įrengtas naujas 12,3 colių Full HD jutiklinis „Porsche Communication Management“ informacinės ir pramoginės sistemos ekranas. Prietaisų skydelyje analoginis liko tik tachometras, o šalia jo įrengti du 7 colių ekranai, reikalingi kitiems svarbiems vairavimo duomenims. 

Po kapotu, baziniame Porsche Cayenne komplektuojamas vienos turbinos 3,0 l V6 variklis, pasiekiantis 340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val leidžiantis automobiliui įsibėgėti per 6,2 sekundės. Cayenne Turbo turi rimtesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir siekiantį 550 AG. 

Pagrindiniai bruožai

  • V6, V8 varikliai
  • Visi keturi varomieji 
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche Cayenne
  • Variklis: 3,0 l V6 | 2,9 l V6 | 4,0 l V8 
  • Arklio galios: 340–700
  • Sukimo momentas: 450–900 Nm
  • Transmisija: 8-pavarų automatinė

Privalumai

  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Kokybiškas interjeras
  • Smagus kelyje

Trūkumai

  • Nedaug pakitęs dizainas
  • Ne itin komfortiška pakaba

2019 m. pasirodė ir naujas, raižyta stogo linija išsiskiriantis, Cayenne modelis – Cayenne Coupé. Pristatymo metu pasirodė du modelio variantai: Cayenne Coupé ir Cayenne Turbo Coupé.

Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu dirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”