Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Porsche Cayenne automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Porsche Cayenne I (2002–2007)
Porsche Cayenne I facelift (2007–2010)
Porsche Cayenne II (2011–2015)
Porsche Cayenne II facelift (2015–2018)
Porsche Cayenne III (2018–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Porsche Cayenne, tai prabangus, vidutinio dydžio sportinis krosoveris gaminamas nuo 2002 metų. Šis Porsche modelis – išskirtinis. Jis ir pirmasis Porsche visureigis, ir pirmasis Porsche, turintis keturias duris. Šis modelis savotiškai išgelbėjo Porsche kompaniją nuo bankroto, nes prieš jam pasirodant, Porsche turėjo didelių finansinių sunkumų. Nors Porsche sportinių automobilių aistruoliai buvo šokiruoti tuo, kad šis prekinis ženklas išleido šeimyninį visureigį ir dar sukurtą ant Volkswagen platformos, tačiau rizikingas žingsnis kompanijai atsipirko ir pirmosios kartos Cayenne tapo visų laikų geriausiai parduodamu Porsche modeliu.
Porsche yra išleidusi tris Cayenne modelių kartas ir pirmos bei antros kartos atnaujinimus (facelift).
Skirtingų modifikacijų Porsche Cayenne techninės savybės gali skirtis. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti Porsche Cayenne modelių techniniai duomenys.
Jei ir tu susidūrei su vienu iš aukščiau nurodytų ar kitokiu Porsche Cayenne gedimu, Bauto rasi viską, ko gali prireikti taisymui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po jo išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.
Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning dalis, komforto įrangą bei originalius Jaguar aksesuarus. Pasirūpinsime tavo Porsche Cayenne nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!
Nors Porsche Cayenne rinkoje buvo sutiktas nevienareikšmiškai, tačiau netruko paaiškėti, kad jis pasižymi puikiomis eksploatacinėmis savybėmis, palyginti geru valdymu bei galingais varikliais. Pirmosios kartos Cayenne tapo visų laikų geriausiai parduodamu Porsche modeliu.
Šio automobilio išorės dizainą, nepaisant akivaizdžių modelių skirtumų, įkvėpė ne kas kita, bet 911 modelis. Bi-ksenoniniai priekiniai žibintai buvo panašūs į 911 996 versijoje įrengtus žibintus, panašios buvo ir kelios kitos automobilio priekinės dalies detalės, tačiau likusi automobilio dalis nė iš tolo neprimina nė vieno to meto Porsche.
Automobilio aukštame bamperyje, tiek dėl variklio aušinimo, tiek dėl įvaizdžio, įrengtos keturios arba penkios radiatoriaus grotelės. Ir pats automobilis yra aukštas, kas, nors nebūdinga Porsche, tačiau buvo būtina šeimyniniam visureigiui. Šio modelio siluetas išsiskiria lenktais paviršiais ir nuožulniomis bagažinės durelėmis.
Porsche Cayenne viduje prietaisų skydelis, kairėje esanti spynelė raktui ir pavarų perjungimo svirtis taip pat įkvėpti 911 modelio ir jau pažįstami Porsche vairuotojams. Priekinės sėdynės yra atskirtos aukšta centrine konsole. Porsche Cayenne salonas aptrauktas oda, o galinėse sėdynės puikiai telpa trys žmonės, o norint padidinti bagažinės erdvę, sėdynių atlošai atsilenkia.
Pirmosios kartos Cayenne bazinį modelį varo VW 3,2 l VR6 variklis, išvystantis 250 AG. Įsiurbimo kolektorius yra unikalus Porsche, tačiau kitais atžvilgiais variklis iš esmės nesiskiria nuo VW variklio. Su mechanine pavarų dėže šis variklis nuo 0 iki 100 km/val įsibėgėjama per 9,1 sekundės, o su Tiptronic S pavarų dėže – per 9,7 sekundės. Cayenne modelis sukurtas tiek keliui, tiek bekelei – užtenka perjungti greičių dėžės jungiklį į „low-range“ režimą ir galima drąsiai keliauti bekele.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Praėjus pirminiam šokui ir rinkai supratus, kad Porsche visureigis gali būti viena geriausių idėjų, siekiant išgelbėti garsųjį Vokietijos sportinių automobilių prekės ženklą, kritikai ėmė tilti, o klientai ėmė dar daugiau pirkti. Nuo Cayenne pasirodymo rinkoje iki facelift varianto buvo parduota beveik 160 000 vienetų. Tai buvo didžiulė sėkmė, todėl neilgai trukus modelis sulaukė ir pirmojo atnaujinimo.
2007 m. atnaujindamas automobilį Vokietijos automobilių gamintojas įsiklausė į savo klientus ir atsisakė Porsche 996 įkvėptų priekinių žibintų. Naujuosius žibintus dengė skaidrus lęšis, be to, buvo pakeista jų forma. Išorinėje šoninių gaubtų pusėje atsirado naujas, vertikalus dienos šviesos žibintas, o centrinės grotelės buvo šiek tiek mažesnės. Taip pat buvo sumontuoti nauji galinio vaizdo veidrodėliai. Interjeras facelift versijoje beveik nepasikeitė. Jame buvo tos pačios sėdynės ir standartinė garso sistema. Jam suteiktos naujos odinių sėdynių spalvos.
Nepaisant iki 2010 metų besitęsusios ekonominės krizės, 2011 metais pasirodė antroji Porsche Cayenne karta, kuri iš karto susilaukė dėmesio. Tai buvo didesnis, galingesnis ir dizaino atžvilgiu patobulėjęs automobilis.
Antrosios kartos Cayenne turėjo lengvesnį kėbulą ir naują priekinės dalies stilių, kuris priminė Panamerą. Šis modelis turi labiau pasvirusį galinį stiklą, mažiau vertikalų priekinį stiklą, labiau nuožulnią stogo liniją, ant durų sumontuotus veidrodėlius ir mažesnius langus automobilio gale. Automobilis šiek tiek ilgesnis, platesnis ir aukštesnis už savo pirmtaką.
Dizaino požiūriu antroji Cayenne karta nebuvo tokia mėgstama, jo priekinis bamperis buvo sumontuotas per aukštai ir pratęstas juodais elementais žemyn, kurie nesuteikė automobilio išvaizdai elegancijos, o galiniai žibintai susilaukė daug diskusijų dėl savo panašumo į Hyundai SantaFe.
Antros kartos Porsche Cayenne viduje įrengtas naujas vairas, prietaisų skydelis ir mygtukų išdėstymas centrinėje konsolėje, o ventiliacijos angos didesnės už pirmtake įrengtas, VW primenančias, oro angas. S versija išsiskiria tuo, kad joje montuojamas stoglangis. Viduje ypač akį traukia centrinė konsolė, išsikišusi į priekį su iškiliais jungikliais ir mygtukais, suteikiančiais interjerui piloto kabinos pojūtį. Centrinės konsolės viduryje įrengtas 7 colių jutiklinis ekranas.
Po kapotu Porsche Cayenne modelyje montavo naujus variklius, tarp jų visiškai naują V6 su papildomu įpūtimu bei hibridinį Cayenne variantą. Čia taip pat galima rinktis ir naują 8 laipsnių automatinę pavarų dėžę.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2014 m. atnaujinto Cayenne išorė tapo aštresnio dizaino ir ryškesnių linijų. Priekiniai sparnai ir priekiniai žibintai buvo visiškai nauji, grotelės, nors taip pat naujos, liko padalytos į tris pagrindines zonas. Po kėbulu esantis aliuminis skydas buvo pakeistas juodu plastikiniu. Galinėje dalyje stogo spoileris tapo standartine įranga visai gamai. Viduje panašumai su 911 modeliu tapo dar akivaizdesni dėl penkių ciferblatų ir centre sumontuoto tachometro prietaisų skydelyje. Naujas, aukštas ir plonas oro angas įkvėpė Panamera sedanas, o centrinėje konsolėje esantys PTM sistemos mygtukai buvo atnaujinta pagal pirmosios kartos Cayenne mygtukų versija.
Trečioji Porsche Cayenne karta pasirodė 2017 metais Frankfurto automobilių parodoje. Esą šiuo modeliu siekta pakeisti kritikuotą automobilio dizainą, tačiau plika akimi matomi skirtumai ne itin ryškūs.
Nepaisant ne tokio didelio išorinio pasikeitimo, automobilis įgavo daug naujovių. Šis modelis gaminamas ant naujos platformos, kurią dalijasi su Bentley Bentayga ir Lamborghini Urus, yra 9 mm žemesnis, 63 mm ilgesnis ir 23 mm platesnis, be visa ko, jis dar ir lengvesnis nei pirmtakas. Vizualiai šis modelis vėl šiek tiek primena 911, panašumai slypi naujuose priekiniuose žibintuose su viduje įmontuotomis 4 LED lempomis.
Kiti pasikeitimas matyti ir grotelių srityje, kur dabar, vietoj atskirų grotelių sekcijų, jos susijungusios į vieną ir turi tris juosteles per visą ilgį. Žvelgiant iš šono, automobilio aerodinamiką pagerina kai kurie subtilūs durelių ir sparnų išlinkimai. Automobilio galinėje dalyje į stogo spoilerį integruotas trečiasis stabdymo žibintas.
Automobilio interjeras ne vienalypis. Vieni čia esantys elementai būdingi sportiniam automobiliui, kiti – visureigiui. Ant trijų stipinų vairo įrengta sukamoji rankenėlė, skirta važiavimo nustatymams – nuo komforto režimo iki sportinio. Cayenne viduje įrengtas naujas 12,3 colių Full HD jutiklinis „Porsche Communication Management“ informacinės ir pramoginės sistemos ekranas. Prietaisų skydelyje analoginis liko tik tachometras, o šalia jo įrengti du 7 colių ekranai, reikalingi kitiems svarbiems vairavimo duomenims.
Po kapotu, baziniame Porsche Cayenne komplektuojamas vienos turbinos 3,0 l V6 variklis, pasiekiantis 340 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą, o iki 100 km/val leidžiantis automobiliui įsibėgėti per 6,2 sekundės. Cayenne Turbo turi rimtesnį V8 variklį su dviem turbokompresoriais ir siekiantį 550 AG.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2019 m. pasirodė ir naujas, raižyta stogo linija išsiskiriantis, Cayenne modelis – Cayenne Coupé. Pristatymo metu pasirodė du modelio variantai: Cayenne Coupé ir Cayenne Turbo Coupé.