BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Porsche 911 dalys

Jeigu vairuoji Porsche 911 modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą, jei jo nežinai.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias ir patikimiausias būdas rasti tinkamas automobilių dalis.

Porsche 911 dalys internetu

Porsche 911 dalys internetu

Porsche 911 automobilis yra skirstomas pagal kartas:

Porsche 911 (1964–1974)

Porsche 911 930 (1975–1989) 

Porsche 911 964 (1989–1994)

Porsche 911 993 (1995–1998) 

Porsche 911 996 (1997–2004) 

Porsche 911 (996) facelift (2021–2004)

Porsche 911 997 (2005–2012)

Porsche 911 (997) facelift (2009–2013)

Porsche 911 991 (2012–2019) 

Porsche 911 (991) facelift (2015–2019)

Porsche 911 992 (2019–dabar)

Porsche 911 dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Porsche 911 modelis

Porsche 911 modelis

Porsche 911, jau tapęs Porsche simboliu, yra sportinis, dviejų durų automobilis, gaminamas dar nuo 1964 metų ir dabar skaičiuojantis jau 59 gamybos metus. 2017 m. buvo pagamintas jau milijoninis šio modelio egzempliorius. Jau kultiniu tapusio Porsche 911 modelio atsiradimo istorija paprasta – pirmasis kompanijos automobilis Porsche 356 jaunai Vokietijos bendrovei buvo komerciškai sėkmingas, tačiau jam reikėjo modernizavimo, todėl 1964 m. buvo pradėtas gaminti 911 modelis. Šis automobilis gerai žinomas ir dėl savo gale montuojamų variklių, kurie iki 1998 metų buvo aušinami oru. 

Porsche 911 modelis

Nors automobilį galima išvysti riedant ir miesto gatvėmis, Porsche 911 – nepranokstamas lenktynių dalyvis. Jis laikomas vienu sėkmingiausių varžybų automobiliu. Aštuntajame dešimtmetyje šis automobilis skynė pirmas vietas tokios lenktynėse, kaip Targa Florio, Daytona, Sebring ar Nurburgring. 

Porsche 911 1999 m. apklausoje, kurioje buvo renkamas šimtmečio automobilis, užėmė penktąją vietą ir yra vienas iš dviejų automobilių, patekusių į penketuką, kurie buvo gaminami be pertraukos. Šiuo metu yra gaminama jau 8-oji Porsche 911 karta.

Porsche 911 techniniai duomenys

Porsche 911 techniniai duomenys

Skirtingų modifikacijų Porsche 911 techninės savybės skiriasi, o žemiau pateiktoje lentelėje – apibendrinti 911 modelių techniniai duomenys. 

Karta
Porsche 911 901
Metai
1964–1974
Varikliai
Benzinas: 2,0–2,8 l
Arklio galia ir maks. greitis
110–210 AG 200–245 km/val
Kuro sąnaudos
-
Karta
Porsche 911 930
Metai
1975–1989
Varikliai
Benzinas: 3,0–3,3 l
Arklio galia ir maks. greitis
204–330 AG 235–270 km/val
Kuro sąnaudos
-
Karta
Porsche 911 964
Metai
1989–1994
Varikliai
Benzinas: 3,6–3,8 l
Arklio galia ir maks. greitis
250–385 AG 256–280 km/val
Kuro sąnaudos
-
Karta
Porsche 911 993
Metai
1995–1998
Varikliai
Benzinas: 3,6–3,8 l
Arklio galia ir maks. greitis
272–430 AG 270–295 km/val
Kuro sąnaudos
11,5–15,7 l
Karta
Porsche 911 996
Metai
1997–2004
Varikliai
Benzinas: 3,4–3,6 l
Arklio galia ir maks. greitis
300–483 AG 274–315 km/val
Kuro sąnaudos
11,1–12,9 l
Karta
Porsche 911 997
Metai
2005–2012
Varikliai
Benzinas: 3,6–3,8 l
Arklio galia ir maks. greitis
325–620 AG 275–340 km/val
Kuro sąnaudos
9,9–13,7 l
Karta
Porsche 911 991
Metai
2012–2019
Varikliai
Benzinas: 3,4–3,8 l
Arklio galia ir maks. greitis
350–700 AG 280–330 km/val
Kuro sąnaudos
7,4–14,1 l
Karta
Porsche 911 992
Metai
2019–dabar
Varikliai
Benzinas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
385–480 AG 240–307 km/val
Kuro sąnaudos
9,8–11,3 l

Kokias Porsche 911 dalis rasi Bauto

Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė yra viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau reikiamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui. 

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Be esminių mechanizmo dalių, tavo Porsche 911 automobiliui pasiūlysime tuningo detalių, komforto įrangą, salono bei kėbulo valymo priemonių ir aksesuarų. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Porsche 911 dalį Bauto! 

Dažniausios Porsche 911 problemos

Dažniausios Porsche 911 problemos

  • Oro-alyvos separatoriaus (AOS) gedimas
  • Dūmai užvedus variklį
  • Išsikrovęs akumuliatorius – kai automobiliu nevažiuojama, akumuliatorius toliau naudoja energiją
  • Perkaistantis variklis
  • Sunkiai spaudžiasi sankabos pedalas

Porsche 911 modelių apžvalga pagal kartas

Porsche 911 modelių apžvalga pagal kartas

Porsche 911 (901) (1964–1974)

Pirmasis Porsche 911 pasaulį išvydo dar 1964 metais ir tapo vienu ikoniškiausių sportinių automobilių pasaulyje. Porsche 911 buvo sukurtas kaip galingesnis, didesnis ir patogesnis pirmojo kompanijos modelio – Porsche 356, pakaitalas.

Pirmojo Porsche 911 dizainą kūrė Ferdinandas „Butzi“ Porsche, Ferdinando „Ferry“ Porsche sūnus. Jo dizainas buvo Porsche 356 modelio evoliucija ir išlaikė tokius klasikinius Porsche bruožus, kaip apvalūs priekiniai žibintai, aukštesnis stogas ir toks pat nuolydis gale. Be visa ko, kaip ir pirmajame Porsche, 911 modelyje buvo išlaikyta ir išskirtinis techninis sprendimas – gale esančio, oru aušinamo variklio koncepcija. Šie bruožai apibrėžė klasikinę Porsche formą. 

Kalbant apie pirmosios kartos 911 interjero dizainą čia pažymėtina, kad net 1964 metais Porsche sugebėjo pasiūlyti prabangą. Jame – prabangios odinės sėdynės ir apdaila medžio plokštėmis. Negana to, prietaisų skydelyje sumontuota garso aparatūra. Prietaisų skydelio išdėstymas paprastas ir remiasi penkių ciferblatų koncepcija. Porsche 911 interjero išskirtinumas – užvedimo raktelis, esantis kairėje vairo pusėje. Šis sprendimas priimtas todėl, nes Porsche inžinieriai sugalvojo, kad užvedimo raktelio lizdą įrengus kairėje pusėje vairuotojams bus galima sutaupyti brangaus laiko užvedant automobilį, kadangi kaire ranka užvedant variklį dešine ranka tuo pat metu jau galima jungti pirmą pavarą. 

Pirmuosiuose 911 modeliuose montuotas 6 cilindrų variklis. Automobiliai taip pat turi nepriklausomą keturių ratų pakabą, kuri buvo didelis privalumas įveikiant posūkius bei didesnį svorį ant galinių ratų, todėl užtikrino geresnę trauką.

Porsche 911 (901) (1964–1974)

Pagrindiniai bruožai

  • B6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (901)
  • Variklis: 2,0 l | 2,2 l | 2,4 l 
  • Arklio galios: 140–190
  • Sukimo momentas: 175–217 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų mechaninė 

Privalumai

  • Prabangus interjeras
  • Nesenstantis dizainas
  • Puikus lenktyninis automobilis

Trūkumai

  • Oru aušinamas variklis
  • Brangi restauracija

1967 m. buvo pristatytas Porsche 911 kabrioleto versija – Targa, o 1972 m., 911 modeliui netrukus išgarsėti ir automobilių sporte, pasirodė ir lenktyninė 911 versija – Carrera RS 2.7. Ši versija buvo lengvesnė ir galingesnė, o viduje neliko galinės sėdynės bei durų rankenėlių – vietoj jų buvo sumontuoti odiniai dirželiai.

Porsche 911 (930) (1975–1989)

Porsche 911 (930) (1975–1989)

1975 metais pasirodęs naujasis Porsche 911 930, dar žinomas Porsche 911 Turbo vardu, tuo metu buvo greičiausias Vokietijoje gaminamas automobilis. Atsispiriant nuo pirmtako, šiame modelyje buvo atlikti trys esminiai pakeitimai – padidintas variklio tūris (iki 2687 cm), sumontuoti bamperiai sugeriantys smūgio galią ir pradėta naudoti K-Jetronic NVS Bosch kuro įpurškimo sistema.

911 buvo peržiūrėtas ir pertvarkytas siekiant automobiliui suteikti daugiau galios bei komforto. Automobilio profilis išliko toks pat – beveik vertikalus priekinis stiklas, lenktas stogas ir nuožulnus galinis stiklas, esantis vienoje linijoje su variklio dangčiu. Tačiau naujas paaukštintas bamperis su juodais plastikiniais amortizatoriais šonuose puikiai šiam automobiliui prigijo ir toliau buvo montuojamas kituose modeliuose. 

Antros kartos Porsche 911 viduje įrengtos sportinės sėdynės priekyje ir dvi mažesnės sėdynės gale. Penkių ciferblatų prietaisų skydelyje pateikiama informacija apie alyvos slėgį, alyvos temperatūrą, degalų lygį, viduryje – tachometras, spidometras, o dešinėje – analoginis laikrodis. Ventiliacijos valdikliai išdėstyti tame pačiame lygyje kaip ir vairas bei stereogarsiakalbis.

Kalbant apie variklius, Porsche 911 930 buvo montuoti turbokompresoriniai, oru aušinami 6 cilindrų varikliai. Šis automobilis labai greitas, todėl jį vairuoti taip pat iššūkis. Dėl trumpos ratų bazės ir galinio variklio, jis linkęs suktis, o turbina – vėluoti. Esant tam tikroms sąlygoms, per daug spustelėjus akceleratoriaus pedalą, sunki automobilio galinė dalis svyruoja į šonus tarsi švytuoklė, todėl automobilis apsisuka. Po kelių avarijų ir mirčių, kurias lėmė daugeliui vairuotojų nepažįstamos jo valdymo savybės, jis net gavo „našlių kūrėjo“ pravardę. Iki šių dienų Porsche įmonių darbuotojai, vairuojantys 911 Turbo modelius bandymams ar darbo reikalais, privalo išklausyti „Turbo mokymus“. 

Porsche 911 (930) (1975–1989)

Pagrindiniai bruožai

  • B6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (930)
  • Variklis: 2,7 l | 3,0 l | 3,2 l 
  • Arklio galios: 150–231
  • Sukimo momentas: 236–284 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų mechaninė 

Privalumai

  • Laikui nepavaldus dizainas
  • Itin greitas

Trūkumai

  • Sudėtingas suvaldyti

Porsche 911 (964) (1989–1994)

Porsche 911 (964) (1989–1994)

Trečioji Porsche karta pasirodė 1989 metais. 964 – tai vidinis Porsche kodas, pavadinantis Porsche 911 Carrera 2 ir 911 Carrera 4 modelius. Kodėl 2 ir 4? Labai paprasta – šie skaičiai žymi modelių varomųjų ratų skaičių, nes ši 911 karta buvo pirmoji su keturių varančių ratų sistema, o taip pat ir pirmoji su automatine „Tiptronic“ pavarų dėže. 

Pirmieji 1989 m. pasirodę 964 buvo Carrera 4 modeliai su visais varomaisiais ratais, o 1990 m. Porsche gamą papildė galiniais ratais varomas Carrera 2 variantas. Abu variantai buvo siūlomi kaip kupė, Targa arba kabrioletas. Porsche 911 964 modelyje, be automatinė pavarų dėžės, pirmą kartą atsirado vairo stiprintuvas bei stabdžiai su ABS, abu šie elementai buvo standartinėje įrangoje.

Išorėje, naujojo Porsche 911 buferiai ir rūko žibintai buvo pertvarkyti, siekiant užtikrinti geresnę automobilio aerodinamiką. Automobilio stabilumui kelyje palaikyti, gale atsirado naujas elektrinis spoileris, kuris pakyla važiuojant didesniu nei 80 km/val greičiu. Kalbant apie automobilio vidų, pakitimų ne daug. Esminiai pokyčiai vykdyti saugos sistemoje – standartinėje 964-ojo modelio įrangoje įrengtos dvi oro pagalvės, vairuotojui ir priekiniam keleiviui. Šiame modelyje įrengta ir nauja automatinė klimato kontrolės sistema, užtikrinanti geresnį šildymą ir vėsinimą.

Porsche trečios kartos 911 modeliuose montavo šešių cilindrų variklį, išvystantį 260 AG ir aprūpintą naujausiomis sistemomis, kurios leido pasiekti tuo metu tokią didelę galią. Carrera 4 visų varančiųjų ratų sistema turi savaime užsiblokuojančius diferencialus, kas leidžia automobiliui įsibėgėti ir nuo 0 iki 100 km/h per 5,9 sekundės. Nauja statramsčių pakaba automobiliuose padėjo išvystyti ir didesnį greitį posūkiuose.

Porsche 911 (964) (1989–1994)

Pagrindiniai bruožai

  • B6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visų varomų ratų sistema
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (964)
  • Variklis: 3,3 l | 3,6 l 
  • Arklio galios: 250–360
  • Sukimo momentas: 310–520 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų mechaninė | 4-pavarų automatinė

Privalumai

  • Įdiegta visų varančių ratų sistema
  • Atsirado automatinė pavarų dėžė

Trūkumai

  • Ilgai šylantis variklis

1990 m. Porsche 964 pagrindu sukurta speciali lenktyninė versija, skirta naujai „Porsche Carrera“ taurei, pavadinta 965 Cup. Šio modelio galia buvo padidinta 11 kW – iki 195 kW (265 AG), jame buvo suvirinti apsauginiai rėmai, pakeista važiuoklės konstrukcija, o prošvaisa 55 mm mažesnė nei standartinės versijos.

Porsche 911 (993) (1995–1998)

Porsche 911 (993) (1995–1998)

1995 metais Porsche 911 vėl buvo smarkiai atnaujintas ir pasirodė ketvirtoji karta, kodiniu pavadinimu 993. Kai kurių žmonių nuomone 993 buvo paskutinis tikras 911-asis modelis. Tai senosios ir naujosios mokyklos mišinys, pasižymintis pakankamu komfortu kasdieniam naudojimui ir geromis eksploatacinėmis savybėmis.

993 buvo gerokai patobulintas ir gerokai skyrėsi nuo savo pirmtako. Pasak Porsche, kiekviena automobilio dalis buvo sukurta iš pagrindų, įskaitant variklį, ir tik 20 % šio modelio dalių buvo perkelta iš ankstesnės kartos. 993-ąjį modelį Porsche vadina „reikšminga pažanga ne tik techniniu, bet ir vizualiniu požiūriu.“ Bazinis 911 modelis turi tuos pačius apvalius priekinius žibintus, pramintus „vabalo akimis“ ir nepakitusį, Porsche 911 būdingą, siluetą. Automatiškai išsiskleidžiantis galinis spoileris buvo padidintas, taip pat, kur kas labiau išplatintos ratų arkos bei aptakesnis priekinio ir galinio bamperio dizainas. Interjere didelių pakitimų nebuvo. 

Modeliuose įdiegta „VarioRam“ sistema, dėl kurios automobilių galia padidėjo 15%. Tai pirmasis 911 modelis su 6 laipsnių pavarų dėže ir paskutinis su oru aušinamu varikliu. Beveik visi modelio variantai turi visiškai perdarytą 3,6 l darbinio tūrio šešių cilindrų variklį. 

Porsche 911 (993) (1995–1998)

Pagrindiniai bruožai

  • B6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visi varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (993)
  • Variklis: 3,6 l | 3,7 l 
  • Arklio galios: 272–435
  • Sukimo momentas: 330–540 Nm 
  • Transmisija: 4 pavarų automatinė | 5, 6 pavarų mechaninė 

Privalumai

  • Galingi stabdžiai
  • Puiki trauka

Trūkumai

  • Daug nusiskundimų laidų jungtimis (laidai linkę įtrūkti)
  • Dažna problema – sugedusi durų konstrukcija 

993 kartos 911 dažnai vadinamas geriausiu ir geidžiamiausiu 911 serijos automobiliu ne tik dėl grožio, bet ir dėl puikių eksploatacinių savybių, net pagal šiuolaikinius standartus. Įvairiuose šaltiniuose jis vadintas „paskutiniu išbaigtu „moderniosios klasikos“ modeliu“; „paskutiniuoju gaivaus oro gurkšniu, kurį Porsche suteikė pasauliui“ ir „elegancija ir raumenimis viename“. 

Porsche 911 (996) (1997–2004)

Porsche 911 (996) (1997–2004)

1997 metai pasirodęs jau penktos Porsche 911 kartos modelis 996 turi mažai ką bendro su savo pirmtaku. Čia panaudota visiškai nauja važiuoklės platforma, kuri dar nebuvo pakitusi nuo originaliojo 911 modelio laikų ir naujas vandeniu aušinamas variklis. Techniškai tai buvo esminis pokytis, visiškai atitolinęs 996 modelį nuo originalaus 911.

Nors technologiškai Porsche 911 modelis žengė didelį žingsnį į priekį, deja, dizaino atžvilgiu patiko ne visiems ir susilaukė daug kritikos. Daugiausiai jos teko keistos formos priekiniams žibintams, kurie visai nebepriminė ankstesnių kartų kone skiriamuoju bruožu tapusių apvalių „vabalo akių“. Didžiausias skirtumas čia buvo tai, kad posūkių signalai buvo ne buferyje, tačiau priekinių žibintų apačioje. Nemažą įtakos automobilio išvaizdai padarė ir visiškai nauja platforma, turinti aptakesnį kėbulą su labiau išlenktu priekiniu stiklu. Profiliu, lygus kėbulas be jokių ratų arkų padidinimų, atrodė tvarkingai.

Penktos kartos Porsche 911 viduje standartiškai sumontuota stereogarsiakalbis ir oro kondicionierius. Baziniuose modeliuose nėra daug prabangos elementų, tačiau jie įtraukti į pasirenkamųjų detalių sąrašą. Standartines sėdynes galima pakeisti elektra reguliuojamomis odinėmis sėdynėmis. Tai taip pat pirmasis Porsche 911 su centrine konsole. 

Po kapotu didžiausias pasikeitimas buvo pereiti prie vandeniu aušinamo variklio. Variklio darbinis tūris buvo 3,4 l, o galia – 300 AG. 2002 m. variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 3,6 l, o galia išaugo iki 320 AG.

Porsche 911 (996) (1997–2004)

Pagrindiniai bruožai

  • B6, H6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visi varomieji ratai
  • Mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (996)
  • Variklis: 3,4 l | 3,6 l 
  • Arklio galios: 300–360
  • Sukimo momentas: 350–370 Nm 
  • Transmisija: 6-pavarų mechaninė | 5-pavarų automatinė

Privalumai

  • Puiki nauja platforma
  • Giriamas dėl įspūdingo valdymo, patikimumo ir praktiškumo
  • Naudotų automobilių rinkoje yra įperkamas 

Trūkumai

  • Pakitusios ir klientams nepatikusios lempos
  • Pagarsėjęs dėl katastrofiškų variklio gedimų

Porsche 911 (996) facelift (2021–2004)

2002 m. buvo atnaujinta visa Porsche 911 996 gama. Automobiliuose atsirado nauja priekinių žibintų pora – geltonas posūkių žibintų lęšis buvo pakeistas skaidriu, bei sumontuoti 20 AG galingesni varikliai. Viduje pagrindinis skirtumas – garso ir vaizdo sistema, kurioje atsirado skaitmeninis AM/FM stereogarsiakalbis ir kompaktinių diskų grotuvas. 

Porsche 911 (997) (2005–2012)

Porsche 911 (997) (2005–2012)

2004 metai pasirodęs šeštos kartos Porsche 911 grįžo prie našumo ir prarado dalį komforto, kurį Porsche siūlė 997 pirmtakas 996. Su šiuo modeliu grįžo ir visų pamiltos „vabalo akys“ – išskirtiniai, apvalūs Porsche žibintai. 

997 modelio forma nedaug skiriasi nuo 996, o akivaizdžiausias skirtumą lemia priekiniai žibintai. Eksperimentai su praeitu modeliu Porsche nepasiteisino, todėl buvo sugrįžta prie nemirštančios klasikos ir grąžintos „vabalo akys“, o posūkių signalai grįžo į buferį. Nors kone trečdalis dalių šiame modelyje naujos, techniškai jie panašūs. Vienas iš inžinerinių pakitimų – šiek tiek padidinta galia.

Viduje viskas atrodo panašiai, išlaikyta 911 stilistika, tačiau yra ir nemažai skirtumų. Čia atsirado naujas vairas, nauja informacijos ir pramogų sistema ir naujos sportinės sėdynės. Įdiegus 6 oro pagalves, 997 karta pagerino Porsche 911 saugumo sistemą. „Porsche Communication Management“ papildė DVD pagrindu veikianti navigacijos sistema ir 9 garsiakalbių stereosistema, kuri buvo siūloma kaip papildoma įranga.

Po kapotu, Porsche 911 997 turėjo porą variklių pasirinkimų – vienose modifikacijose montuotas 3,6 l Boxer tipo šešių cilindrų variklis, išvystantis 325 AG, kitose, S versijose, montuotas 3,8 l variklis, išvystantis 355 AG, t. y. 30 AG daugiau ne S versijos varikliai. 

Porsche 911 (997) (2005–2012)

Pagrindiniai bruožai

  • B6, H6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visi varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (997)
  • Variklis: 3,6 l | 3,8 l 
  • Arklio galios: 325–355
  • Sukimo momentas: 370–400 Nm 
  • Transmisija: 5-pavarų automatinė | 6-pavarų mechaninė

Privalumai

  • Puikūs stabdžiai
  • Gera surinkimo kokybė
  • Grįžta prie klasikinio dizaino sprendimų

Trūkumai

  • Skurdi standartinė komplektacija
  • Brangi eksploatacija

Porsche 911 997 sulaukė daugybę teigiamų atsiliepimų pasaulio automobilių spaudoje. Net britų automobilių žurnalistas Džeremis Klarksonas, kuriam Porsche automobiliai apskritai nelabai patinka, pastebėjo, kad 997 „pamylės jūsų pirštus ir sujaudins jūsų sielą“.

Porsche 911 (997) facelift (2009–2013)

2008 m. 997 modelis buvo atnaujintas. Naujasis 997 gavo naują variklį su tiesioginiu įpurškimu, buvo atnaujinta pakabos sistema, priekinis buferis gavo didesnes oro įsiurbimo angas, atnaujinti priekiniai bei galiniai žibintai, AWD modeliuose tarp galinių žibintų įrengta šviesą atspindinti juosta. Be visa ko, buvo padidinti išoriniai veidrodėliai, perdarytas sportinis išmetimo vamzdis bei atnaujinta informacijos ir pramogų sistema. 

Porsche 911 (991) (2012–2019)

Porsche 911 (991) (2012–2019)

2012 m. pasirodė septintosios kartos 911. Nors išoriškai sunku pastebėti didelių skirtumų nuo praeitos kartos modelio, šis – pagamintas ant naujos platformos, yra ilgesnis, turi ilgesnę ratų bazę ir yra platesnis. 

Apvalūs priekiniai žibintai ir po jais esančios baltos DRL juostelės, įrengtos ant buferio, tai vienas pagrindinių 2012 m. Porsche 911 skiriamųjų bruožų. Trijomis juostomis perskirtos oro angos buferyje sustiprina sportišką automobilio išvaizdą, tačiau bendra automobilio forma išliko kone nepakitus, o tai ir skiria 911 iš kitų automobilių. Automobilio gale, kaip ir daugelyje kitų 911 modelių, buvo įrengtas spoileris, kuris, važiuojant dideliu greičiu, buvo pakeliamas, kad automobilis geriau laikytųsi ant kelio. Pats automobilis prarado nemažai svorio – dėl panaudoto didelio atsparumo plieno, aliuminio ir kai kurių kitų kompozicinių medžiagų, automobilio svoris sumažėjo 45 kg. 

Interjere daugiau dėmesio skirta prabangai nei eksploatacinėms savybėms. Naujajame prietaisų skydelyje tebėra centrinis tachometras, tačiau kairėje jo pusėje į buvusio analoginio matuoklio apvalų apskritimą įmontuotas TFT ekranas.

Bazinėje versijoje Porsche 911 991 naudoja 3,4 l, 350 arklio galių ir 3,8 l su 400 AG variklius. Pastarasis 100 km/val pasiekia per 4,3 sek. Visus 911 Carrera ir 911 Turbo galima rinktis su PDK 7 pavarų dėže, kuri turi mechaninį ir automatinį režimus. Nuo 1 iki 6 pavaros ji turi sportinį perdavimą, o didžiausias greitis pasiekiamas 6 pavara. 7-oji pavara padeda sumažinti degalų sąnaudas, išlaikant žemas variklio apsukas. 

Porsche 911 (991) (2012–2019)

Pagrindiniai bruožai

  • H6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visi varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (991)
  • Variklis: 3,4 l | 3,8 l | 4,0 l 
  • Arklio galios: 350–560
  • Sukimo momentas: 390–700 Nm 
  • Transmisija: 6, 7 pavarų mechaninė | 7 pavarų PDK 

Privalumai

  • Galingas bet patogus kasdien
  • Aukštos kokybės, prabangus salonas
  • Itin patogios priekinės sėdynės 

Trūkumai

  • Mažai vietos gale sėdintiems keleiviams
  • Itin brangios pasirenkamosios detalės

Porsche 911 (991) facelift (2015–2019)

Porsche 911 991 buvo atnaujintas 2015 m. Ši facelift versija pristatė naują stilių, įskaitant atnaujintus priekinį ir galinį buferius, naujus dvigubus išmetimo vamzdžius bei naujus priekinius ir galinius žibintus. Taip pat, kaip pasirinkimas, buvo pasiūlytas visiškai naujas 3,0 l variklis su dviem turbokompresoriais. Tai pirmas kartas, kai baziniai 911 modeliai turi variklius su turbokompresoriumi.

Porsche 911 (992) (2019–dabar)

Porsche 911 (992) (2019–dabar)

Porsche 992 – tai jau aštuntoji, kol kas paskutinė ir iki šiol gaminama 911 karta. Nenuostabu, kad ji, palyginti su ankstesnės kartos modeliu, gerokai patobulėjusi. 

Palyginti su pirmtaku, Porsche 911 992 yra 45 mm platesnis ir dabar jame naudojamos aliuminės kėbulo detalės. 992 taip pat turi naują galinį buferį su didesniais nei pirmtako išmetimo vamzdžiais. Automobilio priekis suprojektuotas taip, kad šiuolaikiškai imituotų ankstyvojo 911 išvaizdą. Šios kartos modeliuose yra modernios, elektrinės išlendančios durų rankenos, ištraukiamas galinis spoileris (tik tam tikriems modeliams) ir LED priekiniai žibintai. Taip pat įrengta per visą ilgį išlendanti galinių žibintų juosta. 

Be visa ko, aštuntosios kartos 911 modeliuose atsirado naujų saugos funkcijų, pavyzdžiui, kelio ženklų atpažinimo sistema arba pagalbinė eismo juostos keitimo sistema. Važiuojant naktį, naktinio matymo pagalbinė sistema naudoja išmaniąją termovizorinę kamerą, kuri atpažįsta žmones ir gyvūnus bei perspėja apie tai vairuotoją. 

Šios kartos modelių salonas taip pat gerokai pasikeitė, tačiau tuo, jog grįžo prie klasikinių 911 modelių savybių. Čia pakito prietaisų skydelis, kuris dabar yra tiesesnis ir primena senų 911 modelių prietaisų skydelio formą, taip pat, nepaisant dviejų 7 colių skaitmeninių ekranų, čia paliktas analoginis tachometras, taip pat kaip nuoroda į klasikinius 911 modelius.

Naujųjų 992 modelių varikliai turi pjezoelektrinį įpurškimą bei pakeistą įsiurbimo sistemą. Išleidimo metu vienintelė siūloma transmisija buvo 8 laipsnių PDK dviejų sankabų pavarų dėžė, nors dabar siūloma 7 laipsnių ir 6 laipsnių mechaninės pavarų dėžės. Galingesniuose 911 Carrera S bei 911 Carrera 4S modeliuose montuojamas šešių cilindrų opozicinis variklis su turbokompresoriais, kurio galia siekia 450 AG.

Porsche 911 (992) (2019–dabar)

Pagrindiniai bruožai

  • B6, H6, L6 varikliai
  • Galiniai varomieji ratai | Visi varomieji ratai
  • Mechaninė ir automatinė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: Porsche 911 (992)
  • Variklis: 3,0 l | 3,8 l | 4,0 l 
  • Arklio galios: 385–650
  • Sukimo momentas: 450–800 Nm 
  • Transmisija: 6, 7 pavarų mechaninė | 7, 8 pavarų PDK

Privalumai

  • Geri varikliai
  • Puikus valdymas

Trūkumai

  • Kietųjų dalelių filtras slopina išmetimo vamzdžio garsą
  • Ne toks malonus vairavimo potyris, kaip praeitų modelių 
Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu nedirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”