Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
Ford Mondeo automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Ford Mondeo I (1992–2000)
Ford Mondeo II (2000–2007)
Ford Mondeo III (2007–2014)
Ford Mondeo IV (2014–2022)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį netrukus atsiųsime.
Ford Mondeo – tai didelis šeimos automobilis, pradėtas gaminti 1993 metais. Nuo pat pirmųjų dienų jis buvo vadinamas pasaulio automobiliu ir per visą gamybos laiką jį lydėjo didelė sėkmė.
Su šiuo automobiliu prasidėjo nauja rafinuoto dizaino ir vairavimo kokybės Ford automobilių era. Pirmajame Mondeo įdiegta priekinių ratų pavara – revoliucinis pokytis tokio dydžio mėlynojo ovalo automobiliui.
Ford Mondeo savo laiku buvo toks reikšmingas automobilis, kad buvęs Britų leiboristų partijos lyderis Tonis Bleiras 1996 m. tikslinį rinkėją apibūdino „Mondeo Žmogumi“.
Iš viso buvo išleistos penkios Ford Mondeo kartos ir penki jų atnaujinimai, deja, dėl mažėjančių pardavimų ir vis didėjančios rinkos paklausos miesto visureigiams (o ne sedanams ir universalams) Ford 2022 m. kovo mėn. nutraukė Ford Mondeo gamybą Europoje.
Ford Mondeo buvo gaminamas trijų kėbulų tipų: 4 durų sedano, 5 durų liftbeko (hečbeko atmaina su nuo 45 iki 5 laipsnių nuožulnia stogo linija) ir 5 durų universalo.
Vairuotojai galėjo rinktis iš priekiniais arba visais keturiais ratais varomų automobilių. Pirmąsias dvi kartas Mondeo buvo gaminamas naudojant CDW27 platformą, o trečiosios kartos modelis perėjo prie EUCD. Ketvirtosios kartos modeliuose naudojama CD4 platforma, o penktosios kartos – C2.
Kiekvieno Ford Mondeo automobilio techniniai duomenys varijuoja, priklausomai nuo automobilio kėbulo ir modifikacijos. Toliau pateiktoje lentelėje – apibendrinti Ford Mondeo techniniai duomenys.
Jei ir tau teko susidurti su šiais ar kitais Ford Mondeo gedimais, Bauto rasi visas originalias atsargines šio modelio dalis. Remontui rinkis tik originalias ir patvirtintos kokybės dalis, kad iš garažo išriedėtum lyg su nauju, visas eksploatacines savybes išlaikiusiu automobiliu.
Paieškoje įvesk OEM kodą ir patogiai įsigyk detalę, kurios reikia tavo Ford Mondeo automobiliui.
Pirmoji Ford Mondeo karta buvo pasaulinis projektas. Jis pakeitė rinkoje jau 11 metų esantį Ford Sierra ir žadėjo būti daug geresnis, saugesnis ir daug dažniau parduodamas.
Didžiausias pakeitimas po Ford Sierra buvo tai, kad galinių ratų pavarą pakeitė priekinių ratų pavara, o automatinės Ford Mondeo pavarų dėžės leido vairuotojui pasirinkti ekonominį arba sportinį režimą, kas tuo metu buvo naujovė.
Neoficialiais duomenimis Ford Mondeo buvo kuriamas net 6 metus iki paleidžiant jį į rinką. Tai buvo vienas brangiausių Ford projektų ir kainavo apie 3 mlrd. svarų sterlingų.
Pirmosios Mondeo kartos automobilį buvo galima įsigyti su CLX, GLX, Si ir Ghia apdailos komplektacijomis.
Pasirinktina papildoma įranga iš esmės buvo tai, kas šiuolaikiniuose automobiliuose laikoma savaime suprantamu dalyku – oro kondicionieriai, šoninės oro pagalvės, traukos kontrolė ir kruizo kontrolė.
Ford Mondeo taip pat turėjo šildomą priekinį stiklą, vadinamą „Quickclear“, kuris pirmą kartą pasirodė Ford Granada modelyje 1985 m. ir yra naudojamas iki šiol.
Automobilių spauda kritikavo Ford už tokių jų modelių kaip Escort ir Orion nepatikimą valdymą, tačiau Mondeo buvo išimtis – sudėtinga jo pakabos konstrukcija užtikrino geriausią klasėje vairavimo dinamiką.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
1996 m. pasirodė pirmos Mondeo kartos atnaujinimas (facelift), kuriame iš pradinio modelio paliktos tik durys, stogas ir galiniai skydai. Kartais šis atnaujinimas laikomas Ford Mondeo antrąja karta.
2000 m. pirmosios kartos facelift’as buvo nustotas gaminti ir pasirodė ženkliai pakitusi antroji Mondeo karta. Tai buvo didesnis, saugesnis ir gražesnis automobilis nei ankstesnysis.
Mondeo pasikeitimai padėjo dar kartą įtvirtinti jo vietą tarp klasės lyderių ir šį modelį daugelis leidinių greitai pripažino vienu geriausių automobilių Didžiojoje Britanijoje.
Saugos įrangą sudarė priekinių saugos diržų įtempikliai, apkrovos ribotuvai, vairuotojo ir keleivio oro pagalvės, šoninės kėbulo ir galvos oro pagalvės bei 3 taškų galiniai saugos diržai. Automobilis buvo įvertintas keturiomis žvaigždutėmis pagal Euro NCAP saugos vertinimą.
Taisydami praeitos kartos klaidas – ankštas galines sėdynes ir nekonkurencingus dyzelinius variklius, Ford šiame modelyje prailgino tarpuratį sukurdami daugiau erdvės bei įmontavo naujus Duratorq dyzelinius variklius. Taip pat buvo atkreiptas dėmesys ir į interjerą – jis prarado apvalainas formas ir tapo solidesnis bei aukštesnės kokybės.
Populiariausia Mondeo apdailos komplektacija buvo LX. Šiuose modeliuose įrengta kruizo kontrolė, oro kondicionierius, radijo ir CD grotuvas, vairo stiprintuvas, daugiafunkcis borto kompiuteris ir halogeniniai priekiniai žibintai. Papildomai buvo galima įsigyti šildomas galines sėdynes, automatinius priekinius žibintus ir jutiminius valytuvus.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Tai, kas liko iš praeito Mondeo modelio, buvo stabdžiai ir važiuoklė, todėl trečiosios kartos Mondeo buvo visiškai naujas ir labai paklausus automobilis.
Trečiosios kartos Ford Mondeo premjera buvo įspūdinga, o dar įspūdingiau buvo tai, kad šis modelis pasirodė ir filmo „Kazino Royale“ pradžioje. Septynerius metus gamintas trečiosios kartos Ford Mondeo tik dar kartą patvirtino savo, kaip pagrindinės britų kelių transporto priemonės, poziciją.
Trečiosios kartos Mondeo dizainas ir kokybė vėl buvo ženkliai kilstelėta ir padėjo Mondeo tapti tikru varžovu tokiems modeliams kaip 3 serijos BMW ir C klasės Mercedes-Benz. Šio modelio išorė buvo įkvėpta Ford „Kinetic design“ principų, o viduje įrengtas prabangus, aukščiausios klasės interjeras ir daugybė naudingų funkcijų.
Šios kartos Mondeo buvo pirmasis, gavęs visą penkių žvaigždučių Euro NCAP saugumo įvertinimą. Tai pavyko pasiekti naudojant papildomas oro pagalves, standartinėje įrangoje įmontuotą traukos kontrolę ir elektroninę stabilumo programą (ESP). Kitos saugos technologijos apėmė aklosios zonos įspėjimo sistemą, įspėjimą apie išvažiavimą iš eismo juostos ir automatines tolimąsias šviesas.
Ketvirtosios kartos Mondeo buvo siūlomas su Edge, Zetec, Titanium, Titanium X arba Titanium X Sport komplektacijomis, iš kurių populiariausia buvo Titanium. Po kapotu Mondeo siūlė labai įvairių variklių, o didžiausio susidomėjimo sulaukė 2,0 l TDCi Duratorq 140 AG dyzelinis variklis.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Technologiniu požiūriu tai buvo vienas pažangiausių Ford automobilių ir 2007 m. „Top Gear“ laidoje jis buvo pripažintas vienu iš dviejų Metų automobilių kartu su Subaru Legacy Outback.
Ketvirtoji ir paskutinė Ford Mondeo karta pasirodė Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje. Šis modelis pasižymėjo didesniu rafinuotumu ir prabangos elementais.
Lyginant su ankstesniais modeliais, ketvirtosios kartos interjero kokybė pastebimai pagerėjo, o pagrindinį vaidmenį atliko didelis informacinių ir pramoginių technologijų ekranas. Kiekvienas salono paviršius buvo iš kokybiškų medžiagų, o įvairios įrangos kiekis, kaip visada, buvo gausus. Siūlomų variklių taip pat buvo daug, tačiau didžiausią susidomėjimą sukėlė hibridinio varianto pristatymas.
Kaip ir ankstesnės kartos, šios kartos Ford Mondeo buvo siūlomas kaip hečbekas, universalas arba sedanas. Neįprasta, bet universalo bagažinė buvo šiek tiek mažesnė nei hečbeko (525 ir 550 litrų), nors būtent universalas labiau tiko aktyviam laisvalaikiui.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
2021 metais Ford paskelbė nutraukiantis Mondeo gamybą Europoje ir Šiaurės Amerikoje, tačiau 2022 metais, Kinijoje, pasirodė modernus ir išskirtinis penktosios kartos Mondeo.