Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
Ford Focus automobilis yra skirstomas pagal kartas:
Ford Focus I (1998–2002)
Ford Focus I facelift (2002–2005)
Ford Focus II (2005–2008)
Ford Focus II facelift (2008–2011)
Ford Focus III (2011–2018)
Ford Focus IV (2018–2022)
Ford Focus IV facelift (2022–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM numerį – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Ford Focus yra kompaktiškas šeimos automobilis, kuriamas jau nuo 1998 metų. Pirmą kartą Ford Focus Europoje pasirodė 1998 metų liepą ir pakeitė senąjį Ford Escort.
Devintojo dešimtmečio pabaigoje pasirodęs Ford Focus modelis sudrebino rinką pasiūlęs stiliaus, praktiškumo ir gerų važiavimo savybių derinį. Šis automobilis rinkoje – jau daugiau nei 20 metų ir yra nuolat atnaujinamas ir puikiai parduodamas.
Ford Focus skaičiuoja jau IV kartą. Šio modelio automobiliai yra gaminami net 5 kėbulų tipų: 3 ir 5 durų hečbekai, sedanai, universalai, 2 durų kupė arba kupė-kabrioletai.
Kiekvieno Ford Focus automobilio techniniai duomenys skiriasi, priklausomai nuo kėbulo, variklio ir pavarų dėžės. Lentelėje – apibendrinti Ford Focus techniniai duomenys.
Bauto.lt – tik naujos ir originalios automobilių dalys. Mūsų autodalių bazė – viena didžiausių Lietuvoje, todėl iš 35 milijonų dalių tikrai surasim tau tinkamą. Čia galėsi įsigyti viską, ko tik gali prireikti tavo automobiliui.
Be esminių mechanizmo dalių tavo Ford Focus automobiliui pasiūlysime tuningo aksesuarų, komforto detalių ar salono bei kėbulo valymo priemonių, kad automobilis blizgėtų tiek viduje, tiek išorėje. Įvesk reikiamos dalies OEM kodą ir įsigyk originalią Ford Focus dalį Bauto!
Automobilių entuziastai Ford Focus pirmąkart išvydo 1999 metų Ženevos automobilių parodoje. Ford Focus įrodė, kad automobiliams nereikia daug galios, prabangaus ženkliuko ar didžiulės kainos, kai kalbama apie jų važiavimo kokybę.
Naujasis Ford Focus pakeitė išėjusį iš mados Ford Escort, todėl gamintojai investavo didžiules sumas į tai, kad Ford Focus būtų sėkmingas. Išskirtinis automobilio dizainas, puikus inžinierių darbas, nauja komplektacija įrodė, kad net ir šeimyninius automobilius gali būti labai smagu vairuoti.
Didelę dalį automobilio pasisekimo lėmė nepriklausoma galinė pakaba „Control Blade“, kurioje buvo suderinta paprastos prikabinamosios svirties ir sudėtingos dvigubos svirties pakabos komplektacija bei geometrija. Tai suteikė Ford Focus neįtikėtino judrumo, stabilumo ir važiavimo komforto už prieinamą kainą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Nors 2023-iaisiais šis automobilis jau yra atgyvenęs ir galbūt neatitinka vairuotojų lūkesčių, dar prieš dešimtmetį pirmosios kartos Ford Focus Didžiosios Britanijos automobilių žurnale „Auto Express“ buvo išrinktas pastarųjų 25 metų automobiliu.
Ford Focus II (2005–2011)
Pirmosios kartos Ford Focus dizainas buvo ganėtinai kontraversiškas ir patiko ne visiems, tačiau su antrąja karta gamintojai pasistengė tai pataisyti ir išleido ne tokio prieštaringo dizaino, įprastesnio interjero ir erdvesnį automobilį.
Antrosios kartos Ford Focus buvo patobulintas kone visais įmanomais būdais. Šis modelis gamintas ant C1 platformos, padidinti jo gabaritai, tuo pačiu tiek salono, tiek bagažinės erdvė.
Kalbant apie eksterjerą, priekiniai žibintai išlaikė „New edge“ dizainą ir trikampio formą, tačiau tapo mažesni. Dėl to liko daugiau vietos grotelėms, kurios paplatėjo (į viršų) ir susiaurėjo (į šonus). Skirtingai nuo daugumos kitų rinkoje esančių kompaktinių automobilių, šis turėjo profiliuotą V formos kapotą.
Ford Focus automobilyje nepamiršta ir naujų technologijų, jame: „KeyFree“ sistema, saulės spindulius atspindintis priekinis stiklas, adaptyvus priekinis apšvietimas, Bluetooth laisvų rankų įranga telefonams ir garso bei klimato kontrolės sistemų valdymas balsu.
2005 metais buvo išleista ir sportinė Focus versija – ST. Šis modelis išvystė 225 AG (168 kW), 97 km/val. greitį pasiekė per 6,4 sekundės, o maksimalus greitis siekė 245 km/val. Jame buvo montuojamas 2,5 l penkių cilindrų turbokompresorinis variklis.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Nors kritikai teigė, kad automobiliui trūko tikslaus ir veržlaus pirmosios kartos modelio valdymo, nepaisant visko, Ford Focus buvo vienas sėkmingiausių mėlynojo ovalo modelių.
Ford Focus III (2011–2018)
Trečiosios kartos Ford Focus pasižymėjo nauja elegantiška išvaizda, primenančią kiek anksčiau pasirodžiusį Ford Fiesta. Su šiuo modeliu vairuotojams taip pat pasiūlyta nauja „Ford Sync“ informacinių ir pramoginių technologijų sistema.
Naujasis Focus dizainas iš pirmtakų išsiskyrė subtilesnėmis linijomis, naujomis šešiakampėmis radiatoriaus grotelėmis, o pats kėbulas buvo ženkliai aerodinamiškesnis. Šio Ford Focus salonas pasižymėjo jau aukštesnės kokybės medžiagomis. Taip pat buvo pasiūlytos naujos technologinės galimybės, pavyzdžiui, savaiminio parkavimo sistema, „Sync“ jungtis ir „MyFord Touch“ multimedijos sistema.
Kaip ir jo pirmtakai, trečios kartos Ford Focus buvo siūlomas su hečbeko, sedano ir universalo kėbulo tipais, o 2013 m. šeimą papildė sportiškas Focus ST hečbekas, pasižymintis agresyvesniu dizainu, šešių pavarų mechanine pavarų dėže ir 252 AG turbininiu keturių cilindrų varikliu.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Su trečiąja Focus karta Ford vėl įrodė, kad sukurti deramą, technologiškai pažangų, tačiau nebrangų kompaktišką automobilį yra įmanoma.
Ford Focus IV (2018–dabar)
Ketvirtosios Ford Focus kartos pasirodymas simboliškai pažymėjo Ford markės 20-metį. Naujajame Focus salone – daugiau erdvės, o jo kokybė beveik geriausia klasėje. Pailginta ratų bazė bei pertvarkytas salonas ne tik suteikė daugiau vietos keleiviams, bet ir padidino bagažinės tūrį.
Šių modelių linija siūloma su trimis kėbulo tipais, prie kurių prisijungė ir į miesto visureigių tendenciją besitaikantis „Active“ – aukštesnis ir turintis pailgintą ratų bazę.
Ketvirtoji Ford Focus karta debiutavo su „Co-Pilot360“ saugos paketu, į kurio standartinę įrangą įeina pagalbos vairuotojui technologijos, pavyzdžiui, autonominis avarinis stabdymas. Taip pat pirmą kartą Focus buvo galima įsigyti su aštuonių pavarų automatine pavarų dėže.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Focus IV Facelift atnaujinimas
2022 m. atnaujintas Focus eksterjeras, papildyta variklių gama, viskas dar labiau elektrifikuota. Automobilyje sumontuotos technologijos ir informacinė–pramoginė sistema – visiškai pakeista.