BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

BMW X5 dalys

Jeigu vairuoji BMW X5 modelį, čia rasi visas originalias ir naujas dalis, kurių gali prireikti šio automobilio remontui bei atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą, jei jo nežinai.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.

BMW X5 dalys internetu

BMW X5 dalys internetu

BMW X5 automobilis yra skirstomas pagal kartas:

BMW X5 E53 (2000–2004)

BMW X5 E53 Facelift (2004–2007)

BMW X5 E70 (2007–2011)

BMW X5 E70 Facelift (2011–2013)

BMW X5 F15 (2014–2018)

BMW X5 G05 (2018–dabar)

BMW X5 dalys internetu

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

BMW X5 modelis

BMW X5 modelis

BMW X5 tai prabangus, vidutinio dydžio visureigis. Pirmasis modelis BMW X5 E53 pasirodė 1999 metais ir buvo vienintelis BMW visureigis. Nors šio modelio kėbulo tipas pagal kategoriją yra SUV, tačiau BMW gamintojai jam suteikė išskirtinį vardą – SAV (Sport Activity Vehicle), nes, nepaisant didelių automobilio gabaritų, jis nėra skirtas tik bekelei. SAV – tai SUV automobilis, galintis važiuoti bekele, bet turintis sportinio automobilio galią.

Šiuo metu yra gaminama ketvirtoji BMW X5 karta. Pirmoji (X5 E53) ir antroji (X5 E70) kartos buvo patobulintos ir turėjo facelift variantus. Taip pat yra trys BMW X5 modeliai su M paketais – BMW X5 M (E70), BMW X5 M (F85) ir naujausios kartos BMW X5 M (G05). 

BMW X5 techniniai duomenys

BMW X5 techniniai duomenys

Visi BMW X5 modeliai yra gaminami SAV kėbulo tipo, varomi keturių varomųjų ratų pavara arba galiniais varomais ratais. 

Konkrečios BMW X5 techninės savybės priklauso nuo pagaminimo metų (kartos) bei variklio. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti BMW X5 modelių techniniai duomenys. 

Karta
BMW X5 E53
Metai
2000–2004
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,6 l Dyzelinas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
184 – 347 AG 200 – 240 km / val
Kuro sąnaudos
9.6 – 14.9 l
Karta
BMW X5 E53 Facelift
Metai
2004–2007
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,8 l Dyzelinas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
218 – 360 AG 210 – 246 km / val
Kuro sąnaudos
8.6 – 13.5 l
Karta
BMW X5 E70
Metai
2007–2011
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,8 l Dyzelinas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
218 – 555 AG 210 – 250 km / val
Kuro sąnaudos
8.2 – 13.9 l
Karta
BMW X5 E70 Facelift
Metai
2011–2013
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,4 l Dyzelinas: 3,0 l
Arklio galia ir maks. greitis
245 – 555 AG 222 – 250 km / val
Kuro sąnaudos
7.4 – 13.9 l
Karta
BMW X5 F15
Metai
2014–2018
Varikliai
Benzinas: 2,0–4,4 l Dyzelinas: 2,0 - 3,0 l Hibridas
Arklio galia ir maks. greitis
218 – 575 AG 210 – 250 km / val
Kuro sąnaudos
3.3 – 11.1 l
Karta
BMW X5 G05
Metai
2018–dabar
Varikliai
Benzinas: 3,0–4,4 l Dyzelinas: 2,0 - 3,0 l Hibridas Elektrinis (FuelCell)
Arklio galia ir maks. greitis
231 – 625 AG 222 – 290 km / val
Kuro sąnaudos
1.7 – 12.5 l

Kokias BMW X5 dalis rasi Bauto?

Jei ir tavo BMW X5 automobiliui prireikė pakaitinių dalių, Bauto rasi viską, ko gali reikėti BMW X5 E53, E70, F15 ar G05 modelių remontui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po remonto išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning ar komforto detales bei originalius BMW aksesuarus. Pasirūpinsime tavo BMW X5 nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!

Dažniausios BMW X5 problemos

  • vandenį praleidžiantis stoglangis
  • stringantis variklis 
  • variklio perkaitimas
  • transmisijos problemos
  • alyvos nutekėjimas
  • nesuveikiančios oro pagalvės

BMW X5 modelių apžvalga pagal kartas

BMW X5 modelių apžvalga pagal kartas

BMW X5 E53 (2000–2004)

Pirmosios kartos BMW X5 iš esmės pradėjo prabangių visureigių istoriją pristatydamas iki tol nepatirtą vairavimo dinamiškumą.

BMW modeliai visada buvo tikri mechaniniai žvėrys ir kuriant visureigius gamintojai nenorėjo to prarasti. Dėl nepamainomos važiuoklės komplektacijos ir galinių varomųjų ratų derinio, vartotojai žvelgė į BMW kaip į aukščiausios klasės automobilį ir bet kuris mieliau rinktųsi būti už jo vairo, nei įsitaisyti galinėje sėdynėje. Dešimtojo dešimtmečio pabaigoje BMW jau dominavo tarp sedanų, tačiau SUV atėjimas į rinką juos sukėlė ant kojų.

Kai X5 modelis buvo išleistas į gatves, vairuotojai galėjo pajusti BMW būdingą žvėrišką mechanizmą ir sportinę galią, kuri visam laikui pakeitė požiūrį į visureigius. 

Pagrindiniai bruožai

  • I6 ir V8 variklis 
  • Visi keturi varomieji ratai
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: X5
  • Variklis: 3 l 6 cilindrų | 4,4 l V8 | 4,6 l V8 | 4,8 l V8
  • Arklio galios: 228–360
  • Sukimo momentas: 329–527 kg/m
  • Perdavimo sistema: Išilginis priekinis variklis, visi varomieji ratai
  • Transmisija: 6-pavarų mechaninė | 5-pavarų automatinė | 6-pavarų automatinė

Privalumai

  • Maloni vairavimo patirtis
  • Galingas ir charakteringas
  • Praktiškas ir patogus naudoti, kaip ir bet kuris visureigis

Trūkumai

  • Dizainas
  • Patikimumas

E53 X5 buvo pirmasis BMW visureigis, debiutavęs 1999 m. Gamintojai norėjo išlaikyti dinamišką BMW mechanizmą, todėl X5 sukūrė įprasto automobilio konstrukcijos pagrindu – to dar nebuvo padaręs nė vienas automobilio gamintojas.

BMW X5 E70 (2007–2011)

BMW X5 E70 (2007–2011)

Antroji BMW X5 karta – E70 pasirodė 2007 metais ir visomis prasmėmis pralenkė pirmosios kartos modelį. 

Šios kartos modelių gamybai buvo pasitelkta nauja platforma, ženkliai padidėjo automobilio gabaritai ir visi kiti parametrai.

Automobilio kėbulas, lyginant su senuoju modeliu, buvo 60 mm platesnis ir 165 mm ilgesnis, taip pat, šis BMW X5 buvo pirmasis BMW modelis, galėjęs pasiūlyti 7 sėdimas vietas. Senąjį jis pralenkė ir savo galingumu – po kapotu buvo montuojami 6 ir 8 cilindrų varikliai, galingiausias benzininis V8 4,8 L (261 kW) variklis 100 km/val greitį galėjo išvystyti per 6,5 sekundės.

Galingas ir naujomis technologijomis papildytas E70 į kelius išriedėjo su patobulinta xDrive visų varomų ratų sistema ir sportiška priekine dviejų skersinių svirčių pakaba. Nors belekėje nepasižymėjo tokiomis geromis savybėmis, tačiau buvo tikras žvėris ant asfalto. 

Pagrindiniai bruožai

  • I6 ir V8 variklis 
  • Visi keturi varomieji ratai
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: X5
  • Variklis: 3 l L6 | 4,8 l V8 
  • Arklio galios: 235–355 
  • Sukimo momentas: 345–513 kg/m
  • Transmisija: 6 pavarų automatinė

Privalumai

  • Dinamiškas ant asfalto
  • Praktiškas ir komfortiškas
  • Saugus

Trūkumai

  • Neekonomiškas
  • Prastas pravažumas bekelėje
  • Nedidelė bagažinė

BMW X5 E70 buvo pirmasis serijinis automobilis, kuriame panaudota „FlexRay“ – nauja itin sparti elektros sistema, naudojama važiuoklės amortizacijos sistemai valdyti. Integruotos naujos technologijos ir išlaikytas galingas mechanizmas užtarnavo šiam modeliui gerą vardą. 

BMW X5 F15 (2014–2018)

BMW X5 F15 (2014–2018)

Naujasis BMW X5 modelis F15 tiesiogine to žodžio prasme užkariavo rinką ir buvo daugiausiai parduodamas automobilis savo segmente.

Modelio dizainas beveik nepakito, tačiau komplektacija pralenkė net tik ankstesnių kartų modelius, tačiau ir konkurentus rinkoje. Nors automobilis tapo dar didesnis, tačiau svėrė net 90 kg mažiau už pirmtaką – taip BMW gamintojai siekė mažinti kuro sąnaudas bei CO2 emisiją. 

Prie to neabejotinai prisidėjo ir maksimaliai optimizuotas oro pasipriešinimas, efektyvios variklių technologijos, „Auto Start&Stop“ funkcija ir ECO PRO režimas. Šioje kartoje taip pat pasirodė ir pirmasis X5 hibridas. 

Su šiuo modeliu BMW X5 išliko itin konkurencingas ir visame segmente užėmęs lyderio poziciją diktavo taisykles kitiems visureigių gamintojams. 

Pagrindiniai bruožai

  • L4, L6, V8 varikliai
  • Keturi varomieji ratai, galiniai varomieji ratai
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: X5
  • Variklis: 2 l L4 | 3 l L6 | 4,4 l V8 
  • Arklio galios: 218–450
  • Sukimo momentas: 424–812 kg/m
  • Transmisija: 8 pavarų automatinė

Privalumai

  • Gerai valdomas ir komfortiškas
  • Solidus dizainas
  • Daug technologijų

Trūkumai

  • Brangus
  • Didelis

BMW X5 F15 vairuotojus džiugino itin komfortišku vidaus dizainu (priekines sėdynes galima reguliuoti bene 20 skirtingų funkcijų!) bei niekuomet nenuviliančiu galingo automobilio dinamišku valdymu.

BMW X5 G05 (2018–dabar)

BMW X5 G05 (2018–dabar)

BMW X5 G05 – toks pat nuostabus, tik dar inovatyvesnis. Daugybė naujų technologijų, maksimalus komfortas bei niekuomet nenuvilianti vairavimo patirtis, tai kiekvienos kartos X5 esminiai bruožai. 

Kaip ir su kiekviena X5 karta, šis modelis dar labiau paaugo, tiek perkeltine, tiek tiesiogine prasme. G05 – 36 mm ilgesnis, 66 mm platesnis ir 19 mm aukštesnis, ratų bazė – pailgėjo 42 mm. Naujasis modelis komplektuojamas su reguliuojama pneumatine pakaba, kurią prireikus galima pakelti ar nuleisti 40 mm. Interjero dizainas tiesiog alsuoja prabanga ir modernumu, jo viduje – skaitmenizuotas prietaisų skydelis bei daugybė mygtukų, prie kurių priprasti tikrai reikia laiko. 

Šio modelio kūrėjai nepagailėjo energijos kuriant maksimalų komfortą. G05 valdymas itin lengvas, vairas net kiek per lengvas, adaptyvi dviejų ašių orinė pakaba tikrai neleis nusiskųsti važiavimo kokybe net ir prastos būklės keliuose. Šiame automobilyje kava visuomet bus šilta, o vanduo – gaiviai vėsus, nes puodelių laikikliai gali gėrimus šildyti ar šaldyti, o norint atbulomis išvažiuoti iš aikštelės, automobilis automatiškai tai padarys už jus. Abejotina, ar iš tokio automobilio išvis norėsis išlipti. 

Pagrindiniai bruožai

  • L4, L6, V8 varikliai
  • Varomas galu arba visais keturiais varančiais ratais
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: X5
  • Variklis: 2 l L4 | 3 l L6 | 4,4 l V8 
  • Arklio galios: 265–530
  • Sukimo momentas: 494–834 kg/m
  • Transmisija: 8 pavarų automatinė 

Privalumai

  • Dinamiški varikliai
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Puikiai valdomas

Trūkumai

  • Brangus nusipirkti ir išlaikyti

Kalbant apie BMW X5 G05, sunku rasti prie ko prikibti. Jei kišenė leidžia šį automobilį įsigyti, o naujos technologijos ir galingas variklis jus veža – neabejotinai rekomenduojame rinktis šį BMW X5 modelį. 

Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu dirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”