Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
BMW X5 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
BMW X5 E53 (2000–2004)
BMW X5 E53 Facelift (2004–2007)
BMW X5 E70 (2007–2011)
BMW X5 E70 Facelift (2011–2013)
BMW X5 F15 (2014–2018)
BMW X5 G05 (2018–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
BMW X5 tai prabangus, vidutinio dydžio visureigis. Pirmasis modelis BMW X5 E53 pasirodė 1999 metais ir buvo vienintelis BMW visureigis. Nors šio modelio kėbulo tipas pagal kategoriją yra SUV, tačiau BMW gamintojai jam suteikė išskirtinį vardą – SAV (Sport Activity Vehicle), nes, nepaisant didelių automobilio gabaritų, jis nėra skirtas tik bekelei. SAV – tai SUV automobilis, galintis važiuoti bekele, bet turintis sportinio automobilio galią.
Šiuo metu yra gaminama ketvirtoji BMW X5 karta. Pirmoji (X5 E53) ir antroji (X5 E70) kartos buvo patobulintos ir turėjo facelift variantus. Taip pat yra trys BMW X5 modeliai su M paketais – BMW X5 M (E70), BMW X5 M (F85) ir naujausios kartos BMW X5 M (G05).
Visi BMW X5 modeliai yra gaminami SAV kėbulo tipo, varomi keturių varomųjų ratų pavara arba galiniais varomais ratais.
Konkrečios BMW X5 techninės savybės priklauso nuo pagaminimo metų (kartos) bei variklio. Toliau lentelėje yra pateikiami apibendrinti BMW X5 modelių techniniai duomenys.
Jei ir tavo BMW X5 automobiliui prireikė pakaitinių dalių, Bauto rasi viską, ko gali reikėti BMW X5 E53, E70, F15 ar G05 modelių remontui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po remonto išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.
Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning ar komforto detales bei originalius BMW aksesuarus. Pasirūpinsime tavo BMW X5 nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!
Pirmosios kartos BMW X5 iš esmės pradėjo prabangių visureigių istoriją pristatydamas iki tol nepatirtą vairavimo dinamiškumą.
BMW modeliai visada buvo tikri mechaniniai žvėrys ir kuriant visureigius gamintojai nenorėjo to prarasti. Dėl nepamainomos važiuoklės komplektacijos ir galinių varomųjų ratų derinio, vartotojai žvelgė į BMW kaip į aukščiausios klasės automobilį ir bet kuris mieliau rinktųsi būti už jo vairo, nei įsitaisyti galinėje sėdynėje. Dešimtojo dešimtmečio pabaigoje BMW jau dominavo tarp sedanų, tačiau SUV atėjimas į rinką juos sukėlė ant kojų.
Kai X5 modelis buvo išleistas į gatves, vairuotojai galėjo pajusti BMW būdingą žvėrišką mechanizmą ir sportinę galią, kuri visam laikui pakeitė požiūrį į visureigius.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
E53 X5 buvo pirmasis BMW visureigis, debiutavęs 1999 m. Gamintojai norėjo išlaikyti dinamišką BMW mechanizmą, todėl X5 sukūrė įprasto automobilio konstrukcijos pagrindu – to dar nebuvo padaręs nė vienas automobilio gamintojas.
Antroji BMW X5 karta – E70 pasirodė 2007 metais ir visomis prasmėmis pralenkė pirmosios kartos modelį.
Šios kartos modelių gamybai buvo pasitelkta nauja platforma, ženkliai padidėjo automobilio gabaritai ir visi kiti parametrai.
Automobilio kėbulas, lyginant su senuoju modeliu, buvo 60 mm platesnis ir 165 mm ilgesnis, taip pat, šis BMW X5 buvo pirmasis BMW modelis, galėjęs pasiūlyti 7 sėdimas vietas. Senąjį jis pralenkė ir savo galingumu – po kapotu buvo montuojami 6 ir 8 cilindrų varikliai, galingiausias benzininis V8 4,8 L (261 kW) variklis 100 km/val greitį galėjo išvystyti per 6,5 sekundės.
Galingas ir naujomis technologijomis papildytas E70 į kelius išriedėjo su patobulinta xDrive visų varomų ratų sistema ir sportiška priekine dviejų skersinių svirčių pakaba. Nors belekėje nepasižymėjo tokiomis geromis savybėmis, tačiau buvo tikras žvėris ant asfalto.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
BMW X5 E70 buvo pirmasis serijinis automobilis, kuriame panaudota „FlexRay“ – nauja itin sparti elektros sistema, naudojama važiuoklės amortizacijos sistemai valdyti. Integruotos naujos technologijos ir išlaikytas galingas mechanizmas užtarnavo šiam modeliui gerą vardą.
Naujasis BMW X5 modelis F15 tiesiogine to žodžio prasme užkariavo rinką ir buvo daugiausiai parduodamas automobilis savo segmente.
Modelio dizainas beveik nepakito, tačiau komplektacija pralenkė net tik ankstesnių kartų modelius, tačiau ir konkurentus rinkoje. Nors automobilis tapo dar didesnis, tačiau svėrė net 90 kg mažiau už pirmtaką – taip BMW gamintojai siekė mažinti kuro sąnaudas bei CO2 emisiją.
Prie to neabejotinai prisidėjo ir maksimaliai optimizuotas oro pasipriešinimas, efektyvios variklių technologijos, „Auto Start&Stop“ funkcija ir ECO PRO režimas. Šioje kartoje taip pat pasirodė ir pirmasis X5 hibridas.
Su šiuo modeliu BMW X5 išliko itin konkurencingas ir visame segmente užėmęs lyderio poziciją diktavo taisykles kitiems visureigių gamintojams.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
BMW X5 F15 vairuotojus džiugino itin komfortišku vidaus dizainu (priekines sėdynes galima reguliuoti bene 20 skirtingų funkcijų!) bei niekuomet nenuviliančiu galingo automobilio dinamišku valdymu.
BMW X5 G05 – toks pat nuostabus, tik dar inovatyvesnis. Daugybė naujų technologijų, maksimalus komfortas bei niekuomet nenuvilianti vairavimo patirtis, tai kiekvienos kartos X5 esminiai bruožai.
Kaip ir su kiekviena X5 karta, šis modelis dar labiau paaugo, tiek perkeltine, tiek tiesiogine prasme. G05 – 36 mm ilgesnis, 66 mm platesnis ir 19 mm aukštesnis, ratų bazė – pailgėjo 42 mm. Naujasis modelis komplektuojamas su reguliuojama pneumatine pakaba, kurią prireikus galima pakelti ar nuleisti 40 mm. Interjero dizainas tiesiog alsuoja prabanga ir modernumu, jo viduje – skaitmenizuotas prietaisų skydelis bei daugybė mygtukų, prie kurių priprasti tikrai reikia laiko.
Šio modelio kūrėjai nepagailėjo energijos kuriant maksimalų komfortą. G05 valdymas itin lengvas, vairas net kiek per lengvas, adaptyvi dviejų ašių orinė pakaba tikrai neleis nusiskųsti važiavimo kokybe net ir prastos būklės keliuose. Šiame automobilyje kava visuomet bus šilta, o vanduo – gaiviai vėsus, nes puodelių laikikliai gali gėrimus šildyti ar šaldyti, o norint atbulomis išvažiuoti iš aikštelės, automobilis automatiškai tai padarys už jus. Abejotina, ar iš tokio automobilio išvis norėsis išlipti.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Kalbant apie BMW X5 G05, sunku rasti prie ko prikibti. Jei kišenė leidžia šį automobilį įsigyti, o naujos technologijos ir galingas variklis jus veža – neabejotinai rekomenduojame rinktis šį BMW X5 modelį.