BAUTO
Prisijungti

Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.

Registruotis

Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.

Atkurti slaptažodį

Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.

Audi A6 dalys

Tavo Audi A6 prireikė pakaitinių dalių? Bauto rasi visų Audi A6 modelių naujas ir originalias dalis remontui bei aksesuarus automobilio atnaujinimui. Įvesk ieškomos detalės OEM kodą arba užpildyk užklausos formą, jei jo nežinai.

Neturi kodo? Netrukus jį atsiųsime ir jau šiandien galėsi įsigyti būtent tai, ko ieškai.

Gamintojo detalės kodo paieška

Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.

Audi A6 dalys internetu

Audi A6 dalys internetu

Audi A6 automobilis yra skirstomas pagal kartas:

A6 C4 (1994–1997)

A6 C5 (1997–2004)

A6 C5 facelift (2002–2006)

A6 C6 (2004–2008)

A6 C6 facelift (2009–2011)

A6 C7 (2011–2014)

A6 C7 facelift (2015–2018)

A6 C8 (2018–dabar)

Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.

Audi A6 modelis

Audi A6 modelis

Visiems gerai pažįstamo Vokietijos automobilių gamintojo Audi modelis A6, tai verslo klasės modelis. Pirmosios kartos Audi A6 pasirodė 1997 metais, kaip Audi 100 tęsinys. Su šio modelio atėjimu į rinką, pasikeitė ir Audi automobilių modelių žymėjimas, taip Audi 100, 200, 500, tapo Audi A6 ir S6 modeliais. Audi A6 modelis yra gaminamas iki šiol ir šiuo metu yra savo penktoje kartoje.

Dažniausios Audi A6 problemos

Su kiekviena karta Audi A6 modelis tobulėjo ir tobulėja iki šiol, tačiau net ir naujausiems Audi A6 modeliams kartais prireikia pakaitinių dalių ar remonto. Dažniausios Audi A6 problemos: 

  • Padidėjęs alyvos naudojimas
  • Pavarų dėžės gedimai
  • Prasti oro kondicionieriai
  • Elektros instaliacijos gedimai

A6 techniniai duomenys

A6 techniniai duomenys

Visi Audi A6 modeliai varomi priekiniais ratais arba keturių varančiųjų ratų pavara, geriau žinoma kaip Audi “Quattro” sistema. Audi A6 modelis buvo kėbulų 3 tipų: sedanas, universalas (Avant) bei krosoveris Allroad quattro. 

Kiekvieno konkretaus Audi A6 automobilio techniniai duomenys skiriasi priklausomai nuo automobilio kėbulo ir variklio tipų. Toliau pateikiama apibendrinta informacija apie kiekvienos kartos Audi A6 automobilius. 

Karta
Audi A6 C4 (1994–1997)
Kėbulo tipai
Universalas, Sedanas
Varikliai
Benzinas: 1,6–2,8 l Dyzelinas: 1,9–2,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
193 AG | 219 km / val
Kuro sąnaudos
6,3 – 12 l.
Karta
Audi A6 C5 (1997–2004)
Kėbulo tipai
Universalas, Sedanas, Allroad quattro
Varikliai
Benzinas: 1,8 - 4,2 l Dyzelinas: 1,9 - 2,5 l
Arklio galia ir maks. greitis
300 AG | 250 km / val
Kuro sąnaudos
4,6 – 19,3 l.
Karta
Audi A6 C6 (2004–2008)
Kėbulo tipai
Universalas, Sedanas, Allroad quattro
Varikliai
Benzinas: 2,0 - 4,2 l Dyzelinas: 2.0 - 3.0 l
Arklio galia ir maks. greitis
335 AG | 250 km / val
Kuro sąnaudos
4,8 – 16,5 l.
Karta
Audi A6 C7 (2011–2014)
Kėbulo tipai
Universalas, Sedanas, Allroad quattro
Varikliai
Benzinas: 2,8 - 3,0 l Dyzelinas: 2,0 - 3,0 l Hibridas
Arklio galia ir maks. greitis
560 AG | 250 km / val
Kuro sąnaudos
4,4 – 11,2 l
Karta
Audi A6 C8 (2018–dabar)
Kėbulo tipai
Universalas, Sedanas, Allroad quattro
Varikliai
Benzinas: 3,0 l Dyzelinas: 2,0 - 3,0 l Hibridas
Arklio galia ir maks. greitis
600 AG | 250 km / val
Kuro sąnaudos
1,4 – 11,5 l.

Kokias Audi A6 dalis rasi Bauto

Mūsų autodalių bazė – viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 mln. originalių automobilių dalių, čia tikrai galėsi įsigyti visiems Audi A6 modeliams reikalingas detales. Pagal OEM kodą čia rasi: 

Kokias Audi A6 dalis rasi Bauto

Variklis ir variklio dalys
Variklio elektros įranga
Kuro tiekimo sistema
Vėsinimo sistema
Išmetimo sistema
Variklio ir greičių dėžės pakaba
Automatinė pavarų dėžė
Pavarų perjungimo mechanizmas
Kardanas
Pavarų dėžė/greičių dėžė
Priekinė ašis
Vairo valdymas ir pakabos geometrija
Galinė ašis
Stabdžiu mechanizmas
Pedalų mechanizmai ir valdymas
Sėdynės / salonas
Kėbulas
Elektrika

Paieškos laukelyje įvesk reikiamos Audi A6 dalies OEM kodą, o mes tau pateiksime platų tiekėjų, nuo kurių priklausys pristatymo laikas bei dalies kaina, pasirinkimą. Bauto įsigyk naujas, originalias Audi A6 dalis patogiai ir greitai!

Audi A6 modelių apžvalga pagal kartas

Audi A6 modelių apžvalga pagal kartas

Audi A6 C4 (1994–1997)

Pirmosios kartos Audi A6 C4 buvo labiau Audi 100 facelift variantas su nedideliais patobulinimais, nei naujas Audi modelis. 

Vidutinio dydžio, tuo metu prabangus Audi A6, buvo skirtas premium klasės automobilių rinkai. Naujajame modelyje pristatyti nedideli Audi 100 išoriniai pakeitimai, vienas jų – priekiniai ir galiniai žibintai, o siekiant sumažinti pasipriešinimo koeficientą, pritaikyta speciali buferių forma. Priklausomai nuo variklio ir komplektacijos versijos buvo siūloma įsigyti naujus 16 colių lengvojo lydinio ratlankius.

A6 modelyje buvo įrengtos patogios vietos penkiems žmonėms. Pasiūlyta naujovė rinkoje – radijo grotuvas su dešimties CD diskų keitikliu. Vairuotojams taip pat buvo siūloma įsigyti šio modelio automobilius su integruotomis šildomomis sėdynėmis ar automatine klimato kontrole. O kai kuriose A6 versijose buvo montuojamos “Quattro” visų varančiųjų ratų sistemos su “Torsen" diferencialine pavara.

Pagrindiniai bruožai

  • I6 ir V8 variklis 
  • Visi keturi varomieji ratai
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: A6
  • Variklis: 1,8 l L4 | 2,0 l L4 | 2,6 l V6 | 2,8 l V6 | 1,9 l L4 | 2,5 l L5
  • Arklio galios: 90–193 
  • Sukimo momentas: 184–318 kg/m
  • Transmisija: 5 arba 6 pavarų mechaninė, 4 automatinė

Privalumai

  • Patikimas ir saugus
  • Komfortiškas
  • Galios ir ekonomiškumo santykis

Trūkumai

  • Galima korozija
  • Variklio problemos
  • Elektronikos problemos

Dauguma vairuotojų sutinka, jog Audi A6 C4 – vienas patogiausių, stabiliausių ir pagrindinius poreikius patenkinančių to meto automobilių.

Audi A6 C5 (1997–2004)

Audi A6 C5 (1997–2004)

Antrosios kartos Audi A6 jau nebebuvo tik savo pirmtako facelift’as. Tai buvo pirmasis, tikrasis Audi A6 modelis. 

Naujasis modelis, gavęs C5 pavadinimą, bent jau dizainu, tikrai ženkliai skyrėsi nuo pirmosios kartos A6. Italų suprojektuotas naujas dizainas tuo metu buvo itin modernus ir išskirtinis. A6 C5 kėbulas buvo apvalainas, jame nebuvo jokių plokščių paviršių. Nuožulnus kapotas su įkomponuotais žibintais atitiko to meto biodizaino tendencijas ir puikiai pasitarnavo aerodinaminėms automobilio savybėms – A6 C5 aerodinaminis koeficientas siekė tik 0.28. Taip pat, su šia karta buvo pristatyta ir nauja Multitronic pavarų dėžė, komplektuota su priekiniais varomaisiais ratais. 

Audi A6 C5 net du metus iš eilės žurnale “Car and Driver” buvo tarp dešimties geriausių to meto automobilių. Šis naujas ir modernus Audi modelis pirmą kartą stojo į rimtą kovą su tokiais varžovais, kaip BMW 5 serijos automobiliai ir Mercedes-Benz E klasė.

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V6, V6 TDI ir V8 varikliai
  • Visi keturi varomieji ratai | priekiniai varomieji
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: A6
  • Variklis: 1,8 l L4 | 1,9 l L4 TDI | 2,0 l L4 | 2,4 l V6 | 2,5 l V6 TDI | 2,7 l V6 | 2,8 l V6 | 3 l V6 | 4,2 l V8 
  • Arklio galios: 110–300 
  • Sukimo momentas: 184–439 kg/m
  • Transmisija: 5 arba 6 pavarų mechaninė, 5 pavarų automatinė (multitronic CVT), 5 pavarų automatinė (tiptronic) 

Privalumai

  • Maloni važiuoklė
  • Erdvumas, talpumas
  • Kokybiškas interjeras

Trūkumai

  • Silpni mažiausi varikliai
  • Dažnas remontas
  • Greitai rūdijančios dalys 

Praktiškas, erdvus viduje, modernus ir stilingas išorėje, kokybiškas bei montuotas su patogia pakaba Audi A6 C5 tuokart tapo kone naujuoju Audi flagmanų. 

A6 techniniai duomenys

A6 techniniai duomenys

Su trečiąja Audi A6 C6 karta gamintojai tęsė savo išskirtinio dizaino paieškas ir šį modelį papildė dar daugiau naujų išvaizdos ir komplektacijos sprendimų. 

Šios kartos modelis rinkoje pasirodė jau su naujo dizainerio – Satoshi Wada – patobulinimais. Automobilis išsiskyrė savo viengubomis, trapecijos formos radiatoriaus grotelėmis. Nors išlaikė apvalainas formas, pakito automobilio matmenys, jis tapo 4,92 cm ilgesnis ir atrodė gerokai solidžiau. Viduje, prietaisų skydelį papildė nauja informacijos ir pramogų sistema Multi Media Interface – MMI. Ekranėlyje, valdomame sukama rankenėle, galima buvo valdyti navigaciją, klimato kontrolę, tokius automobilio nustatymus, kaip pakabos konfigūraciją ir papildomus elektronikos priedus. 

Po variklio gaubti A6 C6 buvo montuojami ekonomiški dyzeliniais varikliai ir kitos galingos jo versijos. Be monstro V10 RS6, aukščiausia versija buvo siūloma su 4,2 l V8 varikliu.

Audi A6 C6 (2004–2008)

Pagrindiniai bruožai

  • I6 ir V8 variklis 
  • Visi keturi varomieji ratai
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: A6
  • Variklis: 2,0 l L4 turbo / TDI | 2,4 l L4 | 2,7 l V6 TDI | 2,8 l V6 | 3 l V6 / TDI | 3,2 l V6 FSI | 4,2 l V8 | 5 l V10 biturbo | 5,2 l V10 
  • Arklio galios: 140–335 
  • Sukimo momentas: 252–494 kg/m
  • Transmisija: 6 pavarų mechaninė arba automatinė

Privalumai

  • Kokybiškas interjeras
  • Lengva naudotis MMI sistema
  • Patogumas

Trūkumai

  • Kietos sėdynės
  • Brangios dalys
  • Linkęs rūdyti

Nors Audi kurį laiką sunkiai sekėsi kurti gerą įmonės įvaizdį, 2004 m. pasirodęs A6 C6 parodė kelią tolimesniems Audi kūriniams. 

Audi A6 C7 (2011–2014)

Audi A6 C7 (2011–2014)

Ketvirtosios kartos Audi A6 į rinką žengė kaip dar stipresnis konkurentas BMW bei Mercedes automobiliams. Naujas dizainas, daug modernių technologijų, puiki kokybė bei malonus valdymas C7 modelį pakėlė į kitą lygį.

Nors daugeliu detalių jis primena Audi A8 ar A7, tačiau tai vargu ar yra trūkumas. Po C6 modelio, padėjusio pamatą naujų Audi automobilių išvaizdai, C7 nenukrypo nuo kurso ir išlaikė panašų kėbulo siluetą, tačiau nauji, išskirtiniai LED žibintai, dinamiškos linijos tikrai padarė A6 modelį daug patrauklesniu. Naujasis modelis numetė kilogramų ir tapo ekonomiškesniu, o viduje – dar padidino erdvę patogiam keliavimui. 

A6 C7 modelis pasiūlė ir įvairių naujų technologijų, pavyzdžiui, naktinio matymo sistemą, kuri ne tik leido matyti 300 metrų priešais, bet ir infraraudonaisiais spinduliais pastebėti ant kelio išbėgusį gyvūną ar pėstįjį. Technologijos taip pat leido pagal poreikį reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir daug kitų parametrų. 

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V6 varikliai
  • Visi keturi varomieji ratai | priekiniai varomieji
  • Automatinė ir mechaninė pavarų dėžės

Specifikacijos

  • Modelis: A6
  • Variklis: 1,8 l L4 | 2,0 l L4 | 2,8 l V6 | 3 l V6 / Supercharged 
  • Arklio galios: 90–193 HP 
  • Sukimo momentas: 184–318 kg/m
  • Transmisija: 6 pavarų mechaninė, 7 arba 8 automatinė

Privalumai

  • Technologijų gausa
  • Ekonomiški 4 cilindrų varikliai
  • Kokybiškas interjeras, patrauklus išorės dizainas

Trūkumai

  • Galima korozija
  • Variklio problemos
  • Elektronikos problemos

Audi A6 C7 buvo puikaus dizaino ir praktiškumo derinys vairuotojus džiuginęs ir vis dar tebedžiuginantis manevringumu bei itin maloniu automobilio valdymu. 

Audi A6 C8 (2018–dabar)

Audi A6 C8 (2018–dabar)

Penktoji ir kol kas paskutinė Audi A6 karta dienos šviesą išvydo 2018 metais Ženevos automobilių parodoje. Evoliucionavusiame A6 C8 – dar daugiau naujų, komfortabilų važiavimą užtikrinančių, technologijų. 

Šio modelio dizainas mažai kuo pakito, išlaikė griežtas linijas ir tapo šiek tiek sportiškenis. Automobilio viduje – du LCD ekranai ir itin patogiai valdoma nauja MMI sistema. Liečiami ekranai sukuria tikrų mygtukų pojūtį ir leidžia išsaugoti kiekvienam automobilio vairuotojui tinkamiausius nustatymus (iki 400 individualių nustatymų). Prietaisų skydelis taip pat skaitmenizuotas ir jau Audi vairuotojams pažįstamas – “Virtual Cockpit”. Gerai išdirbtas autonominis vairavimas leidžia mėgautis adaptyvia kuizo kontrole, automobiliui išlikti savo eismo juostoje, be vargo parkuotis bei nuskaityti kelyje esančias kliūtis. 

Nors naujojo Audi vairo mechanizmą pagirti sunku – vairas per “lengvas”, jaučiamas atotrūkis nuo kelio, tačiau ženkliai patobulėjo pakaba ir pati važiavimo kokybė. 

Pagrindiniai bruožai

  • L4, V6 ir V8 varikliai | hibridas
  • Visi keturi varomieji ratai | priekiniai varomieji
  • Automatinė pavarų dėžė

Specifikacijos

  • Modelis: A6
  • Variklis: 2,0 l L4 TSFI | 2,9 l V6 TSFI | 3 l V6 TSFI | 4 l L4 TSFI 
  • Arklio galios: 163–340 AG
  • Sukimo momentas: 184–406 kg/m
  • Transmisija: 7 ir 8 pavarų automatinė

Privalumai

  • Daug išmaniųjų technologijų
  • Solidus dizainas
  • Puiki važiavimo kokybė

Trūkumai

  • Brangus
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas

Nors šis modelis tikrai nėra revoliucija Audi A6 modelių klasėje, tačiau laikydamiesi savo vertybių Audi gamintojai dar šiek tiek patobulino automobilio funkcijas ir dabar stipriai prie ko prikibti sudėtinga. 

Darbo laikas:
I - V nuo 9:00 iki 18:00 valandos
Šiuo metu nedirbame
Greitu pristatymu rūpinasi:
Saugiu apmokėjimu rūpinasi:
© 2024 Visos teisės saugomos UAB “TADETAS”