Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
Audi A6 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
A6 C4 (1994–1997)
A6 C5 (1997–2004)
A6 C5 facelift (2002–2006)
A6 C6 (2004–2008)
A6 C6 facelift (2009–2011)
A6 C7 (2011–2014)
A6 C7 facelift (2015–2018)
A6 C8 (2018–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Visiems gerai pažįstamo Vokietijos automobilių gamintojo Audi modelis A6, tai verslo klasės modelis. Pirmosios kartos Audi A6 pasirodė 1997 metais, kaip Audi 100 tęsinys. Su šio modelio atėjimu į rinką, pasikeitė ir Audi automobilių modelių žymėjimas, taip Audi 100, 200, 500, tapo Audi A6 ir S6 modeliais. Audi A6 modelis yra gaminamas iki šiol ir šiuo metu yra savo penktoje kartoje.
Dažniausios Audi A6 problemos
Su kiekviena karta Audi A6 modelis tobulėjo ir tobulėja iki šiol, tačiau net ir naujausiems Audi A6 modeliams kartais prireikia pakaitinių dalių ar remonto. Dažniausios Audi A6 problemos:
Visi Audi A6 modeliai varomi priekiniais ratais arba keturių varančiųjų ratų pavara, geriau žinoma kaip Audi “Quattro” sistema. Audi A6 modelis buvo kėbulų 3 tipų: sedanas, universalas (Avant) bei krosoveris Allroad quattro.
Kiekvieno konkretaus Audi A6 automobilio techniniai duomenys skiriasi priklausomai nuo automobilio kėbulo ir variklio tipų. Toliau pateikiama apibendrinta informacija apie kiekvienos kartos Audi A6 automobilius.
Mūsų autodalių bazė – viena didžiausių Lietuvoje. Iš 35 mln. originalių automobilių dalių, čia tikrai galėsi įsigyti visiems Audi A6 modeliams reikalingas detales. Pagal OEM kodą čia rasi:
Paieškos laukelyje įvesk reikiamos Audi A6 dalies OEM kodą, o mes tau pateiksime platų tiekėjų, nuo kurių priklausys pristatymo laikas bei dalies kaina, pasirinkimą. Bauto įsigyk naujas, originalias Audi A6 dalis patogiai ir greitai!
Pirmosios kartos Audi A6 C4 buvo labiau Audi 100 facelift variantas su nedideliais patobulinimais, nei naujas Audi modelis.
Vidutinio dydžio, tuo metu prabangus Audi A6, buvo skirtas premium klasės automobilių rinkai. Naujajame modelyje pristatyti nedideli Audi 100 išoriniai pakeitimai, vienas jų – priekiniai ir galiniai žibintai, o siekiant sumažinti pasipriešinimo koeficientą, pritaikyta speciali buferių forma. Priklausomai nuo variklio ir komplektacijos versijos buvo siūloma įsigyti naujus 16 colių lengvojo lydinio ratlankius.
A6 modelyje buvo įrengtos patogios vietos penkiems žmonėms. Pasiūlyta naujovė rinkoje – radijo grotuvas su dešimties CD diskų keitikliu. Vairuotojams taip pat buvo siūloma įsigyti šio modelio automobilius su integruotomis šildomomis sėdynėmis ar automatine klimato kontrole. O kai kuriose A6 versijose buvo montuojamos “Quattro” visų varančiųjų ratų sistemos su “Torsen" diferencialine pavara.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Dauguma vairuotojų sutinka, jog Audi A6 C4 – vienas patogiausių, stabiliausių ir pagrindinius poreikius patenkinančių to meto automobilių.
Antrosios kartos Audi A6 jau nebebuvo tik savo pirmtako facelift’as. Tai buvo pirmasis, tikrasis Audi A6 modelis.
Naujasis modelis, gavęs C5 pavadinimą, bent jau dizainu, tikrai ženkliai skyrėsi nuo pirmosios kartos A6. Italų suprojektuotas naujas dizainas tuo metu buvo itin modernus ir išskirtinis. A6 C5 kėbulas buvo apvalainas, jame nebuvo jokių plokščių paviršių. Nuožulnus kapotas su įkomponuotais žibintais atitiko to meto biodizaino tendencijas ir puikiai pasitarnavo aerodinaminėms automobilio savybėms – A6 C5 aerodinaminis koeficientas siekė tik 0.28. Taip pat, su šia karta buvo pristatyta ir nauja Multitronic pavarų dėžė, komplektuota su priekiniais varomaisiais ratais.
Audi A6 C5 net du metus iš eilės žurnale “Car and Driver” buvo tarp dešimties geriausių to meto automobilių. Šis naujas ir modernus Audi modelis pirmą kartą stojo į rimtą kovą su tokiais varžovais, kaip BMW 5 serijos automobiliai ir Mercedes-Benz E klasė.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Praktiškas, erdvus viduje, modernus ir stilingas išorėje, kokybiškas bei montuotas su patogia pakaba Audi A6 C5 tuokart tapo kone naujuoju Audi flagmanų.
Su trečiąja Audi A6 C6 karta gamintojai tęsė savo išskirtinio dizaino paieškas ir šį modelį papildė dar daugiau naujų išvaizdos ir komplektacijos sprendimų.
Šios kartos modelis rinkoje pasirodė jau su naujo dizainerio – Satoshi Wada – patobulinimais. Automobilis išsiskyrė savo viengubomis, trapecijos formos radiatoriaus grotelėmis. Nors išlaikė apvalainas formas, pakito automobilio matmenys, jis tapo 4,92 cm ilgesnis ir atrodė gerokai solidžiau. Viduje, prietaisų skydelį papildė nauja informacijos ir pramogų sistema Multi Media Interface – MMI. Ekranėlyje, valdomame sukama rankenėle, galima buvo valdyti navigaciją, klimato kontrolę, tokius automobilio nustatymus, kaip pakabos konfigūraciją ir papildomus elektronikos priedus.
Po variklio gaubti A6 C6 buvo montuojami ekonomiški dyzeliniais varikliai ir kitos galingos jo versijos. Be monstro V10 RS6, aukščiausia versija buvo siūloma su 4,2 l V8 varikliu.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Nors Audi kurį laiką sunkiai sekėsi kurti gerą įmonės įvaizdį, 2004 m. pasirodęs A6 C6 parodė kelią tolimesniems Audi kūriniams.
Ketvirtosios kartos Audi A6 į rinką žengė kaip dar stipresnis konkurentas BMW bei Mercedes automobiliams. Naujas dizainas, daug modernių technologijų, puiki kokybė bei malonus valdymas C7 modelį pakėlė į kitą lygį.
Nors daugeliu detalių jis primena Audi A8 ar A7, tačiau tai vargu ar yra trūkumas. Po C6 modelio, padėjusio pamatą naujų Audi automobilių išvaizdai, C7 nenukrypo nuo kurso ir išlaikė panašų kėbulo siluetą, tačiau nauji, išskirtiniai LED žibintai, dinamiškos linijos tikrai padarė A6 modelį daug patrauklesniu. Naujasis modelis numetė kilogramų ir tapo ekonomiškesniu, o viduje – dar padidino erdvę patogiam keliavimui.
A6 C7 modelis pasiūlė ir įvairių naujų technologijų, pavyzdžiui, naktinio matymo sistemą, kuri ne tik leido matyti 300 metrų priešais, bet ir infraraudonaisiais spinduliais pastebėti ant kelio išbėgusį gyvūną ar pėstįjį. Technologijos taip pat leido pagal poreikį reguliuoti vairo jautrumą, pakabos kietumą, akceleratoriaus reakciją į pedalo paspaudimą ir daug kitų parametrų.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Audi A6 C7 buvo puikaus dizaino ir praktiškumo derinys vairuotojus džiuginęs ir vis dar tebedžiuginantis manevringumu bei itin maloniu automobilio valdymu.
Penktoji ir kol kas paskutinė Audi A6 karta dienos šviesą išvydo 2018 metais Ženevos automobilių parodoje. Evoliucionavusiame A6 C8 – dar daugiau naujų, komfortabilų važiavimą užtikrinančių, technologijų.
Šio modelio dizainas mažai kuo pakito, išlaikė griežtas linijas ir tapo šiek tiek sportiškenis. Automobilio viduje – du LCD ekranai ir itin patogiai valdoma nauja MMI sistema. Liečiami ekranai sukuria tikrų mygtukų pojūtį ir leidžia išsaugoti kiekvienam automobilio vairuotojui tinkamiausius nustatymus (iki 400 individualių nustatymų). Prietaisų skydelis taip pat skaitmenizuotas ir jau Audi vairuotojams pažįstamas – “Virtual Cockpit”. Gerai išdirbtas autonominis vairavimas leidžia mėgautis adaptyvia kuizo kontrole, automobiliui išlikti savo eismo juostoje, be vargo parkuotis bei nuskaityti kelyje esančias kliūtis.
Nors naujojo Audi vairo mechanizmą pagirti sunku – vairas per “lengvas”, jaučiamas atotrūkis nuo kelio, tačiau ženkliai patobulėjo pakaba ir pati važiavimo kokybė.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Nors šis modelis tikrai nėra revoliucija Audi A6 modelių klasėje, tačiau laikydamiesi savo vertybių Audi gamintojai dar šiek tiek patobulino automobilio funkcijas ir dabar stipriai prie ko prikibti sudėtinga.