Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
Audi A4 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
A4 B5 (1995–1999)
A4 B5 facelift (1999–2001)
A4 B6 (2001–2006)
A4 B7 (2005–2009)
A4 B8 (2008–2012)
A4 B8 facelift (2013–2016)
A4 B9 (2016–2019)
A4 B9 facelift (2019–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Audi A4 – tai kompaktiškas verslo klasės modelis. Pirmasis Audi A4 rinkoje pasirodė 1995 metais ir buvo Audi 80 tęsinys. Šiuo metu Audi A4 jau yra penktoje savo kartoje, modelis buvo pakeistas 7 kartus ir dabar skaičiuoja jau 27 gamybos metus. Audi A4 modelis iki šiol pirkėjus džiugina subtiliu dizainu, malonia vairavimo patirtimi ir patvarumu.
Dauguma Audi A4 modelio automobilių yra varomi priekiniais ratais, kai kuriuose – įdiegta Quattro visų varančiųjų ratų sistema. Šis modelis buvo gaminamas keturių skirtingų kėbulo tipų: sedanas, universalas (Avant), kabrioletas, krosoveris (Allroad quattro). Tiesa, 2008–aisiais A4 kabrioletų gamyba buvo nutraukta ir pasirodė nauju vardu – A5.
Kiekvieno automobilio techninės savybės skiriasi nuo jo kėbulo, variklio tipo, modifikacijos. Toliau pateikiamoje lentelėje – apibendrinti Audi A4 modelių techniniai duomenys.
Jei ir tu susidūrei su šiais ar kitais Audi A4 gedimais ir ieškai pakaitinių dalių – Bauto tuo pasirūpins. Mūsų vienoje didžiausių Lietuvoje autodalių bazėje net 35 mln. originalių automobilio detalių. Čia rasi:
Įvesk ieškomos dalies OEM kodą ir įsigyk kokybišką, originalią dalį savo automobiliui.
Nors Audi A4 yra pamėgtas vairuotojų visame pasaulyje, tačiau ir šiam modeliui neretai prireikia remonto. Dažniausiai į autoservisą savo A4 vairuotojai veža dėl:
Tuo tarpu, dažniausiai keičiamos dalys: stabdžių kaladėlės, stabdžių diskai, alyvos filtras, oro filtras, priekinio stiklo valytuvai, amortizatorius, degalų filtras, variklio alyva.
Audi A4 B5 sekė iškart po Audi 80, tačiau, kitaip nei Audi A6, tai nebuvo tik praeitos versijos facelift’as. Audi A4 buvo naujos Audi automobilių kartos pradžia.
Audi A4 buvo tvirtas žingsnis į premium klasės automobilių rinką. Vairuotojai galėjo rinktis iš dviejų kėbulų tipų – sedano arba universalo. Audi A4 modelis buvo gaminamas ant Volkswagen B5 platformos, todėl turėjo išilgai montuojamus variklius ir buvo varomas priekiu arba vairuotojų pamėgta “Quattro” visų varančių ratų sistema.
Su šiuo modeliu debiutavo ir Porsche sukurta automatinė Tiptronic greičių dėžė, o po kapotu Audi A4 siūlė platų variklių pasirinkimą, tarp kurių ir galingas 1,8 l 20V variklis su penkiais vožtuvais vienam cilindui.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Audi A4 B5 buvo pirmieji tolimesnės Audi kelionės į vidutinio dydžio prabangių automobilių segmentą žingsniai. B5 modelis taip pat buvo ir visos Volkswagen grupės automobilių surinkimo kokybės etalonas ateities modeliams.
Antroji Audi A4 karta, kodiniu pavadinimu B6, buvo pristatyta Paryžiaus automobilių parodoje. Pakitęs dizainas, atnaujinti varikliai ir didesni gabaritai išskyrė šį modelį nuo savo pirmtako.
Jau užsitikrinęs vietą premium klasės automobilių segmente, Audi A4 toliau skynėsi kelią. Naujas dizainas, kurtas Audi TT dizainerio, atliepė to meto madą, Bauhauzo stilių, o automobilis priminė TT ir A6 hibridą. Audi A4 B6 ėjo trim kėbulų tipais – sedano, universalo ir kabrioleto. Pailgėjusi ratų bazė suteikė naujajam modeliui stabilumo, o atnaujinti varikliai – daugiau galios. Automobilio salonas pasižymėjo kokybiškomis medžiagomis, salidžia išvaizda ir gera akustine kokybe. Tiptronic pavarų dėžę pakeitė nauja bepakopė automatinė Multitronic. Kas ketvirtas A4 B6 modelis ėjo su ketvirtos kartos Quattro sistema arba priekiniais varomaisiais ratai.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Antrosios kartos Audi A4 B6 savo segmente buvo rimtas varžovas 3 serijos BMW modeliams bei E klasės Mercedesams. Kone didžiausiu minusu vairuotojai įvardijo vis dar ankštas galines sėdynes.
Trečiosios kartos Audi A4 B7 į rinką išėjo su atnaujinta platforma, pakaba, varikliais ir išorės dizainu.
Trečios kartos A4 iš išorės atrodė lyg naujas automobilis. Tokį įspūdį sudarė jau A6 C6 modelyje pasirodžiusios naujos, trapecijos formos grotelės. Automobilio viduje mažai kas pakito, tačiau prietaisų skydelį papildė nauja aliuminio apdaila ir geresnė garso sistema. Po kapotu variklių gama buvo gerokai patobulinta, tuo pačiu, debiutavo nauja, inovatyvi FSI įpurškimo sistema.
Vairuotojai ir toliau galėjo rinktis gerą vardą užsitarnavusią Quattro sistemą arba priekiniais ratais varomus A4 B7. Trečios kartos modelis buvo galingas, ekonomiškas, manevringas ir gerai valdomas.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Audi A4 B7, dar patobulėjęs nuo savo pirmtako B6, vairuotojus džiugino komfortiškumu, gera važiavimo patirtimi, o minusų šiame automobilyje pastebėta beveik nebuvo.
Ketvirtos kartos Audi A4 B8 buvo kone naujas automobilis, lyginant su jo pirmtaku. 2007 m. pasirodęs Audi A4, tai eksperimentinis modelis, kurtas ant naujos platformos.
Naujojo Audi A4 išorės dizainas skyrėsi nuo B7, tačiau ne itin ryškiai, savo bendra forma jis buvo lengvai atpažįstamas Audi A4. Pailgėjo šio modelio ratų bazė (2,8 m) todėl atsirado daugiau vietos automobilio keleiviams, sėdintiems gale. Pats svarbiausias atnaujinimas buvo pakeista variklio vieta. Audi A4 variklis buvo atitrauktas į vidurį, taip automobiliui suteikiant geresnį svorio pasiskirstymą tarp priekinės ir galinės ašies ir geresnes valdymo savybes.
Vairuotojai galėjo rinktis iš didelės variklių įvairovės ir trijų skirtingų transmisijos sistemų: 6 pavarų mechaninės, 6 pavarų Tiptronic ir CVT automatinių dėžių. Pastaroji buvo siūloma tik tam tikriems varikliams ir tik priekiniais ratais varomoms versijoms.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Audi A4 B8 ėjo sedano, universalo ir krosoverio (“allroad quattro”) kėbulais, o A4 kabrioletų gamyba buvo nutraukta 2008 metais ir perkelta į A5 seriją. Itin pagirtinas B8 modelis ir dėl savo saugumo standartų – NHTSA jam suteikė aukščiausią, 5 žvaigždučių, saugos įvertinimą už priekinius, šoninius ir apvirtimo smūgius.
Penktosios kartos Audi A4 B9 nors išorės dizainu nieko nestebina, jis – didesnis, lengvesnis ir itin aerodinamiškas.
Naujasis Audi A4 – kone geriausias parduodamas automobilis savo klasėje. “Numetęs” net 120 kg svorio ir minimaliai pakeitęs kėbulo linijas, jis rekordiškai pagerino savo aerodinaminės savybės. Audi A4 B9 pasipriešinimo koeficientas sumažėjo iki 0,23 ir 2016 m buvo geriausias prabangių kompaktiškų automobilių segmente. Konkurentus šio modelio universalas lenkia ir bagažinės erdvumu, jos tūris – 505 litrai arba 1510 litrai esant nuleistoms sėdynėms.
Viduje – prabanga ir modernumu alsuojantis dizainas. Audi A4 B9 prietaisų skydelyje įdiegta išmanioji “Virtual Cockpit” sistema, naujas, 8,3 colių ekranas valdomas centrinėje konsolėje esančiu jutikliniu kilimėliu.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Naujausias Audi A4 – patrauklus, moderus ir daugeliu aspektų pralenkiantis savo klasės konkurentus. Šios kartos modelis, puikus pirmtako atnaujinimas ir, jei kišenė leidžia, vertas investicijos automobilis.