Konsultacija
+370 645 64564
info@bauto.lt
Užsakymas
+370 645 64564
uzsakymai@bauto.lt
Neturite paskyros? Užsiregistruokite paskyrą.
Turite paskyrą? Prisijungti prie paskyros.
Įveskite el. pašto adresą kuri naudojote pirkimo ar registracijos metu.
Užtikriname, kad 35 mln. autodalių bazėje turime būtent tai, ko ieškai. Bauto sistema yra pats greičiausias būdas rasti automobilių dalis.
Audi A3 automobilis yra skirstomas pagal kartas:
A3 8L (1996–2000)
A3 8L facelift (2001–2003)
A3 8P (2003–2008)
A3 8P facelift (2008–2013)
A3 8V (2012–2016)
A3 8V facelift (2016–2012)
A3 8Y (2020–dabar)
Bet kurią šių modelių detalę rasi pagal OEM žymėjimą – tai originalus automobilio gamintojo detalei suteiktas kodas. Dalis, pažymėta šiuo kodu, yra pagaminta pagal visus techninius reikalavimus ir patvirtinta gamintojo, kaip atitinkanti aukščiausius standartus. Kodą gali rasti ant pačios detalės ir specialioje duomenų bazėje. Jei jo nežinai, tiesiog parašyk mums ir mes jį atsiųsime netrukus.
Audi A3 modelis pradėtas gaminti 1996 metais. Tai subkompaktinis verslo klasės automobilis. Nuo šio modelio gamybos pradžios buvo sukurtos keturios jo kartos ir trys atnaujinimai (facelift). 2014 metais šis modelis pelnė Worlds Car of the Year apdovanojimą. Šiandien Audi A3 modelis vairuotojų simpatijas pelno dėl savo veržlumo, malonaus važiavimo bei aukštos kokybės medžiagomis pasižyminčio vidaus interjero.
Audi A3 modeliai yra varomi arba priekiniais ratais, arba quatro, visų varančių ratų, sistema. Pagrindinis Audi A3 kėbulo tipas – hečbekas, tačiau nuo 2008 metų hečbekų gretas papildė kabrioletai, o 2013 m. – sedanai. Audi A3 yra gaminami su automatine ir mechanine transmisija.
Kiekvieno Audi A3 automobilio techniniai duomenys skirtingi, dėl skirtingų variklio ar kėbulo tipų. Toliau pateikiama lentelė – apibendrintų Audi A3 modelių techninių duomenų.
Jei ir tavo Audi A3 prireikė pakaitinių dalių, Bauto rasi viską, ko gali reikėti šio automobilio remontui. Kad remontas vyktų sklandžiai, o automobilis net ir po remonto išlaikytų visas savo eksploatacines savybes, rekomenduojame rinktis tik originalias dalis. Bauto dalių kataloge – 35 mln. naujų ir originalių automobilių detalių.
Be pakaitinių remonto dalių, tavo automobiliui taip pat siūlome ir tuning ar komforto detales bei originalius AUDI aksesuarus. Pasirūpinsime tavo AUDI A3 nuo salono iki variklio. Paieškos laukelyje įvesk OEM kodą ir įsigyk originalias dalis dar šiandien!
Naujasis modelis – Audi A3, buvo didžiulis Audi pasisekimas. Tai buvo automobilis, kurio dėka nedideli premium klasės automobiliai tapo populiarūs.
Prieš pasirodant šiam modeliui, dauguma vairuotojų, norėję įsigyti prabangų ir kokybišką automobilį, galėjo rinktis tik iš didelių automobilių, kurių galbūt ne visiems norėjosi ir reikėjo. Išėjęs naujasis, kokybiškas, nedidelis, premium klasės Audi A3 buvo tai, ko trūko rinkoje. Pirmos kartos Audi A3 tapo taip gerai parduodamas, kad šiuos automobilius Audi vos spėjo gaminti.
Pirmieji Audi A3 buvo gaminami 3 durų hečbeko kėbulu, o praėjus 3 metams po išleidimo, rinkoje pasirodė ir 5 durų versija, pavadinta "Sportback". Audi A3 8L buvo sportiškas, varomas visais keturiais, arba priekiniais ratais, jų 4 cilindrų varikliai buvo montuojami skersai. Audi A3 taip pat buvo antrasis Audi modelis, turėjęs penkių vožtuvų vienam cilindrui sistemą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Kaip turbūt kiekviename sename modely, taip ir pirmos kartos Audi A3 galima rasti nemažai šių laikų tendencijų neatliepiančių niuansų, tačiau savo laiku Audi A3 buvo tikra bomba.
Antroji Audi A3 karta, buvo pristatyta 2003 Ženevos automobilių parodoje. A3 8P buvo pagamintas ant naujos platformos, pakito jo išorės dizainas bei turėjo naujus variklius.
Nors Audi A3 8P buvo gamintas ant tos pačios platformos, kaip ir VW Golf (PQ35), atrodė kitaip. Automobilio dizainą kūrės Walter da Silva, A3 priekyje įkomponavo naujo dizaino groteles, bei padarė A3 formą kiek sportiškenę. Automobilio gale atsirado naujas buferis ir kampuose sumontuoti mažesni galiniai žibintai. Variklių gamą papildė nauji benzininiai varikliai su FSI įpurškimo sistema.
2003 m. viduryje linija buvo papildyta dar dviem galingais varikliais – 2.0 Turbo-FSI versija su 200 AG ir 3,2 l VR6 su 250 AG.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Antros kartos Audi A3 2008 metais buvo atnaujintas, ėjo 3 durų hečbeko, 5 durų Sportback hečbeko ir kabrioleto kėbulais.
Trečioji Audi A3 kartos modelis buvo lengvesnis, geresnės komplektacijos ir pasižymėjo mažesnėmis degalų sąnaudomis nei anksčiau.
Audi A3 8V buvo 80 kg lengvesnis už ankstesnės kartos modelį ir pasižymėjo geresniu oro pasipriešinimo koeficientu – vos 0,32. To padėjo pasiekti siauresnis automobilio priekis, išlenktas priekinis stiklas bei tam pritaikytas specialus durelių dizainas, o gale – aerodinaminiais ir estetiniais tikslais buvo pridėtas stogo spoileris. Išskirtinis kelyje ir praktiškas viduje – tai, kuo pasižymėjo trečios kartos A3 dizainas.
2012 m. A3 taip pat buvo pirmasis modelis, gaminamas ant naujos MQB platformos. Šios platformos sukūrimas kainavo brangiai, tačiau leido daugumai Volkswagen grupės automobilių (Audi, Škoda, Seat ir kt.) dalytis mechaninėmis dalimis lengviau ir lanksčiau.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Dėl gerų vairavimo savybių, konkurencingos kainos ir puikių benzininių bei dyzelinių variklių rinkinio, šis automobilis buvo pripažintas metų automobiliu ir nors trečiosios kartos A3 galėjo pasirodyti, tik kaip subtili ankstesnių modelių evoliucija, iš tikrųjų, jis visais atžvilgiais lenkė savo pirmtakus.
Ketvirtos kartos Audi A3 pasirodė 2020 metais, virtualioje Ženevos automobilių parodoje. Nors kokybės aspektu jis nėra lyderis, tačiau tai tikrai geras pasirinkimas itin konkurencingame premium klasės hečbekų sektoriuje.
Naujojo Audi A3 tiek išorės, tiek vidaus dizainas yra įkvėptas Lamborghini. Jo išorės išvaizda yra ganėtinai drąsi, o kai kurie dizaino elementai gana kontraversiški, pavyzdžiui, aplink priekinius rūko žibintus esanti detalė, kuri atrodo, kaip pasaga. Priekiniai žibintai, priklausomai nuo pasirinktos komplektacijos ar apdailos lygio, yra Matrix-LED. Automobilio ilgis, palyginti su ankstesne karta, padidėjo tik 3 cm ir iš viso siekia 4,34 m.
Ketvirtos kartos Audi A3 variklių gama nėra plati, siūlomi trys įprasti vidaus degimo varikliai – 1,5 l TFSi agregatas, išvystantis 150 AG, ir 2,0 l TDI variklis su dviem galingumais, atitinkamai 110 AG ir 150 AG. Vairuotojai taip pat gali rinktis inovatyvius gamtinėmis dujomis varomus variklius bei hibridinį variantą.
Pagrindiniai bruožai
Specifikacijos
Privalumai
Trūkumai
Su šia karta buvo atsisakyta 3 durų hečbeko ir rinkoje liko tik A3 sedanai ir 5 durų hečbekai – Sportback. Nors A3 nepasižymi dideliu erdvumu, jis neabejotinai yra pats erdviausias šeimos hečbekas iš tų, kurie turi premium klasės ženkliuką.